Nettilähetykset

  • 1 571 931
  • 2 390

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Löytyiskö hyvää VLC-striimiä tohon Tshekin ja USA:n väliseen matsiin?
Näyttää tulevan tuolta aiemmin mainitusta streamista.

Koodi:
http://smb.cdnak.neulion.com/fs/nhl/mobile/iphone/video/nhlnetwork/ipad_1840.m3u8
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Jos on VPN/DNS käytössä niin nhl.com näyttää 720p laadulla eikä tarvi tyytyä tuohon ipad tarkkuuteen (ei tarvi GCL-tunnuksia).

Mulla näkyy vain mustana, jos tuota kautta yritän katsoa vpn:n kautta.
 

IpaTeme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Missäs näkee parhaiten näitä u20 kisoja? Itellä aika moni striimi pätkii varsinkin tällä vanhalla koneella, niin jos sais jotain sellasta mikä ei pätkis kauheesti ;), selostuksella ei väliä.
 

Pöllö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Wild, Leijonat
Mikä tuo VPN/DNS kikkailu oikeen on? Saatan kysyä tyhmiä, mutta voisiko joku selventää? Jos joku kertoo mitä täytyy tehdä niin luulen osaavani, kun en aivan kädetön koneiden kanssa ole, mutta tämä on mennyt hieman ohi.
 

Rantsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers, KalPa
Mikä tuo VPN/DNS kikkailu oikeen on? Saatan kysyä tyhmiä, mutta voisiko joku selventää? Jos joku kertoo mitä täytyy tehdä niin luulen osaavani, kun en aivan kädetön koneiden kanssa ole, mutta tämä on mennyt hieman ohi.

Eiköhän sinun pidä vaihtaa koneesi IP ruotsalaiseen IP-osoitteeseen.
Täysin varma en ole, mutta näin ymmärtäisin asian itse.

Jos ei nuo VPN/DNS/IP-kikkailut kiinnosta, niin tästä streami, tosin huonommalla laadulla.

Nutjob.eu: Live Sports <a href="njtvx14.html">Stream 14</a></p>4
*linkki vie nutjob.eu:n streamiin.
 

Pöllö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Wild, Leijonat

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sitten kun vielä jostain löytäisi toimivan ruotsalaisen proxyn.... :D

Proxyn kanssa ongelma on just se, että toimivaa on vaikea löytää ja proxy hidastaa liikennettä aivan mielettömästi, jos siis ilmaista haluat. VPN ei taas juurikaan hidasta, joten sen takia sen käyttö on parempaa näissä hommissa. Niitä löytää ilmaisenakin vaikka kuinka paljon, mutta toimivuudesta en osaa sanoa mitään, itse käytin aiemmin unblock us -palvelua, joka maksoi viisi dollaria kuussa.

Unblock-Us - smarter faster VPN

Viikon voi kokeilla ilmaiseksi.
 

Wire

Jäsen
Proxyn kanssa ongelma on just se, että toimivaa on vaikea löytää ja proxy hidastaa liikennettä aivan mielettömästi, jos siis ilmaista haluat. VPN ei taas juurikaan hidasta, joten sen takia sen käyttö on parempaa näissä hommissa. Niitä löytää ilmaisenakin vaikka kuinka paljon, mutta toimivuudesta en osaa sanoa mitään, itse käytin aiemmin unblock us -palvelua, joka maksoi viisi dollaria kuussa.

Unblock-Us - smarter faster VPN

Viikon voi kokeilla ilmaiseksi.

Unblock us rakentaa jenkki DNS:n eli ei auta mm. SVT2:n nettilähetyksiin. Tosiaan VPN:llä voi rakentaa hyvin yhteyksiä minne vain.

Itse en koske pitkällä tikullakaan ilmaisiin kun ovat todella epäluotettavia enkä tiedä kuka nörtti siellä imuttaa kaiken nettiliikenteen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Unblock us rakentaa jenkki DNS:n eli ei auta mm. SVT2:n nettilähetyksiin. Tosiaan VPN:llä voi rakentaa hyvin yhteyksiä minne vain.

Itse en koske pitkällä tikullakaan ilmaisiin kun ovat todella epäluotettavia enkä tiedä kuka nörtti siellä imuttaa kaiken nettiliikenteen.

Unblock US:lla voit valita maan. USA, Kanada, Ruotsi, Suomi, Norja, Meksiko ja Brasilia esim. ovat vaihtoehtoina.

Samaa mieltä noista ilmaisista, en välttämättä kyllä lähtis kokeilemaan, ellei todella hyvää tietoa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös