Nettilähetykset

  • 1 568 540
  • 2 390

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Ei tää mulla lähde toistamaan aceplayerillä mitään, eilen toimi vielä. Neuvoja?


EDIT;

No nyt, piti sulkea tuolta komentokeskusken kautta tuo ensin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Latasin Acestreamin ja yritän syöttää ton acestream://jne sinne kohtaan media ja open network stream, mutta mitään ei tapahdu. Tulee vaan teksti: bad bencoded data, eikä lähde pyöriin. Oon ihan vihree ton acestreamin kanssa, mutta osaako joku antaa vinkkiä, mikä menee pieleen?
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Latasin Acestreamin ja yritän syöttää ton acestream://jne sinne kohtaan media ja open network stream, mutta mitään ei tapahdu. Tulee vaan teksti: bad bencoded data, eikä lähde pyöriin. Oon ihan vihree ton acestreamin kanssa, mutta osaako joku antaa vinkkiä, mikä menee pieleen?

koita laittaa se osoite suoraan selaimen osoitekenttään.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkoiko muilla pätkimään Acestream lähes heti itse ottelun alettua? Toimi alkuhömpät hyvin ja nyt taas välillä toimii välillä ei.
Joo, nyt pätkii koko ajan, alku vaikutti lupaavalta.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Alkoiko muilla pätkimään Acestream lähes heti itse ottelun alettua? Toimi alkuhömpät hyvin ja nyt taas välillä toimii välillä ei.
Minkälaisen nettiyhteuýden tuo Acestreamin striimi mahtaa vaatia? Tuntuu aika pätkivältä minullakin.. 10 megan liittymä lienee pullonkaulana?
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Sama ilmotus tulee sillainkin. Chromella ja IE:lla. Nyt kattelen TSN:n flash-lähetystä, mutta olis kiva saada noi acestreamitkin toimimaan.
Minulla kyllä toimii Acestream playerin kautta kun Firefoxiin laitan osoitekenttään tuon -> Enter ja sen jälkeen Firefox tarjoaa linkin avaamista Acestreamplayerilla.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ace stream on perus torrentti. Ongelmaksi muodostuu se jos teillä ei ole portit auki ja ette uppaa vähintään saman verran kuin lataa. Silloin kukaan ei katsele, ellei joku jaa enempi kuin lataa. Tuosta kyseisestä lähetyksestä en mitään tiedä, mutta siksi tuo koko systeemi on käytännössä paska jollei siellä ole todella kovalla letkulla porukkaa pitämässä sitä elossa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaan kiitosta, kun sille on aihetta. Varsinkin, kun pelistä ei mitään muuta positiivista sanottavaa ole. MTV:n Katsomo toimi moitteettomasti koko pelin ajan, vaikka yhteydellä on vauhtia vain vajaa 5 megan verran. Oli siis ensimmäinen kokemukseni tuosta palvelusta, ainakin livelähetyksenä.
 

sipovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit , Chicago Blackhawks
Muistutuksena vielä viaplayn tilaajille että kaikki u20 mm-matsit näkee kätevästi osoitteesta viaplay.se . Ruotsalaisen ip:n saa kätevästi ainakin chromeen taikka firefoxiin hola unblockerilla.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Muistutuksena vielä viaplayn tilaajille että kaikki u20 mm-matsit näkee kätevästi osoitteesta viaplay.se . Ruotsalaisen ip:n saa kätevästi ainakin chromeen taikka firefoxiin hola unblockerilla.
Innostuin jo vähän kunnes muistin, että pitää tod.näk olla tuo Urheilu tilauksessa mukana, itsellä kun on vain Sarjat ja Leffat.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Saako minkään palvelun kautta katsottua peliä nauhalta? Tahtoisin katsoa kovin pelin, mutta tuo 03 on vähän raskas aika herätä. Katsomoa selataessa nopsasti ei tullut tätä vaihtoehtoa vastaan.

Viaplayn kautta voi ainakin katsoa vanhoja lähetyksiä. Sinnekkin on tunnarit, mutta pitänee tuo proxy viritellä tulille tuota varten. Vai onko jollain muulla jotain pätevää ideaa?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Saako minkään palvelun kautta katsottua peliä nauhalta? Tahtoisin katsoa kovin pelin, mutta tuo 03 on vähän raskas aika herätä. Katsomoa selataessa nopsasti ei tullut tätä vaihtoehtoa vastaan.

Viaplayn kautta voi ainakin katsoa vanhoja lähetyksiä. Sinnekkin on tunnarit, mutta pitänee tuo proxy viritellä tulille tuota varten. Vai onko jollain muulla jotain pätevää ideaa?

Katsomosta ainakin näkyy Suomi-Slovakia ns nauhalta.

-Tinke
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös