Ehdin käydä vain campin toisena päivänä paikalla kääntymässä, mutta muuten en ole joukkuetta nähnyt vielä tositoimissa ennen illan matsia.
Kuitenkin se mitä olen kuullut etenkin nuorista kertoo enimmäkseen hyvää.
Lundqvist ja Immonen ovat kuulemma molemmat täysin valmiita NHL:aan. Etenkin Lundqvist kerää jatkuvasti lisää kehuja joka taholta. Moni ihmettelee kuinka nopeasti Lundqvist on sopeutunut ja kuinka hyvä hän itse asiassa on. John Dellapinan mukaan on vain ajan kysymys kunnes Weekes saa luovuttaa paikkansa tälle ihmemiehelle. Kaikesta päätellen New York tulee rakastamaan häntä -- Parisille/Nicolille löytyi samalla uusi poikaystäväehdokas. Lundqvist ja Weekes tulevat tänään ilmeisesti pelaamaan ottelun puoliksi.
Immonen taistelee pääasiassa Dominic Mooren kanssa kolmosketjun keskushyökkääjän paikasta ja Renney sanoinkin, että Jarkolla on kaikki edellytykset nousta listalla kauden aikana ylöspäin. Itse olisin yllättynyt, jos hän ei aloittaisi kautta Manhattanilla.
Muista nuorista Kondratiev ja Staal ovat myös vakuuttaneet. Lisäksi Kondratievilla ei ole enää sitä vaihtoehtoa että hän ottaa pallonsa ja lähtee sen kanssa takaisin kotiin. Staal on avannut paljon silmiä ja siksi hän saikin jäädä vielä mukaan. 18-vuotiaaksi pojaksi kyseessä on erittäin kypsä pelaaja jo nyt.
Suurimmat pettymykset campilla olivat ehdottomasti Jessiman, Balej ja tietyin varauksin myös Montoya.
Jessimanilla on ollut suuria vaikeuksia saada pelirytmistä kiinni ja siksi Hartford on hänelle ainoa oikea paikka. NHL:aan ei pitäisi olla vielä tällä kaudella mitään asiaa, jos otteet eivät parane. Balej on puolestaan ollut raivostuttavan epätasainen, kuulemma täysin Kovalevin kopio -- joko tekee kaksi käsittämättömän komeaa maalia tai sitten surffailee puolella teholla ympäri kenttää. Epätasaisuus on ollut myös Montoyan ongelmana -- Dellapina sanoi että välillä näyttää siltä kuin Montoyan ajatukset olisivat täysin muualla. Ehkä siihen on vaikuttanut vähän se, että Lundqvist on tehnyt heti campin alusta lähtien selväksi, että hän on NHL-materiaalia ja Montoya menee joka tapauksessa Hartfordiin.
Tyutinia ei tarvitse edes mainita, koska Fedor pelaa jo kuin veteraani.
Mitä ketjukokoonpanoihin tulee niin saa nähdä miten tänään pelataan, mutta ykkösketju on ollut pääasiassa koostumuksessa Straka-Nylander-Jagr enkä usko, että sitä enää hajoitetaan. Toisessa ovat pelanneet Rucinsky-Rucchin-Lundmark/Balej/(Jessiman). Muut ketjut ovat kiertäneet aika paljon, mutta joidenkin huhujen mukaan ketju Nieminen-Immonen-Balej olisi suunnitelmissa.
Puolustuksessa parit ovat olleet sitten paljon enemmän sekaisin. Paljon riippuu siitä miten Potia ja Tyutinia aiotaan peluuttaa. Itse laittaisin kaksikon yhteen ja Kasparin Kondratievin kanssa.
Tänään on tarkoitus suunnata matka kohti Uniondalen parkkipaikkaa -- kyllä näitä pelejä on jo odotettukin.