Ja näin. Turha enempää muistella ja eteenpäin.
Kaikella rakkaudella, pitkään se kesti, mutta eihän Burn vaan riitä nykyiseen pelin vaatimukseen sitten mitenkään. Rajallisuus on tullut kyllä rajusti esiin nyt ja ollut joukkueen surkeimpia viimeiset 4-5 peliä. Tsemppiä on kauheasti, enemmän kuin kellään, mutta kun nopeus ja taidot ei tuohon tonttiin enää riitä
Nyt on aikalailla tilanne se, että tuolle UCL-paikalle se ainoa uhka voi olla Brighton. Sielläkin melkoinen otteluruuhka vielä edessä, saa nähdä kestääkö tuon tilanteen. Villa ja Pool alkaa olla melkoisen ohuella langalla ja kiinnisaaminen vaatisi aikamoisen pupelluksen Harakoilta. Tottenhamin lasken tuolla ohjelmalla ja sekoilulla jo suoraan ulos.Aika kivalta näyttää. Sitten ensi viikolla Everton ja Soton vastassa. Pikkuisen uskaltaa jo toivoa CL-jalkapalloa.
Itse lasken ainoaksi uhkaajaksi top-4 haastamisessa Brightonin ja tuonkin pitäisi pelata liki 100% loppukausi, jos Newcastle tai Manu eivät ala urakalla puppeloimaan. Ja teidän peli on niin hyvällä tasolla, että en näe riskiä teidän puolesta. Mutta Manun osalla on taas kysymyksiä pakiston ja yleensäkin tason heilahtelun suhteen. 71p olen kuvitellut olevan lähes varmasti riittävä määrä.Aika kivalta näyttää. Sitten ensi viikolla Everton ja Soton vastassa. Pikkuisen uskaltaa jo toivoa CL-jalkapalloa.
Ei tähän Willockinhon syöttöön vaan kyllästy.
Willock muuttui yhtäkkiä prime KDB:ksi. Ihan maailmanluokan passi tuo.
Toivottavasti olen väärässä, mutta omaan nenään illan vierailu Goodisonilla haisee potentiaaliselta ohipeliltä. Ennakkoveikkailuissa Schärin ja Brunon pelikunto on aivan herran hallussa.
Sama fiilis itsellä. Tosin Ashleyn aika tekee sen että joka matsi tuntuu siltä. Schär tosiaan epävarma, mutta Brunon pitäisi olla kunnossa. Lepoa vaan jos niikseen