Ne naurais rapakon takana meille. Tosta nyt olis tarvinnut antaa ku hikinen kakkonen. Kunnon tappelu oli tuosta oikeasti kaukana.Koska kunnon tappelu.
Ne naurais rapakon takana meille. Tosta nyt olis tarvinnut antaa ku hikinen kakkonen. Kunnon tappelu oli tuosta oikeasti kaukana.
Luultavasti tuosta olisi tullut ainakin Nikkilälle vitonen myös rapakon takana.
Kuormittaa? Eikö se kärkipakki just lähtenyt heti matsin aluksi huilaamaan?Kerhon täytyy vielä enemmän kuormittaa kärkipakkeja. Sataa Ässien laariin seuraavaan kahteen peliin.
Ei vielä, mutta sen voi hyödyntää. Kerhon pakisto on pirun ohut ja Nikkilä on tällä hetkellä sen ylivoimainen liideri.
Pia se nähdää kui käy.
Mä tota myös povasin, että pidemmällä tähtäimellä Kerho hävisi tässä ulosajossa enemmän kuin Ässät. Voisi kyllä olla paikallaan pistää nuo runkkauseleet myös kurinpidolle mitä piti poistuessaan koppiin. Henkeä en pidättele.Ratkasumaalissa erityisesti näkyi kuinka oli iha poikia kerhopakit, tarjosivat toki jo sitä ennen Nikkilän ulosajon jälkeen useamman lahjan, joista Pata olisi voinut jo pelin ratkoa.
Eli hyvä nouto.
Siellä oli eilenkin neljä yli 20 min pelannutta pakkia ja tarkoitettiin luonnollisesti niitä jotka kentälle jäivät. Varsinkin kun puhuttiin monikossa.Kuormittaa? Eikö se kärkipakki just lähtenyt heti matsin aluksi huilaamaan?
Nouti tavallaan kyllä ihan itse itsensä.Ratkasumaalissa erityisesti näkyi kuinka oli iha poikia kerhopakit, tarjosivat toki jo sitä ennen Nikkilän ulosajon jälkeen useamman lahjan, joista Pata olisi voinut jo pelin ratkoa.
Eli hyvä nouto.
Semmonen tökkiminen. Mä luulin että siellä on oikeasti yritetty lyödy. Max kakoset molemmille jos nyt pakko on väkisin joku jäähy antaa. Antaisivat poikien pelata. Ohjaajalle erityiskiitos kuvan leikkaamisesta Karjalaiseen, kiinnosti todella paljon nähdä että toisalla ei tapahdu mitään.Noiva sai nokan auki vaikka läpsittiin hanskojen kanssa. Sen takia ehkä tuomaritkin pistivät pojat pihalle, kun homma näytti jälkeenpäin pahemmalta kuin mitä todellisuudessa olikaan.
Noivan mylly klippinä
Ei toi mun mielestä miltään potku yritykseltä näytä.Noivan nokka aukesi kypärän visiiristä.
Mutta koittaako Nikkilä potkaista Noivaa heti tuossa alussa, ainakin jalka heilahtaa kohtuuttoman ylös oudon suurella voimalla?
Noivan nokka aukesi kypärän visiiristä.
Mutta koittaako Nikkilä potkaista Noivaa heti tuossa alussa, ainakin jalka heilahtaa kohtuuttoman ylös oudon suurella voimalla?
Onhan Noiva ja Viitala nyt aivan eri luokan pelaajia. Noivasta näki jo viime kaudella, että napsu lisää fysiikkaa ja kaikki elementit paketissa ovat olemassa. Sinällään Viitalakin on koko ajan mennyt eteenpäin kokonaisvaltaisessa pelissä, mutta kyllä katto tulee vastaan huomattavasti aikaisemmin kuin Noivalla ja vähänkin kovemmassa sarjassa Viitalan rooli on enemmän siellä alakentissä haalarihommissa ja sitten muutama iso maali kaudessa taustajoukoista.Joskus muinoin laitettiin samalle viivalle Viitala ja Noiva. Molemmat suurinpiirtein samankokoisia rightin laitureita. Molemmilla on sama ase eli laukaus suoraan syötöstä ja sama heikkous eli vajaavainen liike. Noiva sitten tuli ja otti pelipaikkansa, Viitala joutui etsimään pelipaikkaa muualta.