NFL season 2023

  • 114 859
  • 761

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kyselin taas chatissä missä mennään, kun edellekään en voi kirjautua DAZN-tilille enkä siten tarkistaa paljonko veloitus tulisi olemaan 1.8. Kertoivat, etteivät pääse maksutietoihin, mutta veloitus on sama kuin ennenkin.

Halusin nyt varmistaa, että pystyn katselemaan pelejä Suomesta. Siihen vastaukseksi sain, että tilaukseni on tehty Hollannista, joten voin katsella pelejä myös muualla EU-alueella. Joskus vuosia sitten tilaukseni olikin tehty Hollannista, mutta irtisanoin sen vuosi sitten ja tilasin uudestaan Brasiliasta. Siksi onkin nyt mielenkiintoista nähdä paljonko veloitus tulee olemaan ja toimiiko pelien katselu lopulta kuitenkaan. Ei kyllä vakuuta ollenkaan tämä uudistus edelleenkään.
 

Jay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Gnistan, Bajen, Barça ja SaiPa
Itse en uskaltanut jäädä odottamaan saako ne kroatian tilini ikinä toimimaan, joten irtisanoin eilen chatissa. Reilun viikon odotin luvattua alkaa toimimaan, ei ainakaan siinä ajassa alkanut
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pari päivää sitten pääsin vihdoin tilitietoihini käsiksi. Mitään yllätyksiä ei onneksi tullut vaan 250€ maksaa koko kauden paketti niin kuin luvattiin. Minulla oli ihan Suomessa tilattu paketti niin ei ole tarvinnut taistella näiden maajuttujen kanssa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Pari päivää sitten pääsin vihdoin tilitietoihini käsiksi. Mitään yllätyksiä ei onneksi tullut vaan 250€ maksaa koko kauden paketti niin kuin luvattiin. Minulla oli ihan Suomessa tilattu paketti niin ei ole tarvinnut taistella näiden maajuttujen kanssa.

Samoin pääsin itse kans käsiksi ja sain jopa auto-renewin pois. En kuitenkaan jatkanut tilausta vielä kun mielenkiinnosta odottelen kuinka tämä lähtee tällä alustalla toimimaan.
 

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto,Real Madrid,Jaquars
Juuri äsken huomasin, että Tailgate on palannut kesätauolta. Ai ihanuutta. Nyt napit korville ja pötkölleen kuuntelemaan nukkumattia odotellessa tuoreinta jaksoa.
Saitko sen lipun myytyä? Tuli vaan tässä aikasemmin mieleen kun Jaguars vähäisellä jefun tuntemuksella suosikki ja olis ollu hieno 40-vuotis lahja itselle 1.10 Lontoossa..jos elämän tilanne eri.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Dazn vpn kikkailut vielä mahdollisia? Onko kukaan testannut? Täyttä hintaahan me ei tästä (NFL Gamepassista) makseta!!
Mun laskuopin mukaan Cmore Sport puoleksi vuodeksi maksaa vähemmän kuin täysihintainen Gamepass. Ja jos on vielä Telian liittymä, saa Liigankin vielä pienellä lisämaksulla ja edelleen halvempi kuin Gamepass. Sori, en vastannut kysymykseesi :)
 

Schadowan

Jäsen
Mun laskuopin mukaan Cmore Sport puoleksi vuodeksi maksaa vähemmän kuin täysihintainen Gamepass. Ja jos on vielä Telian liittymä, saa Liigankin vielä pienellä lisämaksulla ja edelleen halvempi kuin Gamepass. Sori, en vastannut kysymykseesi :)
Joo, tylsä vastaus:) Tiedän Cmore option ja olen telialainen, mutta e-amerikkalainen gamepass houkuttelisi silti sillä 100e vuosimaksulla. Mutta vahvasti tää on kallistumassa Cmorehommiin.
 

J.Petke

Jäsen
Tällä hetkellä ei taida päästä sisälle muuta kuin siitä maasta, josta on rekisteröitynyt. Tämä korjauksessa ilmeisesti, koska euroopassa & EEA:ssa pitää päästä lain mukaan mistä tahansa maasta käsiksi tilaukseen. En jaksa uskoa, että saavat kauden alkuun toimimaan. Ja jos joku kaipasi pelien latausta, sitä ei ole tulossa saataville. Toivottavasti saavat niin paljon paskaa niskaan tästä yleisestä järjestelystä, että ensi kaudella olisi saatavilla samantasoinen tuote kuin viime kaudella.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dazn kanssa homma vaikuttaa sellaiselta, että ainakin alkuun taidan mennä NFL-kauteen CMoren kautta. Sitä nyt tulee joka tapauksessa maksettua Liigan ja Champpareiden takia. Laurilan, Koikkalaisen ja muiden selostusta sekä kommentaaria on ihan mukava kuunnella ja kun Red Zonekin löytyy niin kaipa sillä pärjää. Vähän kyllä jännittää Game Pass-vuosien jälkeen heittäytyä tuntemattomaan.
 

Copland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Hurricanes, White Sox, NY Jets
Todella hyvä VPN-blokki on käytössä, ainakaan ExpressVPN:lla ei pääse sivuille.
Onkohan siis joku jo ostanut VPN:llä jonkun muun Euroopan maan DAZN:in passin ja kokeillut katsoa näitä pre-season peliä? Tarvitsiko itse pelin streemaus VPN:n?

Lähinnä kiinnostaa että vanhalla tarvitsi vain luoda tunnus ja tilaus VPN päällä, mutta pelejä pystyi katsomaan ilman. En oikein luota että pelit näkyisi sujuvasti edes eurooppalaisen maan VPN:n kautta.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onkohan siis joku jo ostanut VPN:llä jonkun muun Euroopan maan DAZN:in passin ja kokeillut katsoa näitä pre-season peliä? Tarvitsiko itse pelin streemaus VPN:n?

Lähinnä kiinnostaa että vanhalla tarvitsi vain luoda tunnus ja tilaus VPN päällä, mutta pelejä pystyi katsomaan ilman. En oikein luota että pelit näkyisi sujuvasti edes eurooppalaisen maan VPN:n kautta.
Tuskin kun sivuille ei edes pääse VPN päällä.

Mutta EU-asetuksen mukaan pitäisi toimia muualla EU:ssa ostettu tuote täällä joten eiköhän kauden alkuun mennessä toimi muualta ostettu tilaus täällä. Tai siis pitäisi toimia.
Mutta VPN-blokki on hyvä, varmaan reitittimeen asennettu toimisi mutta sellaista en ole kokeillut.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tailgate-podcastissa Penkki kertoili, että nuorisolaiset lausuvat kuulemma DAZN’n malliin DaZone, että semmosta… Ja vanhat Datsun.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Plussaa siitä, että DAZN:sta näkee pre-season pelit ilman tilausta. Iso lampaanperse siitä, että 40min koosteet loistavat poissaolollaan.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Plussaa siitä, että DAZN:sta näkee pre-season pelit ilman tilausta. Iso lampaanperse siitä, että 40min koosteet loistavat poissaolollaan.
Olen kahden vaiheilla kumman otan; DAZN vai Cmore paketin. Nyt tämä koosteiden puuttuminen kallistaa kyllä vaakakuppia Cmoren suuntaan. Ja sielläkin RedZone näkyy mikä on sunnuntaiiltojen pelastaja.
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Olen kahden vaiheilla kumman otan; DAZN vai Cmore paketin. Nyt tämä koosteiden puuttuminen kallistaa kyllä vaakakuppia Cmoren suuntaan. Ja sielläkin RedZone näkyy mikä on sunnuntaiiltojen pelastaja.
Sellainen huomio tähän, että aiempina vuosina game passin hinta on laskenut melko reippaasti ekojen viikkojen jälkeen. Eli periaatteessa vois aloittaa Cmorella ja vaihtaa jos tulee hyvä tarjous DAZNilta. Ja samalla on kuullut jo, jos lähetyksissä on ongelmia. Itse ajattelin lähteä Cmorella liikkeelle. Ainut ongelma on, että ainakaan viime keväänä liiga ei näkynyt mobiilissa kunnolla, vaan lähetys pätki lähes koko ajan.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Plussaa siitä, että DAZN:sta näkee pre-season pelit ilman tilausta. Iso lampaanperse siitä, että 40min koosteet loistavat poissaolollaan.
Nämä itseasiassa löytyy kyllä, mutta hieman mutkan kautta:
1) Valitse haluamasi pelin huippuhetket
2) Valitse oikeasta yläkulmasta alaspäin osoittava nuoli sanan "highlights" vierestä.
3) Aukeaa pop-up ikkuna josta voit valita "Highlights", "Game on 40" tai "Full Event".

Kertonee toki jotain käyttöjärjestelmästä jos löytäminen on näin vaikeaa... Itse löysin vahingossa.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Jaahans, Samsungin TV-apin kautta tuo ominaisuus löytyy näemmä muista kuin tuosta Lionsin pelistä, jonka tietysti itse haluaisin katsoa. Josko sitten ensi viikolla.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Otin Game Passin Dazn kautta, kun Preseason starttasi Hall of Fame ottelulla viime viikonloppuna ja lähetykset on tähän asti toiminut täysin moitteetta.

Toki appin valikossa/ulkoasussa kestää hieman totutellessa, mutta hyvin toimii ainakin täällä sekä Panasonicin tv:n kautta, että kännykällä/läppärillä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Dazn ilmoittaa sp:llä, että rahat on saatu, ja kaikki kunnossa.
Telkkari (Samsung vm 2020) ei löydä Dazn appia. Tai on siellä joku espanjankielinen, mutta ei ala ladata sitä. Enkö vaan osaa?
 

Saskin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks
Itsellä myös Samsungin vuoden 2020 tv ja siihen sain juuri tuon espanjalaisen Dazn apin ladattua ja ainakin preseasonin perusteella vaikutti toimivan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Vaati näköjään muutamia ylimääräisiä ok- ja asenna- painalluksia, odottelua, spammi-kansion tarkistuksia, vpn:n sulkemista, valikkoon totuttelua ym. Nyt se lopulta toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös