Netti vai 235?

• Viestiketjun aloittaja Playerofthegame
  • Alkaa
  • 4 065
  • 37

Netti vai 235?

• Netti

Ääniä: 88 32,5%
  • 235

Ääniä: 183 67,5%

• Äänestäjiä
    271

scholl

Jäsen
fastasashark kirjoitti:
235 tietenkin, heti kun saan silmät auki, eihän siinä ehdi odotella tietokoneen käynnistymistä.

Itselläni on 2 tietokonetta aina päällä. Ihan spedeä sellainen touhu missä käynnistellään ja sammutetaan vähän väliä.

Suosikkijoukkue
HIFK
235 himassa ja kun töihin pääsee niin ensiksi netti auki ja espn:lle katsomaan nippelitiedot ja kommentit ennen palkkatyötä. Koska NY-alueen joukkueet kiinnostavat eniten myös Times, Post ja Daily Newsin verkkoversiot katsottava iltapäivällä.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Televisiota en välttämättä avaa edes joka päivä, joten netistä ottelutulokset tulee pääsääntöisesti katsottua.

vlad.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
scholl kirjoitti:
Itselläni on 2 tietokonetta aina päällä. Ihan spedeä sellainen touhu missä käynnistellään ja sammutetaan vähän väliä.

Aina hieman paremmaksi.

Itse katselen tulokset teksti-tv.n sivulta 235 ja sitten kun jutut tulevat, niin luen ne sivulta 236 eli töiden jälkeen. Nettiä en jaksa/ehdi aamulla avata ja aamulla luen mieluummin lehden paperiversion kuin nettiä.

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Aamulla tietysti tekstitv:stä.
Mulla on neljä telkkaria vierekkäin, niistä saa kätevästi katottua yhtäaikaa kaikki alasivut. Jos on paljon pelejä ja siis paljon alasivuja, niin täytyy avata muutamalta tietokoneelta loput alasivut.

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
Netistä. Herättyäni NHL.com auki. Myöhemmin samalta sivulta highlightit ja Wings pelien raportit paikallislehden verkkosivuilta.

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Raksilan Pleksi kirjoitti:
Tärkeintä on naputtaa se 235 ruutuun ennen kuin tekstitv on kehrännyt aloitussivun näkyviin. Vituttaa jos pääsivulla paljastetaan esim. "Selänteelle 4+2".
Tulokset tulee jännittää alasivujen vaihtumisen tahdissa, muuten päivä on pilalla. Tiedän, olen outo.

Sama vika. Siitä on tullut jo sellanen perinne. Aamulla simmut auki, TV päälle, 235 tekstitv:hen ja eikun jännittämään. En tiedä mikä siinä on, mutta se on vain jotenkin jäänyt tollanen metodi päähän. Sitten voi myöhemmin katsoa netistä hailaitit.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hazardipakki kirjoitti:
Sama. Tietokone kun on 24/7 päällä niin ei viitsi vaivautua käynnistämään tv:tä.

Sama kuin lainauksessa.Eli netistä Ylen teksti-tv:n sivuilta.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Raksilan Pleksi kirjoitti:
Tärkeintä on naputtaa se 235 ruutuun ennen kuin tekstitv on kehrännyt aloitussivun näkyviin.

*clip*

Tulokset tulee jännittää alasivujen vaihtumisen tahdissa, muuten päivä on pilalla. Tiedän, olen outo.
En voi muuta kuin nauraa. Minulla on aivan sama vika. Kaiken lisäksi pätee kaikkiin urheilutuloksiin, siis 221, 223, 230,232, 235, 261.... jne.

Joskus olen kysynyt itseltäni että mitä helvetin väliä sillä on jos näen jonkun tuloksen sivulta 100 tai varsinaiselta tulossivulta. Vastaus on joka kerta että "ONHAN SIINÄ IHAN VI*UN SUURI ERO!"

Tiedän, minäkin olen outo.

fastasashark kirjoitti:
En voi muuta kuin nauraa. Minulla on aivan sama vika. Kaiken lisäksi pätee kaikkiin urheilutuloksiin, siis 221, 223, 230,232, 235, 261.... jne.

Joskus olen kysynyt itseltäni että mitä helvetin väliä sillä on jos näen jonkun tuloksen sivulta 100 tai varsinaiselta tulossivulta. Vastaus on joka kerta että "ONHAN SIINÄ IHAN VI*UN SUURI ERO!"

Pakko peesata. Ja vielä luulin olevani jotenkin outo. Olen vienyt asian jopa niin pitkälle, että joskus viikonloppuisin kun on paljon aikaa niin katson tulokset suoraan netistä ja jännitän NHL.comista peli peliltä, niin ettei vahingossakaan näe etukäteen maalintekijöitä. Olen sittenkin todella outo.

P

Playerofthegame

fastasashark kirjoitti:

Jep! Kaverin kans vedettiin joskus pitkää vetoa ja yks matsi nähtävissä vasta aamulla. Noh, Se tohkeissaan soitti aamulla "Vittu Edmonton voitti! 4000mk!". Keittelin aamukahvit, aukasin töllön niinku ei mittään ois tapahtunu, 235 päälle ja "Vittu Edmonton voitti! 4000mk!"

Minä se vasta outo oon.

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Nykyään ulkomailla asuessani joudun käyttämään nettiä tulosten tarkasteluun.
ja sivuhan on tietysti. www.yle.fi/tekstitv

Ja yleensä on sivu http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=235 siinä liipasimella ettei vaan tarvitse katsoa sivua 100. (Kuten palstaveljïlläkin, sivun 100 otsikot voi pilata jännityksen) :D

yleensä järjestys on -> 235, 201, 202 jne...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy