Mintehin lähtö vaikuttaa viikonloppuna kaikkein todennäköisimmältä. Suuntana ehkä Brighton. Hintaa reilu 30 miljoonaa ja lisät tai käteistä ja Joao Pedro, veikkaan ensimmäistä. Noh, tätä sen on. Pitää myydä.
Miten vitussa Mintehista Brighton maksaisi tuota 30 milj.? Siis onko tämäkin jotain kikkailua kirjanpitojen suhteen?
Lupaava pelaaja. Ei ole mistään kikkailusta kyse vaan siitä, että Newcastlen on luovuttava yhdestä lupaavimmista prospekteistaan mahdollisesti että saavat myyntejä viivan alle.
Lupaava pelaaja joka on viettänyt lainalla ensimmäisen vuoden? Olenko oikeassa? Eli Minteh on todella kova talentti josta Brighton valmis pulittamaan isoa rahaa? Todella kova kaveri kyseessä siis näköjään. Minteh seurannan alle pakko laittaa kyllä.
Kannattaa kyllä. Tai sit ottaa itse asioista selvää hiukan.
Harmi homma kyllä Newcastlen kannalta jos noin kova kaveri on pakko myydä.
Ei niin yllättäen seura myös vuotanut paikallisille toimittajille huhuja Isakin ja Gordonin lähdöstä. On sitten helpompi hyväksyä esim. juurikin Mintehin myynti.
Lyon oli Mintehista myös kiinnostunut ja oli valmis maksamaan sen 30 miljoonaa. Pelaaja itse haluaa pelata Valioliigassa. Lyonista en sit tiedä miten haluaisi kikkailla Valioliigan kirjanpidon kanssa.
Jep tämän viikonlopun aikana joku pelaaja täytyisi saada myytyä. Anderssonia on tänään viety Nottinghamin mutta eiköhän se Minteh ole ainakin joka tässä lähipäivinä lähtee Brighton/Everton.
Newcastle accept £33m Brighton offer for Yankuba Minteh
Eiköhän se ollut sitten viimein siinä. Sentään tulee ihan kiva korvaus.
35 miljoonaa. Noh, kelpaa. Ja eipä näille voi mitään kun pakko on myydä. Vajaa 70 miljonaa Mintehistä joka ei kertakaan pelannut harakka-paidassa ja Andersonista on kuitenkin aika mukavasti.
Sieltä olisi toiseen suuntaan tulossa sitten ensikauden kakkosvahti. Viimekaudella aika vähälle vastuulle jäi mutta ihan hyvä veska taitaa kuitenkin olla kyseessä.
Chelsea laittanut kovat pöytään en itse silti välttämättä suostuisi.