Mainos

Neljäs hattutemppuveto kaudella 2024–2025

• 6 255
  • 46

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään alkaa seuraavan voittajan metsästys. Vielä ehtii mukaan ennen illan kierroksen alkua.

Voittopotti tällä hetkellä tasan 500e.

sepeteus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Mikäs on ollut ennätyspotti joskus? Oon toista kautta mukana vasta niin mietin että onko osallistujamäärät pahasti laskussa näissä skaboissa

Moonlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikäs on ollut ennätyspotti joskus? Oon toista kautta mukana vasta niin mietin että onko osallistujamäärät pahasti laskussa näissä skaboissa
Itselleni taisi kauden ensimmäisestä skabasta tulla n. 1800€ potti, korjatkaa jos olen väärässä mutta joskus on kenties jaossa ollut tätäkin korkeampi määrä? Katsotaas jos tuo oma voittoheppa vielä toipuisi pelikuntoon ja uskaltaisi vielä uudelleen lähteä voittavalla kokoonpanolla koittamaan..

/Korjattu ensimmäisen virkkeen kieliasua

Aapee79

Jäsen
Itselleni taisi kauden ensimmäisestä skabassa tulla n. 1800€ potti, korjatkaa jos olen väärässä mutta joskus on kenties jaossa ollut tätäkin korkeampi määrä? Katsotaas jos tuo oma voittoheppa vielä toipuisi pelikuntoon ja uskaltaisi vielä uudelleen lähteä voittavalla kokoonpanolla koittamaan..
Meniköhän joskus kakkonen rikki. Päälle kilohan on nyt ollut perus.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei ollut kellään Erholtzia. Miehen ensimmäinen hattutemppu näki päivänvalonsa tänään

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnea voittajalle. Maksoin vedon MobilePaylla hetki sitten.

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meniköhän joskus kakkonen rikki. Päälle kilohan on nyt ollut perus.
@Tikiti taisi voittaa yli kaksi tonttua?

Eipä nuo potit viisi vuotta sitten olleet mitään tonniluokkaa. Taisi aika monta pottia olla luokkaa 400€? Ainakaan minun voittamani potti ei ollut tuota isompi. @Jyväsjemmari varmaan muistaa paremmin?

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
@Tikiti taisi voittaa yli kaksi tonttua?

Eipä nuo potit viisi vuotta sitten olleet mitään tonniluokkaa. Taisi aika monta pottia olla luokkaa 400€? Ainakaan minun voittamani potti ei ollut tuota isompi. @Jyväsjemmari varmaan muistaa paremmin?
Joo 2280e taisi olla potti ja tosiaan yksi jätti maksamatta. Uskomaton yhteisö tämä jatkis, kun noin tunnollista porukkaa.

Tämä oli se case kun spämmäsin ympäri sosiaalista mediaa, että korjaisivat nyt perkele Ojamäelle hattutempun. Taitaa olla vieläkin ennätyspotti.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy