Nettipelit?

• 1 329
  • 7

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Nyt sai meikäläinenkin netin viimeinkin kotiin asti. Kertokaahan, missä pääsee pelaamaan netissä seuraavia pelejä:

-NHL2002
-FIFA2002
-Historic Rally Trophy.

Kiitokset etukäteen.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Juu, tätähän minäkin oon ihmetellyt. Mites NHL 2k, uudempaa ei löydy, eli missäs tätä pystyis pelaamaan? Ja CM-ihmiset, miten(ja missä) champmania voi pelata netissä?

Niin ja tärkein meinasi unohtua: kannattaako 56k-modeemilla yleensäkään pelata netissä vai joudunko odottamaan kunnes saan nopeamman yhteyden?

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
onhan toi pelaaminen nihkeetä 56 mutta kyllä tietyt pelit luonaa mutta varsinki räiskintäpeleis 56 o turhan hidas. strategia peleis ei paljoo pingi haittaa. urheilupelejä en oo jaksanu pelata netis ku neo hyvää viihdettä yksinpeleinäkin

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Onkos kukaan uusimman CM:n omistaja kokeillut pelata netissä?
Itse haluaisin kokeilla, mutta en ole löytänyt sopivaa paikkaa. Ja myös se/ne pelikumppanit puuttuvat, voisihan sitä pelata vaikka jatkoajan mestaruudesta jos tarpeeksi olisi pelaajia mukana.

Pakkohan täällä on edes yksi tietäjä olla kun pelin pelaajia löytyy vaikka kuinka paljon.

EDIT: ylimääräinen sana poies...

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
mä voisin kans pelata CM:ää

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
ylös, ylös...

Siis täällä ei ole ketään joka olisi pelannut Championship Manager 01/02 peliä netissä? Sigamesin sivuilla kävin katselemassa mutta en löytänyt sieltä mitään, tosin hyvin hyvin pikaisesti selailin sivut vain läpi. Mutta odotellaan sitä tietäjää vielä..

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Klassikko pelejä

http://jaaari.no-ip.com/pelit/pafiledb.php

Käykääpä tuolta katsomassa noita :D
Vahingossa jotenkin satuin eksymään tuonne sivulle ja hetken, kun tarkastelin noita niin löyty paljon vanhoja klassikko pelejä!

Onhan ne jotkut hieman yksinkertaisia, mut yllättävästi niihin jää koukkuun.
Jonkinmoista formula manageria pelailin ja olin Ferrari tallin tallipäällikkö. Juuri kun olin saanut rahat tuulitunnelia varten niin peli ilmoitti, että sinun täytyy rekisteröidä se. Kyllä otti päähän.
Pelin erikoisuus oli se että Coulthard tuntui voittavan Häkkisen joka kisassa :D

Käykää tutustuu!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy