Nojooo samaa mieltä tästä mutta onhan hän aika kova seppä tossa palaajarekryssä.No ei kyllä jää. Jos ei halua olla osa projektia niin adjöö ja kaikkea pahaa manulle.
Nojooo samaa mieltä tästä mutta onhan hän aika kova seppä tossa palaajarekryssä.No ei kyllä jää. Jos ei halua olla osa projektia niin adjöö ja kaikkea pahaa manulle.
Pitkän matkan on kulkenut!Ja hyvin sopeutunut geordieksi kun päällä vaan auki oleva huppari ja t-paita alla.
Pitkän matkan on kulkenut!
Tämän jutun mukaan Isakin palkka voisi tippua koska Newcastle ei päässyt mestarien liigaan.
You don't say! Mä yllätyn jos United voittaa noista yhdenkin. Brighton ja Arsenal nyt ainakin laittavat niin saatanasti käkättimeen ja Palacen ja Harakoiden kanssa tasapeli olisi saavutus.Kyllä mä sanoisin että Newcastlella on tässä etu. Keskinäinen tietty se klassinen massiivinen ja se iso peikko Castlella nuo kolme vierasottelua.
You don't say! Mä yllätyn jos United voittaa noista yhdenkin. Brighton ja Arsenal nyt ainakin laittavat niin saatanasti käkättimeen ja Palacen ja Harakoiden kanssa tasapeli olisi saavutus.
Hoh, Valioliigan paras (hyökkääjä) ei saanut minkäänlaista mainintaa koko listauksessa.Eipä sitä kauaa kautta ole jäljellä, joten!
Kauden pelaaja: Gordon. Tähän olisi helposti myös mennyt Guimaraes, joka on kantanut kohtuutonta taakkaa keskikentällä. Gordonin nousu liigan huipulle saa nyt tässä edun.
Kauden nuori pelaaja: Pistetään tähän Miley joka heitettiin suoraan syvään päähän ja selviytyi kunniallisesti. Uskomattoman kypsä pelaaja.
Pettymys: Tonalin typeryydet. Loukkaantumiset. Ashworthin perseily.
Kehittynein pelaaja: Kyllä tähän Gordonin voi pistää myös, erityismaininta Livramentolle joka on aina pelatessaan ollut todella hyvä.
Aliarvostetuin: Dan Burn. Joo, huonoja pelejä ja virheitä tullut. Selkä murtui ja kuuden viikon päästä takaisin pelaamaan. Loppukaudesta topparina ja kapteenina ollut loistava esimerkki ihan kaikille.
Paras hankinta: Livramento.
Kauden hienoin matsi: PSG kotona ja c-ryhmällä ManUa turpaan.
Kauden maali: Dan Burn vs. PSG tai Gordon vs. Arsenal.
Toiveet ensi kaudelle: Eurooppaliigaa ja top4 Valioliigassa.
Hoh, Valioliigan paras (hyökkääjä) ei saanut minkäänlaista mainintaa koko listauksessa.