Duunissa ei taida kaista riittää NHL networkin VLC:tä varten. Selostus tulee, mutta kuva pätkii. [pitkä liuta voimasanoja]Olisko SUomen peliin jotain hivenen köyköisempää ja selostus jommalla kummalla kotimaisella eli suomeksi tai englanniksi?
Kiitos vinkin antajalle!
Muistutan muillekin kenellä on Viaplay tilattuna. Ruotsalaiseen versioon käy samat tunnukset ja sieltä tulee kaikki loput pelit. viaplay.se
Siis vaikka et ole kiinni VPN:n yli Ruotsissa tai fyysisesti siellä? Minulla ei vaan toimi. Kiinnostais muutenkin saada Viaplay.se:n tarjonta näkyviin, mutta ei huvittaisi maksaa VPN-palveluista.
Minullakin toimii viaplay.se ihan kikkailematta suomesta käsin. Täältä katsonut ja useamman pelin. Minkä virheen sinulla antaa, tai millä laitteella katsot kun ei avaudu?Siis vaikka et ole kiinni VPN:n yli Ruotsissa tai fyysisesti siellä? Minulla ei vaan toimi. Kiinnostais muutenkin saada Viaplay.se:n tarjonta näkyviin, mutta ei huvittaisi maksaa VPN-palveluista.
Ihan suomessa ollaan ja ei mitään kikkailuja. Läppärillä selaimen kautta toimii kuten fi-versio.
VLC:llä ilmeisesti pärjätään koko päivä. Suomen pelin jälkeen alkaa heti Kanada-Sveitsi ja siitä 2,5h Ruotsi-Slovakia. Eiköhän NHL-Network näytä senkin kun näkyy Suomi-Tsekkikin. Kanadan pelihän näkyy varmasti.Nhl.com näyttää Suomen pelin.
Nhl.com näyttää Suomen pelin.
Onko suoraa linkkiä, kun ei jostain syystä satu mistään silmään tuolta nhl.comista
Koodi:http://smb.cdnak.neulion.com/fs/nhl/mobile/iphone/video/nhlnetwork/ipad_1840.m3u8
Ilmeisesti vaatii tunnukset nhl.com sivustolle.Mistä sieltä löytyy? Ei mulle avaa ku nhl networkin ohjelmatietoja mutta ei niitä katsomaan pysty.
Ilmeisesti kaikki tän päivän matsit näkyy NHL Networkin kautta. Alla vielä VLC-linkki niille, jotka ei jaksa hakea sitä aiemmilta sivuilta.Onko suoraa linkkiä? Ei näy ainakaan etusivulla, kuten edellinen peli.
Onko suoraa linkkiä? Ei näy ainakaan etusivulla, kuten edellinen peli.
Mistä sieltä löytyy? Ei mulle avaa ku nhl networkin ohjelmatietoja mutta ei niitä katsomaan pysty.
Ilmeisesti vaatii tunnukset nhl.com sivustolle.
Tuon kautta ainakin näkyy VLC:llä taas.