Nelosen NHL

  • 1 229
  • 4

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Nelonen ei todennäköisesti näytä juurikaan runkosarjan otteluita mutta pleijarit&finaalit tullaan näyttämään normaalisti. Tosissaan itseäni iski ikävimmin tuo ettei kauden aikana näytettäisi yhtään normaalia matsia, toisaalta eipä kausi paljoa ínnostaisikaan Koivun poissaolon takia.

Lähde: Nelosen urheilutoimituksen jäsen.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
varjo: toisaalta eipä kausi paljoa ínnostaisikaan Koivun poissaolon takia.
Sori nyt vaan mutta kyllä innostas. Koivun sairaus on toki valitettavaa, mutta kyllä nhl Sakusta huolimatta kiinnostaa. Ja kuten arvata saattaa kanaalia ei näy mun kotona, joten ens kesänä nään seuraavan nhl pelin livenä vai???
Tai: choose life, choose television, choose 40 kanavaa from kanal digitaalilta n. 4000 mk/vuosi, vaikka tarvitsen vaan yhden lätkä kanavan. :cool:
 

Vasen Pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ... olisihan tuo kiva nähdä Edmontonin ensimmäinen kotimatsi tulevalla kaudella. Ripustavat numeron 17 kattoon.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Mun mielestä ois kyllä kohtuullista näyttää vaikka ees yks peli kuukaudessa. viime kaudellahan nelonen tais näyttää jopa kaksi runkosarjan ottelua! toivottavasti NHL powerweek näkyy taas lauantaisin. sekin vois kyllä olla mun mielestä tunnin pitunen.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
ipanmies: toivottavasti NHL powerweek näkyy
Tai nelonen vois ostaa espn hockey 2 nightin, joka on kattavampi ja monipuolisempi makasiini. ehkä siis vuonna 2525 tai sitten ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös