Nettikauppojen pelitarjoukset!

  • 79 087
  • 259

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli tilattua parit pelit Gigantista Black Friday-tarjouksena ja näemmä eilen laitettu matkaan Göteborgista (ainakin seurantalinkin perusteella)...

Olisi näemmä pitänyt vaan mennä paikan päälle väistelemään koronayskijöitä, kun ei edes suomalaisesta varastosta (onko sellasta?) niitä kamoja saada eteenpäin. Tuskin tarvitsisi mitään kahdeksaa arkipäivää venailla pakettia...
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Epic Games storesta kannattaa poistaa ilmaiseksi The Long Dark. Ostin joskus kesällä steamista ja tuli vietettyä aikaa pelin parissa. Aiheena siis selviytymistä luonnon armoilla. Mielestäni tunnelmaltaan loistava, vaikka välillä vähän tylsää edestakaisin juoksentelua olikin. Plussaa erikoisesta graafisesta ilmeestä. Vahva suositus siis. Tästä löytyy siis puhdas selviytymispelimuoto sekä tarinaa kertova Wintermute -muoto.

Tässä vielä arvostelu peliin ja Wintermute -pelimuodon launch trailer:
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Erittäin vahva suositus. Helkkarin hyvä peli. Tunnelmaltaan jopa ainutlaatuinen minun kokemuksen mukaan. Aiheuttaa runsasta tunnetilojen vaihtelua ja välillä ihan oikeasti tuntuu yksinäiseltä.

Allekirjoitan samat asiat. Lisänä vielä mahtava soundtrack, kuvaa tunnelmia hienosti.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Microsoft Storessa esimerkiksi Civilization 6 tarjouksessa rapiat 16e. Itse ostin jo aiemmin ja olen kyllä tyytyväinen, Xbox One X pyörittää peliä kivasti ja onhan se mukavaa pelailla telkkarin näytöltä sohvalla löhöillen :)
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Microsoft Storessa esimerkiksi Civilization 6 tarjouksessa rapiat 16e. Itse ostin jo aiemmin ja olen kyllä tyytyväinen, Xbox One X pyörittää peliä kivasti ja onhan se mukavaa pelailla telkkarin näytöltä sohvalla löhöillen :)

Ja näköjään alennuksessa myös PS4:lle. Nyt on kyllä paha tilanne, on meinaan varmaa, että jos tuon hommaa sen kanssa tulee menemää tunteja ja tunteja.....hellasärö meinaan nousee varmasti, :-)
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura

Sony tarjoaa idieitä/VR-titteleitä ilmaiseksi (ei vaadi PS+:aa), että siitä vaan lataamaan ensi viikon perjantaista alkaen. Mutta myös 19.4. alkaen Horizon Zero Dawn lisäosineen ladattavissa ilmaiseksi hetken aikaa - allekirjoittanut suosittelee, omasta mielestä yksi parhaimpia PS4-pelejä.

Ja tosiaan jos joku ei ole huomannut, niin Ratchet & Clank tällä hetkellä myös ilmaiseksi ladattavissa PS Storesta, yhtälailla ilman mitään sitoumusta.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
...ja tosiaan kuten yllä todettua, Horizon Zero Dawn nyt saatavilla ilmaiseksi (ei vaadi plussaa, saa pitää ikuisesti) PS4:lle - Horizon Zero Dawn™ Complete Edition

Jos et ole vielä tutustunut niin suosittelen edelleen (olisin tosin odottanut PS5-patchia, mutta sitä ei ainakaan vielä ole). Tappelu on hektistä (robotteja vastaan, ihmiset on aika "meh"), mutta mikä itselleni oli suurin yllätys on että taustatarina on yllättävän "kovaa" scifiä. Itselle olisi periaatteessa riittänyt että luolamiehet vs. robottidinot, mutta siinä oikeasti on järkeä. "Zero Dawn" on enemmän kuin pari satunnaista sanaa laitettuna peräkkäin.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Horizon Zero Dawnille vahva suositus täältäkin. Maailma ja sen maisemat on upeat, platina tippuu verrattain lyhyessä ajassa ja jos ei jaksa sen eteen nähdä vaivaa, ei itse päätarinan läpäisyyn uppoa ikuisuutta ellet halua tarkemmin tutkia pääkohteita. Complete Editionissa mukana tuleva lisäosa tuo kivasti haastetta vielä itse pääpelin jälkeenkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Telian nettikaupassa PS5 Miles Morales 20€ ja The Last Of Us 2 10€. Ei ole tullut aikaisemmin noin halvalla vastaan.
 
Civilization VI Platinum Edition on Steamissa -91% hintaan 14,68€ (norm. 168€). En ole koskaan muuta kuin nopeasti testannut jotain Civilizationia mutta voishan tän nyt napata talteen jos joskus talven pimenevissä illoissa naksuttelisi, ilmeisen laajoja ja monipuolisia pelejä kuitenkin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
PS storessa vuoden plus jäsenyys 29,90€.

Tämä on sitten vain uusille jäsenille tarkoitettu. Olisin toki itsekin muuten käyttänyt näin hyvän tarjouksen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tämä on sitten vain uusille jäsenille tarkoitettu. Olisin toki itsekin muuten käyttänyt näin hyvän tarjouksen.

Ai on? Itseltä ainakin veloitettiin toi 29,90€. Tosin mulla loppuii vanha pari päivää sitten eikä ollut automaattinen uusiminen käytössä joten laskettiin ilmeisesti uudeksi asiakkaaksi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ai on? Itseltä ainakin veloitettiin toi 29,90€. Tosin mulla loppuii vanha pari päivää sitten eikä ollut automaattinen uusiminen käytössä joten laskettiin ilmeisesti uudeksi asiakkaaksi.

Hyvä tietää (minulle tuli vain ilmoitus tyyliin omistat tämän). Olen yhtäjaksoisesti ollut jo useamman vuoden putkeen Plus-asiakkaana, joten näitä ei oikein pysty hyödyntämään. Pitää siis etsiä muuta kautta alennus-Plussaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jos Plus-tilaus on käynnissä, ei saa tuota tarjousta käytettyä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Jos olet hommannut PS+ "Extra"n (sivuhuomiona en tykkää nimeämiskäytännöstä, miksei PS++ ja PS+++?), niin nyt on vielä vajaa vuorokausi lisätä Shadow Warrior 3 "ilmaiseksi" omaan kirjastoon. Eli Shadow Warrior 3

Hassun nopeasti poistuu valikoimasta näin eurooppalaisesta näkövinkkelistä, mutta näin nää menee. Tässä ACG:n arvostelu aiheesta:



 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
PS Storesta The witcher 3 5,99€ ja saman pelin Game of the year- versio 9,99€. Tarjous loppuu 10.11.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
PS Storesta The witcher 3 5,99€ ja saman pelin Game of the year- versio 9,99€. Tarjous loppuu 10.11.
Suosittelen odottamaan sen remasterin, vai oliko peräti remaken. Siksi nuo nyt tarjouksessa ovatkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ai se oli ykkönen? Meh sille sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös