Nettilähetykset

  • 1 569 239
  • 2 390

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Google Chrome, siihen Youtube unblocker laajennus niin homma toimii! Helppoa kuin mikä. Itselläni aluksi valitti, että "Lataaja... blaablaa" mutta parin refreshin jälkeen homma toimii.
 

Jukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hydraulic oilers, JYP, HIFK
Google Chrome, siihen Youtube unblocker laajennus niin homma toimii! Helppoa kuin mikä. Itselläni aluksi valitti, että "Lataaja... blaablaa" mutta parin refreshin jälkeen homma toimii.

Itsekin asensin ton unblockerin ja katsoin tuolta asetuksista, että se on aktivoitu, mutta Youtubessa lukee "Video ei käytettävissä". Olen kokeillut avata selaimen uudestaan, mutta sekään ei toimi.
 
Itsekin asensin ton unblockerin ja katsoin tuolta asetuksista, että se on aktivoitu, mutta Youtubessa lukee "Video ei käytettävissä". Olen kokeillut avata selaimen uudestaan, mutta sekään ei toimi.

Sama homma täällä. Laitteistona MacBook Pro eli Chrome for Mac... ja Unblocker on aktivoitu. Silti ilmoittaa "Video ei käytettävissä".
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT, Kiekko-Espoo
Itsekin asensin ton unblockerin ja katsoin tuolta asetuksista, että se on aktivoitu, mutta Youtubessa lukee "Video ei käytettävissä". Olen kokeillut avata selaimen uudestaan, mutta sekään ei toimi.

Sama oli itsellä, mutta sitten juuri ennen Canada - Usa peliä lähti pelittämään. Kokeileppa vielä.

linkki peliin: http://www.youtube.com/watch?v=FM2k0AXN_6w
 
Toimii, minulla oli aivan väärä linkki eli tuo 2ndvenue2-niminen. Mistähän jatkossa saa tuo oikean linkin?

Eli kyse oli koko ajan vain siitä, että tarvitsimme kunnon ohjeet.

Mulla toimii Safarin kanssa tuo youtube unblocker, kun valitsee suoraan sen Hartwall-areenan linkin. Chromen kanssa ei toimi, tulee se "ei käytettävissä" -viesti vaikka kuinka painaa refresh. Tuo yllä annettu suora linkki toimii taas molemmissa selaimissa.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Tämä ilmaisten streamien etsiminen menee kyllä hyvänä protestina Canal+:lle ja Kal€n hinnoille. Aikamoista rahastusta ollut nuo kisat niin televisioinnin kuin järjestäjienkin osalta...
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Mikä tämä selostaja on? Huhhuh, alkaa oikein ärsyttämään. Ei taida mitään HD-streameja tarjolla? Tota 360p-kuvaa ei viitsi oikein televisioon iskeä..

Katsojamäärä, 4000? Kiitos Kale! Mitäköhän ne nyt meistä ajattelee??????

Vituttaa oikeasti, eilinen peli oli laimein MM-avaus miesmuistiin.. ja kotikisat vielä.
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Kaikki ihmiset, jotka kahtoo youtubesta tai muualta: Googlaa HDTV player ja paina ekaa, minkä hakee. Lataa ohjelmisto kys. sivustolta ja asenna se. Avaa ja paina osioa "MM Kisat 2012". USA-Kanada peli näkyy CT4 streamista HD:na.
Itse kuulin tämän eillen. Silloin näkyi vielä Canal Plussankin lähetykset ja 24/7 kanava.
 
Viimeksi muokattu:

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Kyllä tuo Canal plussan lähetys näkyy edelleen Home-painikkeen kautta.

Eihän toimi? Mulle tulee tuon Kummolan naama vaa näkyvii..Miten sait toimii?

e: No nyt toimii, Jes!
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Youtuben streamit toimivat kyllä mainiosti tuon chromen unblockerin kanssa. Osaisiko joku valottaa ehkä vähän esimerkiksi tuon Kanada - USA pelin selostajien taustoja. Mitä jannuja nämä ovat? Kuulostaa siltä, että englanti ei välttämättä ole ihan herrojen äidinkieli, eikä jääkiekkoa ole tullut näitä kisoja enempää katseltua.
 

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
Kiitokset kaikille näistä ohjeista :) Proxya en näköjään osannut laittaa, mutta toi unblocker toimii hyvin Chromen kautta!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Onko Youtuben lähetys FRA-KAZ -pelistä alkanut jo? Hakusanoilla "france kazakshstan iihf 2012" ei ainakaan tärppää vielä.

Pelin alku on pakko nähdä ja kuulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös