NFL season 2023

  • 114 835
  • 761

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Itse en vieläkään pääse edes kirjautumaan tilille. Brasilian tilaus siis kyseessä ja 3.7. DAZN:n aspa kertoi kiirehtivänsä korjausta. Ei tämä muutos tosiaan kovin lupaavalta vaikuta.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Sama juttu minulla. Koitin sitä verifyitä ihan vain saadakseni jotain eloa tiliini mutta eihän sieltä mitään viestiä ole tullut. Edelleenkään en pääse tilitietoihini vaan error-viestiä pukkaa. En muuten yllättyisi yhtään jos tämä fiksataan sopivasti 1.8. jälkeen kun tililtä on jo velotettu tuo 250 euroa. On kyllä uskomattoman ala-arvoista toimintaa NFL:n kaltaiselta miljardibisnekseltä jättää maksavat asiakkaat käytännössä täysin heitteille tällaisella epäonnistuneella siirrolla vialliseen palveluun.
Äsken onnistui s-postin vahvistaminen.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
DeAndre Hopkins Titansiin parivuotisella lapulla. Vähän yllättävä, olisin kuvitellut että joku potentiaalinen contender olisi napannut.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Neuvokaapa joku miten pääsee käsiksi auto renew -toimintoon?
Näkyy olevan tilaus voimassa 1.8.2023 asti joten ehtii vielä poistaa,
TV:n kautta yritin, onko omalle tilille kirjauduttava muuta kautta?
Olin itse yhteydessä chatin kautta tukeen, koska en itse pääse sinne my accountiin. He sitten poistivat sitä kautta auto-renewalin pois päältä. Muuten kertoivat samaa, mitä täällä on sanottu, eli vikaa korjataan.

"We will turn off the auto-renewal on your account. It can take up to 48 hours for this to be reflected on your account. We will contact you to confirm when this has been processed. You will still be able to access our Freemium content from the 1st August."
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Yllättävä ratkaisu kyllä Hopkinsilta. Oletin että lähtee sormusjahtiin johonkin todellisen contenderin riveihin, mutta taisi sittenkin painaa palkkapussi enemmän vaakakupissa. Titansista nyt ei tällä kaudella vielä contenderia taideta leipoa sitten millään. Toki tarpeellinen lisä heidän hyökkäykseen, rissuosastolla kun ei oikeastaan ole ketään muuta kuin viime kaudella hieman varjoihin jäänyt tulokas Burks.

Franchise tag deadline tuli ja meni, ja isoimmat RB-vonkaleet (Barkley, Jacobs, Pollard) jäivät ilman jatkosopimusta. RB ei juuri tällä hetkellä ole kovin kiitollinen pelipaikka liigassa. Jännä nähdä miten näiden herrojen kanssa käy training campilla, osoittavatko mieltä vai palaavatko kiltisti ruotuun ja rustaavat tagin mukaisen sopimuksen? Miten käy Dalvin Cookin? Voi osoittautua, että olisi sittenkin kannattanut re-workata sopimus Vikingsin kanssa, epäilenpä että ei kovin hintavaa lappua hänkään saa mistään tässä tilanteessa.
 
R

Rightin Maila

Näkyykö muilla tuolla DAZN:n sivuilla, että seuraava maksu on 1.8.2023? Olen kuitenkin päättänyt jo aikoja sitten game passin ja siellä sivuilla kuitenkin lukee, että "game pass cancelled".
 

L.Stanley

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Calgary Flames
Ok. Jotenkin hämäävää, että siellä lukee, että tilaus on peruttu ja tilaus päättyy 1.8.2023, mutta samalla siellä lukee, että seuraava laskutus on 1.8.2023.
On kyllä erittäin epäselvä tilanne. Mulla myös ilmoitus, että katseluoikeutta jäljellä heinäkuun loppuun ja tosiaan tuo "cancelled". Toivottavasti tilaus myös tuohon päättyy.
 
R

Rightin Maila

On kyllä erittäin epäselvä tilanne. Mulla myös ilmoitus, että katseluoikeutta jäljellä heinäkuun loppuun ja tosiaan tuo "cancelled". Toivottavasti tilaus myös tuohon päättyy.

On kyllä hieman. Ainakin chatista vakuuttelivat, että tilaus on peruttu ja maksuja ei mene 1.8.2023.
 

J.Petke

Jäsen
Voin luvata, että tuosta tulee aivan järkyttävä shitshow kauden alussa. DAZN:n toiminta ei vakuuta sitten laisinkaan ja nämä tilisekoilut vaan lisää hämmennystä. Asiakaspalvelu on aivan kassalla ja eri asiakkaille väitetään eri asioita. Kommunikaatio on erittäin puutteellista ja muistellen Game Passin ongelmia monien kausien alussa, voi vaan toivoa DAZN hoitaneen testauksen tarpeeksi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
R

Rightin Maila

Voin luvata, että tuosta tulee aivan järkyttävä shitshow kauden alussa. DAZN:n toiminta ei vakuuta sitten laisinkaan ja nämä tilisekoilut vaan lisää hämmennystä. Asiakaspalvelu on aivan kassalla ja eri asiakkaille väitetään eri asioita. Kommunikaatio on erittäin puutteellista ja muistellen Game Passin ongelmia monien kausien alussa, voi vaan toivoa DAZN hoitaneen testauksen tarpeeksi hyvin.

En sitten tiedä miten vaikuttaa, mutta itse olen jo talvella laittanut autorenewin pois game passin puolelta. Eli ennen kuin on tullut mitään tietoa dazn siirtymiselle.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
On kyllä erittäin epäselvä tilanne. Mulla myös ilmoitus, että katseluoikeutta jäljellä heinäkuun loppuun ja tosiaan tuo "cancelled". Toivottavasti tilaus myös tuohon päättyy.
Tein tuplavarmennuksen tälle ja poistin myös PayPal asetuksista tuon maksun. En kyllä luota pätkääkään tähän laitokseen. Ja onko tosiaan näin että valittavana on vain yksi paketti eli koko kausi? RedZone mahdollisuus on tippunut pois?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Onko ne koskaan olleet tuon kummempia? Keskushyökkääjät ovat kulutustavaraa.
Olisiko parhaimmat saaneet sen 13-16? Ihan tarkkoja lukuja en muista. Kulutustavaraa kyllä nuo herrat on. Parhaimmille lyödään pallo kainaloon se 250-350kertaa kaudessa. Tuntuu että tämän pelipaikan liksa ei kyllä kehity ei millään. Draftista saa aina uuden hevosen halvalla juoksemaan pari vuotta.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Onko ne koskaan olleet tuon kummempia? Keskushyökkääjät ovat kulutustavaraa.

Jos en ihan väärin muista, niin edellinen yli 10M/kausi sopimus tehtiin Chubbille vuonna 2021. Valitettavasti GM:t jakavat näkemyksesi - RB:t ovat kulutustavaraa. Usein kantavat hyökkäystään olkapäillään (esim. juuri Barkley), mutta tämä ei näy palkkapussissa. Sen sijaan rahat sijoitetaan keskinkertaisiin QB:hin siinä toivossa, että heistä vielä kehittyisi jotain erityistä. Onhan tuo D. Jonesin ja Barkleyn palkkavertailu aika huvittava. Jossain näin myös vertailun, että tällä hetkellä RB:den keskipalkka on pienempi kuin potkaisijoiden.

Alla taulukko parhaiten palkatuista keskushyökkääjistä, toisessa sarakkeessa vuotuinen keskipalkka.

Christian McCaffrey49ers27$64,063,412$16,015,853$36,346,412$30,062,5002026 Void
Alvin KamaraSaints28$75,000,000$15,000,000$34,333,333$17,833,0002026 Void
Derrick HenryTitans29$50,000,000$12,500,000$25,500,000$25,500,0002024 Void
Nick ChubbBrowns28$36,600,000$12,200,000$20,000,000$17,133,0592025 UFA
Aaron JonesPackers29$23,000,000$11,500,000$8,520,000$8,520,0002025 Void
Saquon BarkleyGiants26$10,091,000$10,091,000$10,091,000$10,091,0002024 UFA
Tony PollardCowboys26$10,091,000$10,091,000$10,091,000$10,091,0002024 UFA
Josh JacobsRaiders25$10,091,000$10,091,000$0$02024 UFA
James ConnerCardinals28$21,000,000$7,000,000$13,500,000$13,500,0002025 UFA
Miles SandersPanthers26$25,400,000$6,350,000$13,000,000$13,000,0002027 UFA
Austin EkelerChargers28$24,500,000$6,125,000$15,000,000$13,750,0002024 UFA
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Mitä ennakoita kuuntelette ennen kauden alkua? Tässä alkaa jo kotimaiset ennakot poltella, että milloin päästään kuuntelemaan, mutta ennen niitä olen nyt koittanut etsiä ulkolaisia podcasteja. Ainakin CBS:n pick six podcast on tehnyt jo melkein joka joukkueesta oman vajaan 30min jaksonsa. Löytyisikö muita?
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Mitä ennakoita kuuntelette ennen kauden alkua? Tässä alkaa jo kotimaiset ennakot poltella, että milloin päästään kuuntelemaan, mutta ennen niitä olen nyt koittanut etsiä ulkolaisia podcasteja. Ainakin CBS:n pick six podcast on tehnyt jo melkein joka joukkueesta oman vajaan 30min jaksonsa. Löytyisikö muita?
Tässä voi monella tulla kielimuuri vastaan, mutta itse kuuntelen nflsupporter.se:n podia ja ennen kauden alkua tulee tilattua fyysinen NFL-ennakko, minkä kyseinen porukka talkoovoimin laittaa kasaan ennen joka kauden alkua. Itse olen asunut Ruotsissa jo pitkään ja siitä johtuen kyseinen media on mulle ihan ehdoton. Mikäli täällä muillakin jatkoaikalaisilla taittuu toinen kotimainen kieli, niin suosittelen ehdottomasti herrojen podia sekä tilaamaan kausiennakon.

Linkki kotisivuille
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mitä ennakoita kuuntelette ennen kauden alkua? Tässä alkaa jo kotimaiset ennakot poltella, että milloin päästään kuuntelemaan, mutta ennen niitä olen nyt koittanut etsiä ulkolaisia podcasteja. Ainakin CBS:n pick six podcast on tehnyt jo melkein joka joukkueesta oman vajaan 30min jaksonsa. Löytyisikö muita?
Itselläni on Around NFL ympärivuotisessa kuuntelussa. Ihan tarkkaan en muista kuinka tarkkaan yksittäiset joukkueet käsitellään kauden alla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olisi yksi ylimääräinen lippu vierestäni Lontoon Falcons-Jaguars otteluun Wembleylle 1.10. Area 523 rivi 31. Voin myydä tuon 100e hintaan. Mikäli kiinnostaa, niin yvllä voi kysellä.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tein tuplavarmennuksen tälle ja poistin myös PayPal asetuksista tuon maksun. En kyllä luota pätkääkään tähän laitokseen. Ja onko tosiaan näin että valittavana on vain yksi paketti eli koko kausi? RedZone mahdollisuus on tippunut pois?
Näin tein kanssa heti kun huomasin että tilille ei pääse, tilanne ei odotetusti ole edennyt millään lailla ja nyt tulee vielä sposteja että haluaisivat veloittaa uuden kauden maksun 1.8 mutta maksutapa pitää päivittää... Voi olla kyllä kauden alku melkoinen show tuon Daznin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös