Pressiboxi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Palloseura
Mielenkiintoinen uusi projekti verkossa, mittaa laajakaistojen todellisia nopeuksia verkossa kotimaisin voimin: http://www.ficora.fi/suomi/ajankoht/nettimittari.htm
Pressiboxi kirjoitti:Mielenkiintoinen uusi projekti verkossa, mittaa laajakaistojen todellisia nopeuksia verkossa kotimaisin voimin: http://www.ficora.fi/suomi/ajankoht/nettimittari.htm
JuVii kirjoitti:Onhan samanlaisia selaimessa toimivia vaikka kuinka paljon olemassa. Ei tosin tähän hätään ole repäistä semmoisen osoitetta, mutta minulla näytti ainakin realistisen nopeuden.
JuVii kirjoitti:Onhan samanlaisia selaimessa toimivia vaikka kuinka paljon olemassa. Ei tosin tähän hätään ole repäistä semmoisen osoitetta, mutta minulla näytti ainakin realistisen nopeuden.
Rekisteröidyitkö ensin tuolla sivulla, mistä ohjelman latasit?Tinke-80 kirjoitti:"no IP for that address found" ja kun yrittää suorittaa testin kaatuu koko ohjelma. Jeps. Oikea palveluntarjoaja on valittu ja palomuurissa ohjelman nettiin pääsy sallittu.
Murmeli kirjoitti:Rekisteröidyitkö ensin tuolla sivulla, mistä ohjelman latasit?
valas kirjoitti:nyt on pakko ihmetellä, että mistä kirpputorilta sä olet löytäny noin mahtavan koneen? Raikas tuulahdus viime vuosituhannelta...
Tinke-80 kirjoitti:"no IP for that address found" ja kun yrittää suorittaa testin kaatuu koko ohjelma. Jeps. Oikea palveluntarjoaja on valittu ja palomuurissa ohjelman nettiin pääsy sallittu.
Tinke-80 kirjoitti:Siis häh? Mihin mä parempaa konetta tarvitsisin kun en pelaa tietokonepelejä enkä harrasta mallinnusta tai muuta konetehoa vaativaa hommaa. Mikä kone muuten sinulla on ja mitä teet sillä?
- tinke.80
valas kirjoitti:AMD Athlon 64 3200+, 1024 Mt, 250 gt, radeon 9800XT näytönohjain (näyttis on kyllä vanha)
surffaan, pelaan, editoin, photoshoppailen ja sillä lailla. Ens vuonna pitää päivittää vehkeet taas päivän vaatimusten tasolle.
Muistan kun ensi kerran sain kosketuksen Pentium III:n, se oli ihmeellistä. Mitä tehoa ja nopeutta.
valas kirjoitti:nyt on pakko ihmetellä, että mistä kirpputorilta sä olet löytäny noin mahtavan koneen? Raikas tuulahdus viime vuosituhannelta...