Samaa ihmettelen minä. Omilta sivuilta on tarjolla vain 6 kk pakettia hintaan 19,95 eur/kk.Tuolta soneran omien sivujenko kautta olette tuon ilmaisen kuukauden tilaamisen tehneet? Itse en sieltä millään onnistu sellaista löytämään.
Samaa ihmettelen minä. Omilta sivuilta on tarjolla vain 6 kk pakettia hintaan 19,95 eur/kk.
MTV Totalin alla on valittavissa vain tämä:Katsot MTV Sportin tarjousta. Kyseessä on MTV Totalin tarjous.
Varmaan kädetän nyt jotain. Kuten minulla tapana on. Kiitos kuitenkin vinkistä.Valitse sopimuskausi
6 kk sopimus
19,95 €/kk
- Tarjous 6 kk ajan 19,95 €/kk, Tarjousehdot
- Normaalihinta: 24,95 €/kk
- Sopimuskauden (6 kk) kokonaishinta 119,70 €. Tarjousajan jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana sen hetkisen hinnaston mukaisin hinnoin.
http://live.drakulastream.eu/static/popups/262533555364580.html Aika vaikeaa näitä oli löytää.Joo Tanskan peliin otetaan streamia vastaan.
Tulee kylläkin TSN kanavalta 3, joka löytyy tuolta channel kakkosesta, jos löytyy.
MTV Totalin alla on valittavissa vain tämä:
Varmaan kädetän nyt jotain. Kuten minulla tapana on. Kiitos kuitenkin vinkistä.
Millä kielellä tuolla Hockeystreamissa on selostukset, vai onko ollenkaan? Hyvä laatu ainakin pitäisi olla. Minkä hintainen?
Tulee kylläkin TSN kanavalta 3, joka löytyy tuolta channel kakkosesta, jos löytyy.
Mistäs löysit linkin tonne?Joo sori mun moka. Venakot tarjoaa sopcastia 720p ja 3000kbps.
Mistäs löysit linkin tonne?
Katsoin ton jo läpi muttei osunut silmään SopCast linkkejä. Vain noita trnt ja WebPlayer. Nevermind, kyllä suttusta kuvaa kestää pari tuntia.löytyy mm. livetv.sx:stä
http://livetv.sx/en/eventinfo/278000_denmark_u_20_russia_u_20/
Katsoin ton jo läpi muttei osunut silmään SopCast linkkejä. Vain noita trnt ja WebPlayer. Nevermind, kyllä suttusta kuvaa kestää pari tuntia.
Ei mulla vaan näy.. :D 16 linkkiä yhteensä, 5 näistä Trnt:tä.siinähän niitä sopcasteja on trnt:n molemmin puolin :P
Sonera Viihteen kautta itse tuon tilasin ilmatteeks, vaati siis Soneran netin ja (ilmaisen) Sonera Viihteen.
Tännekkin voi laittaa linkkiä streamiin,
acestream://9d419645a4e5d6f91e9364db13ac89477e416ae9
Koodi:acestream://9d419645a4e5d6f91e9364db13ac89477e416ae9
AceStreamin koodi MTV Katsomon lähetykeen,
-Tinke
Kuinkas tuon Acestreamin koodin saa toimimaan.? Ei ainakaan vlc lähe suoratoistona pelittään.