Hop. Eipä olisi lähiajat paremmin voineet mennä. Itse pääsin taas (vasta) seuraamaan pelejä kun Bostonista haettiin vierasvoitto puhtaalla pelillä 0-3 ja sitä ennen Tampa, Philly ja Washington olivatkin jo kaatuneet. Ja sitä ennen toki tulikin, ah, aina niin kirvelevä 1-0 tappio paikallisvastustaja Devilsille.
Tulevat vastustajat ovatkin mukavan mielenkiintoisia, kun lännestä saapuu nyt illalla/yöllä alavireisesti viime pelit pelannut ja kuuden pelin häviöputkessa seilaava Chicago. Mielenkiintoinen joukkue jokatapauksessa.
Seuraavaksi sunnuntai-illalla saapuu vierailulle NHL:n peränpitäjä Columbus, jossa siirtospekulaatioiden keskellä oleva Rick Nash pelaa. Jostain syystä Rangerskin on tottakai taas jälleen yhdistetty myöskin näihin huhuihin mukaan.
Biron maalissa tänään ja Heritage-asut yllä. Mielelläni palaisin pelkkään kahden peliasun käytöön kun on jo neljä asua joukkueella, mutta kai ne sitten myy, että niitä käytetään. Luulisi tosin jotain muutakin olevan syynä.
Bickellkin on päässyt nyt pelaamaan puolustajana nelosen laidasssa, kun Fedotenko on ollut loukkaantuneena. Kaipa se sitten niinkin käy.
Woywitka ja Wolski kutsuttu/tulleet takaisin kuntouttamisjaksolta Whalesta.
Onko Wolski kehissä pitkän tauon jälkeen, jos Fedotenko jatkaa poissaoloaan. Jos Bickell jatkaa kokoonpanossa, voi miehet hyvillä mielin unohtaa kokoonpanosta, sillä silloin Bickell olisi syrjäyttänyt kummatkin niin hyökkääjänä kuin puolustajana. Saapa nähdä mitä Tortorella tekee.
Toi Dubinsky-juttu on aika paha lähteä arvioimaan. Paljon asioita kuittautuu nyt kun joukkueella menee hyvin, kuten yllä sanottiinkin. Itse en oikein usko että sellaista joukkuetta helpolla olisi, jossa kaikki pelaisi taitojensa ylätasolla. Nyt se on Dubinsky joka ei sinne pääse. Jos menisi heikommin, olisi myös Richards ja kokematon puolustus heti tulilinjalla. Itse antaisin joukkueen olla tällähetkellä.