Nettilähetykset

  • 1 569 438
  • 2 390

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ja jos kuvan laatu on liian heikko fullscreenille, niin altgr pohjaan ja hiiren rullasta kelaat likemmäs.
 

Kaivanto

Jäsen
Eikö tuosta TSN:n streamistä löydy versiosta, jossa kuvasuhdetta ei ole perseilty vituilleen?
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä linkki viasatin streamiin. Tätä kautta olen katsonu monia monia nhl-otteluita, ja ei ole pätkiny koskaan. Kuvanlaatuki on ihan hyvä. Ruotsinkielinen selostus. Linkki vie sportlemon.tv:n sivuille.
 

d2uce

Jäsen
Kusisesti menee tuossa TSN:n striimissä ääni eri tahdissa kuvan kanssa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikö tuosta TSN:n streamistä löydy versiosta, jossa kuvasuhdetta ei ole perseilty vituilleen?

Ja ennenkaikkea, löytyisikö versiota, jossa ääni ei tulisi 3 sekuntia kuvaa jäljessä kuten noissa jo linkatuissa streameissa?
 

d2uce

Jäsen
Ostin nyt kokeilumielessä tuon Katsomo.fi palvelun ja täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt toistaiseksi. Toki hinta on aivan älytön.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viasat Hockeyn ohjelmakartassa lukee Junior VM: FIN-CAN, mutta muuta ei näy kuin mustaa ruutua. Tämäkö ei meillä näy?
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Noniin, nyt päästiin me Eurosport Playerin katsojat mukaan, 7 minuuttia etuajassa! Yksi erä jäi näkemättä. Laatua voi kuvata hyväksi.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vintsukalle sen verran ettei Viasatilla ole Suomessa oikeuksia Leijonien peleihin vaan ne ovat Maikkarilla/Canalilla. Ohjelmatiedot ovat Ruotsin Viasatin ja heillä Hockey-kanava on siinä mielessä parempi että kattaa siis myös maajoukkuepelit.

Itse otin Katsomosta loppukauden Leijonapassin 25 egellä. En pidä ihan pahana hintaa kun näkee kuitenkin loput maajoukkueen EHT-pelit tällä kaudella ja tuon perjantaisin tulevan Hockey Nightin. Laatu on suunnilleen Urho Playn luokkaa eli ei häikäise mutta toimii riittävän hyvin mulle.
 

Fat Jesus

Jäsen
Jos junnukisat ja Spengler Cup kiinnostaa niin jo aiemmin mainittu Eurosportplayer maksaa 4,90€/kk jonka jälkeen irtisanoo jos haluaa.

EDIT:Oho,itse just kanada-pelin alla katselin ohjelmatietoja että aika kattavasti tulee pelejä. No onneksi en tilannut, täytyy turvautua ilmaislähetykseen taas.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos junnukisat ja Spengler Cup kiinnostaa niin jo aiemmin mainittu Eurosportplayer maksaa 4,90€/kk jonka jälkeen irtisanoo jos haluaa.

Ei ainakaan minun Eurosport Playerin ohjelmajanalla näy tänään pihaustakaan nuorten lätkästä. Spengler Cup sen sijaan näkyy. Eli streami on kaivettava jostain muualta. Harmi, kun vanhemmilta lainassa ollut Canal+ -kortti ei toimi minun digiboksissa.

Edit. Eurosport2 (ja myös Player) näyttää ainoastaan Kanadan otteluita ja niitäkin lähinnä jälkilähetyksinä. Jostain syystä Suomi-Kanada tuli osittain suorana.
 
Viimeksi muokattu:

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulin faijan luokse böndelle työleirille ja täällä netin nopeus on (soneran netin nopeustestin mukaan) ~ 2.2mbit/s kotona olevan 13mbit/s sijasta. Hieman pelottaa miten streamit toimii USA-otteluun :s. Mimmosilla neteillä teillä pyörittää?
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Täällä on jotain, mutta laadusta ja kielestä ei mitään tietoa: Wiziwig.tv | 2012 IIHF World U20 Ice Hockey Championships | Watch live and free: Finland vs USA. Edellinen peli tuli tuolta kohtalaisella laadulla. Nyt ei samaa Sopcast-linkkiä tuolla näy, joten laatu lienee huonompi tarjolla olevissa.

Laatu noissa on tosiaan heikompi, kuin kanada -matsissa, mutta ihan katsottava.

Taitaa kaikissa tuolla olevissa linkeissä olla Viasatin ruotsinkielinen lähetys..
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mahtaisiko mistään löytyä streamia tuohon TSN:n lähetykseen? Pelkkää ruotsinkielistä olen löytänyt.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytynee tyytyä Viasatin streamiin ruottiselostuksella, yök. :S Kuvanlaatu kuitenkin ihan jees joten kehtaa tv:n ruudultakin kahtoa. Melkein tekis mieli vaan laittaa äänettömälle...

edit: Jaa, eipä tarviikkaan. Kiitos nimim. Lauri!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös