fastasashark kirjoitti:235 tietenkin, heti kun saan silmät auki, eihän siinä ehdi odotella tietokoneen käynnistymistä.
Itselläni on 2 tietokonetta aina päällä. Ihan spedeä sellainen touhu missä käynnistellään ja sammutetaan vähän väliä.
fastasashark kirjoitti:235 tietenkin, heti kun saan silmät auki, eihän siinä ehdi odotella tietokoneen käynnistymistä.
scholl kirjoitti:Itselläni on 2 tietokonetta aina päällä. Ihan spedeä sellainen touhu missä käynnistellään ja sammutetaan vähän väliä.
Raksilan Pleksi kirjoitti:Tärkeintä on naputtaa se 235 ruutuun ennen kuin tekstitv on kehrännyt aloitussivun näkyviin. Vituttaa jos pääsivulla paljastetaan esim. "Selänteelle 4+2".
Tulokset tulee jännittää alasivujen vaihtumisen tahdissa, muuten päivä on pilalla. Tiedän, olen outo.
Hazardipakki kirjoitti:Sama. Tietokone kun on 24/7 päällä niin ei viitsi vaivautua käynnistämään tv:tä.
En voi muuta kuin nauraa. Minulla on aivan sama vika. Kaiken lisäksi pätee kaikkiin urheilutuloksiin, siis 221, 223, 230,232, 235, 261.... jne.Raksilan Pleksi kirjoitti:Tärkeintä on naputtaa se 235 ruutuun ennen kuin tekstitv on kehrännyt aloitussivun näkyviin.
*clip*
Tulokset tulee jännittää alasivujen vaihtumisen tahdissa, muuten päivä on pilalla. Tiedän, olen outo.
fastasashark kirjoitti:En voi muuta kuin nauraa. Minulla on aivan sama vika. Kaiken lisäksi pätee kaikkiin urheilutuloksiin, siis 221, 223, 230,232, 235, 261.... jne.
Joskus olen kysynyt itseltäni että mitä helvetin väliä sillä on jos näen jonkun tuloksen sivulta 100 tai varsinaiselta tulossivulta. Vastaus on joka kerta että "ONHAN SIINÄ IHAN VI*UN SUURI ERO!"
Tiedän, minäkin olen outo.
Jep! Kaverin kans vedettiin joskus pitkää vetoa ja yks matsi nähtävissä vasta aamulla. Noh, Se tohkeissaan soitti aamulla "Vittu Edmonton voitti! 4000mk!". Keittelin aamukahvit, aukasin töllön niinku ei mittään ois tapahtunu, 235 päälle ja "Vittu Edmonton voitti! 4000mk!"fastasashark kirjoitti:En voi muuta kuin nauraa. Minulla on aivan sama vika. Kaiken lisäksi pätee kaikkiin urheilutuloksiin, siis 221, 223, 230,232, 235, 261.... jne.
Joskus olen kysynyt itseltäni että mitä helvetin väliä sillä on jos näen jonkun tuloksen sivulta 100 tai varsinaiselta tulossivulta. Vastaus on joka kerta että "ONHAN SIINÄ IHAN VI*UN SUURI ERO!"
Tiedän, minäkin olen outo.