NFL mestari 2022

  • 1 260
  • 4

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kenen ounastalet voittavan mestaruuden tulevana keväänä?

Vihdoin olen itse hereillä työvuorolistoja suunnittellessani ja ja laitan itselleni vapaaksi maanantain Super bowlin jälkeen. Tähän asti menty samoilla hölmöillä silmillä maanantai. Nyt olen innokkaana seuraajana jo suunnitellut laittavani itselleni muutkin listan maanantait vapaaksi. Vuorotyöläisen esimiehen etuja nämä.

Ketjun otsikkoon liittyen... Miun silmiin suosikkeja ovat Buccaneers. Tom Brady ja hyökkäyksen linja. Huikea setti

Rams. Kova puolustus ja tuolla saattaa voittaa jotain. Sofi stadionin kotietu?

Packers. Rodgersia ei vain voi laskea ulos näistä karnevaaleista.

Patriots. Voiko tulokas qp llä voittaa? Hyvältä näyttää. Musta hevonen.

Chiefs. Kausi ei mennyt odotusten mukaan. Haluatko lyödä vetoa Mahomesia vastaan? En minäkään. Haluatko lyödä vetoa Kelceä taikka Hilliä vastaan. En minäkään. Potentiaalin tietää kaikki.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Rams, Stafford ottaa omansa kilpailukykyisessä joukkueessa.
 
J

Just-Ice-Hockey

Cowboys - Micah Parsons kantaa. Sitäpaitsi, pakkohan meatarujden on jossain kohtaa Dallasiin päätyä.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Cowboys on yllättänyt tällä kaudella kovasti. Prescottiin ei vain löydy luottoa ollenkaan menemään päätyyn asti. Toki Cowboysille en koskaan mitään hyvää toivokkaan. Bucksit sieltä varmaan löytyy taas jos tuo hyökkäyksen linja pitää kasassa. NFC puolelta tunkua kovastikin tuohon paikkaan, joten toivon jonkun muun kuin Bucksien tai Dallasin menevän päätyyn asti. Ramseille ei voi toivoa kovinkaan hyvää ihan vain Kroenken takia. Joten varmaan oltava Packersien puolella, kun Eagles ei vain riitä taaskaan.

AFC on niin auki, että Colts jopa pystyy sieltä yllättämään ja menemään jopa päätyyn asti. Coltsin wagonissa siis. Colts on oma toive. Veikkaus on vittu Bucks.
 

Fordél

Jäsen
Eiköhän se ole joko Packers tai Chiefs. Packersin ja Rodgersin pelissä on vaan sitä jotain, jolla kairaavat voiton illasta toiseen vaikka kaveria tippuu lasarettiin, Rodgers sekoilee koronasääntöjen kanssa jne. Ollut mulle jo pitkään se ykkösehdokas SB:n voittoon.

Toisaalta nyt kun Chiefs on saanut alkukaudesta puolustuksen kuntoon, niitä voittoja onkin alkanut tulemaan oikein liukuhihnalta. Vaikea nähdä tälle junalla pysäyttäjää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös