Älä unohda J. hottentottia ja sitä "Trump ei voita 800e" -tyyppiä.Ei jumalauta @Fuzzy nyt on säälittävin otus löydetty palstalta.
Älä unohda J. hottentottia ja sitä "Trump ei voita 800e" -tyyppiä.Ei jumalauta @Fuzzy nyt on säälittävin otus löydetty palstalta.
Jos olisit itse voittanut potin, niin sulle olis ollu ihan ok, että kukaan ei maksa?Eiköhän tästä pelikieltoa itselle laukaista, vähintäänkin. En sääntöjä lukenut alkuunkaan, enkä miettinyt miten koko homma toimii, vaan lätkäisin nimen ainoastaan. No, ei tässä selittelyt auta, @Moderaattorit saa lyödä vaikka puolen vuoden pelikiellon tästä hyvästä.
E: Eikä kiinnosta yhtään vastailla tähän (valitettavasti ansaittuun) tomaattitulitukseen, saatika vielä vähemmän yksityisviesteissä lähetettyihin todella aikuismaisiin viesteihin.
Sä olet kyllä kaiken paskan ansainnut. Toivottavasti oli kahden kympin arvoista.Eiköhän tästä pelikieltoa itselle laukaista, vähintäänkin. En sääntöjä lukenut alkuunkaan, enkä miettinyt miten koko homma toimii, vaan lätkäisin nimen ainoastaan. No, ei tässä selittelyt auta, @Moderaattorit saa lyödä vaikka puolen vuoden pelikiellon tästä hyvästä.
E: Eikä kiinnosta yhtään vastailla tähän (valitettavasti ansaittuun) tomaattitulitukseen, saatika vielä vähemmän yksityisviesteissä lähetettyihin todella aikuismaisiin viesteihin.
Jos olisin itse voittanut, olisi tullut yllätyksenä tällainen ”potti”.Jos olisit itse voittanut potin, niin sulle olis ollu ihan ok, että kukaan ei maksa?
Jos olisin itse voittanut, olisi tullut yllätyksenä tällainen ”potti”.
Maksa velkasJos olisin itse voittanut, olisi tullut yllätyksenä tällainen ”potti”.
Vetoon osallistuvilta edellytetään lukemaan aloitusviestissä olevat säännöt. Niissä on tarkasti kerrottu, miten tehdään pelaajavalinnat, mikä on vedon hinta, kun ei oma pelaaja voittanut, voittajan velvollisuudet sekä myös osallistujan velvollisuudet koskien kelpoisuutta osallistua seuraaviin vetoihin.Jos olisin itse voittanut, olisi tullut yllätyksenä tällainen ”potti”.
Nyt kannattaisi sitten ottaa se oma aikuismaisuus esiin, todeta että vituiksi meni ja maksaa se kaksikymppiä pois. Aikuinen saa sen rahan vaikka pulloja keräten kasaan.Eiköhän tästä pelikieltoa itselle laukaista, vähintäänkin. En sääntöjä lukenut alkuunkaan, enkä miettinyt miten koko homma toimii, vaan lätkäisin nimen ainoastaan. No, ei tässä selittelyt auta, @Moderaattorit saa lyödä vaikka puolen vuoden pelikiellon tästä hyvästä.
Tuskin sossu lämpenee tälläsille menoille, eli eiköhän tämä pikavoittoa hakeneen työttömänporilaisenhitsarinpojan maksuhaluttomuus johdu juurikin siitä.Tai tee niin kuin seurakin, kysy Porin kaupungilta rahoitusta tötöilyysi.
Tässät tilanteessa tosin @Fuzzy vaikuttaa ihan "rehelliseltä" lurjukselta joka sentään myöntää että ei aio maksaa tuota hävittyä vetoa, @J.Hotti ja @MustatKortit hävisivät "sattumalta" samaan aikaan kun maksun aika olisi ollut. Hottentotti tosin kävi vielä kerran-pari sen jälkeen palstalla mutta jätti silti maksamatta.Älä unohda J. hottentottia ja sitä "Trump ei voita 800e" -tyyppiä.
Ei tarvitse. Kannattaa jo Ässiä..Eipä siinä, @Fuzzy :lta silti todella RAUKKAMAISTA suorittamista. Tervaa, höyheniä, sukkasaippuaa näin aluksi ja lisäksi hänet voisi tuomita kannattamaan Jokereita.
Sitäpaitsi kauppias on jo maksanut tuotteet eli ei oo keneltäkään pois jättää maksamatta jo kerran maksettuja tuotteita.Tästähän voi alkaa uusi normaali eli tehdä ns. "Fuzzyt". Hankalahan se on tietää vetoon osallistuessa sitä, että siitä pitää hävitessään jotain maksaa. Seuraavalla kauppareissulla käytän tämän "Fuzzy kortin" ja sanon suoraan kassalle etten tienyt sitä, että kaikkien pitää maksaa näistä tuotteista. Kauppahan on tehnyt jo hyvän tilin kaikkien muiden maksamilla ostoksilla. Mikäli alkavat oikeasti vaatimaan rahaa ostoksistani, niin ohjaan heidät @Fuzzy n pakeille. Sieltä löytyy varmasti kattava selitys siihen, että miksi minun ei pitäisi maksaa yhtään mitään. Aikamoista kummelia koko keissi.
tililläni juuri nyt 9.35€ :) Mutta kaikilta löytyy.Maksoitko @Fuzzy jo? Siis kyseessä on 20e, jopa työttömiltä hitsareilta vois olettaa että tommonen löytyy vaikka myöhemmin sovittuna.
Toisaalta, nostan myös hattua jos kehtaa olla maksamatta ton summan ja jatkaa tällä foorumilla.
Pokkaa on oltava.
Sitten tuskin kannattaa näihin vetoihin osallistua. Ole hyvä ja poistu palstalta, kukaan ei jää kaipaamaan.tililläni juuri nyt 9.35€ :) Mutta kaikilta löytyy
Semmoinen pyrkyri. Ei varmaan kannattaisi harrastaa vedonlyöntiä jos ei ole maksukykyinen.tililläni juuri nyt 9.35€ :) Mutta kaikilta löytyy.
Mutta totuushan sekin on. Avasin ketjun, skrollasin alas ja laitoin nimen. Sitten lopetin palstalla oleskelun pitkäksi aikaa ja sitte kilahti.Semmoinen pyrkyri. Ei varmaan kannattaisi harrastaa vedonlyöntiä jos ei ole maksukykyinen.
Ja toi "mutku mutku en tienny että kaikkien pitää maksaa" on varsin ontuva selitys. Kai tajuat sen itsekin?
Kuvittelet osallistuvasi vedonlyöntiin ilman panosta?Mutta totuushan sekin on. Avasin ketjun, skrollasin alas ja laitoin nimen. Sitten lopetin palstalla oleskelun pitkäksi aikaa ja sitte kilahti.
Vittu mikä pelle tää @Fuzzy. Mä aion ottaa tehtäväksi tästä säännöllisesti muistuttaa palstalla että saat hävetä eikä tää case pääse unohtumaan.