Nutjob.eu Tässä.
KIITOS! Varsin hyvä kuvakin vielä!
Nutjob.eu Tässä.
Lähteekö noi mainokset pois edestä pelin alkaessa?
Tuosta sopcast-linkki hyvä laatuiseen striimiin. Boris-selostus mutta hyvä kuva:
sop://broker.sopcast.com:3912/85098
Miten tuon ison mainoksen saa pois tuosta sopcastin lähetyksestä? En minä ainakaan löydä ruksia.
Taidan olla tosi huono jätkä kun en saa noita ilmeisen toimivia ohjeita toimimaan tuon foxyproxyn käytöstä. Ilmeisesti en vain löydä toimivia proxyja noista listoista? Oiskohan jollain antaa joku toimivaksi todettu proxyn ip, että pääsisin kokeilemaan tuolta nhl.tvn kautta?
Live Sport Streams, Football, Soccer, Ice Hockey, Tennis, Basketball / LiveTV kautta löytyy yksi:
tuossa suora linkki, mikäli sellaisenaan toimii: LiveTV / WebPlayer
Selostus venäjäks tosin :(
Mitenköhän nuo mainokset saisi pois kun ei mitään rastejakaan löydy. Avuton kun olen :)
Siellä näkyy sellaset ihan pienet rastit tai pisteet joka mainoksessa, niistä tarkasti painamalla lähtee. Toinen kikka on katsoa fullscreenissä jollon ei ole mainoksia ollenkaan.Mitenköhän nuo mainokset saisi pois kun ei mitään rastejakaan löydy. Avuton kun olen :)
Sellaista tiedustelisin, että mahtaako toi katsomon palvelu toimia PS3:lla? Tahtoo nimittäin läppäri vedellä viimisiään, enkä usko että pyörisi kunnolla koneelta.