Jos aloittajaa yhtään tietää tulee uusi veto venymään pitkälle ensi viikkoon.Maksettu. Ja onnea. Uutta vetoa vaan pystyyn viikonloppuna....
Mä laitan uuden vedon liikkeelle heti, kun olen saanut listan maksamattomista. Tavoite on, että viidennen vedon käynnistymispäivä olisi lauantaina 12.2. noin viikon pituisen ilmoittautumisajan jälkeen.Jos aloittajaa yhtään tietää tulee uusi veto venymään pitkälle ensi viikkoon.
Eli lauantaina uuden vedon ilmoittautumista pystyyn, vai?Mä laitan uuden vedon liikkeelle heti, kun olen saanut listan maksamattomista. Tavoite on, että viidennen vedon käynnistymispäivä olisi lauantaina 12.2. noin viikon pituisen ilmoittautumisajan jälkeen.
Jos tähän vetoon osallistuneet maksamattomat nimimerkit eivät ole sopineet voittajan kanssa maksupäivistä ja silti ilmoittautuvat uuteen vetoon, tulen poistamaan heidät vedon sääntöjen perusteella osallistujalistalta.
Näin on tarkoitus tehdä. Jos @Hagi laittaa listan jo aamu- tai varhaisen iltapäivän aikana, voi olla, että saadaan ilmoittautuminen alkamaan jo huomenna klo 20 alkaen.Eli lauantaina uuden vedon ilmoittautumista pystyyn, vai?
Aika hyvin olet maksuja saanut. Näyttää siltä, että listallasi viimeisenä majailevan nimimerkin on maksettava sulle tai muutoin ei voi osallistua uuteen vetoon, Näiden tietojen perusteella laitan tänään ilmoittautumisrumban seuraavaan vetoon liikkeelle.Maksu on vielä saapumatta: @auvo11 , @Ralph , @Fuzzy , @Pukki , @Iris
Näistä:
@auvo11 on ilmoittanut maksaneensa eilen, vielä ei näkynyt tilillä.
@Ralph ,sovittu, että maksaa 10.2
@Pukki, luvannut maksaa tänään
@Iris , ilmoitti maksavansa eilen, rahaa ei vielä ole näkynyt tilillä.
@Fuzzy , ei ole vastaillut mitään. Paikalla ollut eilen viimeksi.
Laitetaan nimimerkki muistiin. Jos hän yrittää osallistua seuraaviin vetoihin, poistan hänet listoilta automaattisesti.Aika pelle tuo @Fuzzy .
Hyi hitto! On se jännä ettei ”humalasta” toivuttuaan perunut ilmottautumistaan, vaan odotteli kiltisti omaa mahdollista voittoa..
Ei saatana :D
Ehkä erikoisin perustelu maksamatta jättämiselle mitä itse koskaan olen päässyt näkemään /kuulemaan. Rakastan tällaisia persoonia."En. Vetoan siihen että en tiennyt säännöistä tuollaista, että kaikki osallistujat maksaa. En itsekään olisi mitään tilejä käärinyt voitollani.."
Ok, mitä helvettiä :D Sanoisi nyt edes suoraan, jos ei ole varaa maksaa tai jos ei vaan halua maksaa. Noloa keksiä tekosyitä…
Pitäisköhän pistää pankkiin saman tyylinen viesti. Vaikka tyyliin että luulin asuntolainaa ottaessa et joku muu hoitaa sen maksupuolen... Ei jumalauta @Fuzzy nyt on säälittävin otus löydetty palstalta.