Schaub taisi olla loukkaantumiseensa asti sarjan paras QB viime kaudella
Anteeksi, että nauran, mutta millä mittarilla? :D Siinä vaiheessa, kun Schaub loukkaantui, niin esim. Aaron Rodgers ei ollut kertaakaan vetänyt matsia läpi alle 100 QB ratingilla ja TD/INT -ratio oli näköjään 31-4. Näin ihan vaan muutaman tilaston mainitakseni. Eikä A-Rod todellakaan ollut ainoa viime kaudella liekittänyt pelinrakentaja, joten tosiaan mieluusti kuulisin lisää. Muutenkin Schaubilla on ollut todella suuria vaikeuksia pysyä urallaan ehjänä. Niinkin suuria, että oikeastaan lasken sen jo hänen peliinsä liittyväksi ominaisuudeksi ja suhtaudun siksikin hiukan skeptisesti koko kaveriin nykyään. Parhaimmillaan toki ollut aika hyvä, mutta onko edelleen? Ja vaikka olisi, niin riittääkö tuo aiempi taso lopulta edes menemään syvälle? Toivon silti, että Texans pärjää hyvin.
DPOY-titteliin täytyy heittää mukaan Jason Babin, jos tilanne tosiaan on se, että myös Jarred Allen tai DeMarcus Ware sinne mahtuisivat.
Voi toki heittää. Itse pidän kuitenkin toistaiseksi pelaajana, joka on esimerkki siitä, että tilastot joskus valehtelevat. Ei Trent Colen veroinen DE.
Eric Berryn valitseminen DPOY:ksi on kyllä taattua UL laatua.
Juu, täytyyhän sitä jollain tapaa korostaa, että "kyllä me oikeasti tiedetään muitakin pelaajia kuin ne ilmiselvimmät".
Super Bowl Champion: Green Bay Packers (erikoisuutta tavoitteleva veikkaus olisi Falcons.. tai sitten se Texans)
Floppi: San Fransisco 49ers (O ei riitä ja D ei ole sekään ihan niin kova kuin luultiin?)
Yllättäjä: Carolina Panthers (Falconsilta varmaan odotetaankin jotain?)
MVP: Drew Brees (tällä kaudella Brees=Saints)
OPOY: Calvin Johnson (viime kauden 4 vikassa pelissä 6TDs ja melkein 800yds.. joku QB myös todennäköinen)
DPOY: Jason Pierre-Paul (23v ja oli jo viime kaudella aivan mahdoton)
OROY: Doug Martin (Richardsonilla hiukan loukkaantumisongelmia ja Cam nosti QB-odotukset epärealistisen korkeiksi)
DROY: Mark Barron (en osaa perustella, en vaan halua veikata samaa ku muutkin)
Comeback: Peyton Manning (ei tarkoita, että uskoisin olevan huippu)
Coach: Ron Rivera? (ei mitään käryä, pakko vaan arvata joku)
Eivät nämä varmasti sen parempia veikkauksia ole, vaikka Urheilulehteä pilkkasinkin. Aika pihalla olen vielä tässä vaiheessa joukkueiden voimasuhteista ja muista kuvioista, kun olen ihan lähiviikkoina alkanut vasta taas seurailemaan tapahtumia.