Itselleni taisi kauden ensimmäisestä skabasta tulla n. 1800€ potti, korjatkaa jos olen väärässä mutta joskus on kenties jaossa ollut tätäkin korkeampi määrä? Katsotaas jos tuo oma voittoheppa vielä toipuisi pelikuntoon ja uskaltaisi vielä uudelleen lähteä voittavalla kokoonpanolla koittamaan..Mikäs on ollut ennätyspotti joskus? Oon toista kautta mukana vasta niin mietin että onko osallistujamäärät pahasti laskussa näissä skaboissa
Meniköhän joskus kakkonen rikki. Päälle kilohan on nyt ollut perus.Itselleni taisi kauden ensimmäisestä skabassa tulla n. 1800€ potti, korjatkaa jos olen väärässä mutta joskus on kenties jaossa ollut tätäkin korkeampi määrä? Katsotaas jos tuo oma voittoheppa vielä toipuisi pelikuntoon ja uskaltaisi vielä uudelleen lähteä voittavalla kokoonpanolla koittamaan..
Onnea!Pistetääs todellinen arpa vielä sisään: Jere Karjalainen
Jaha ja sieltä napsahti. OnneaPistetääs todellinen arpa vielä sisään: Jere Karjalainen
Kiitokset. Setä laittaa huomenna maksutietoja, tänään juhlin kotivoittoa Raumalla.Jaha ja sieltä napsahti. Onnea
@Tikiti taisi voittaa yli kaksi tonttua?Meniköhän joskus kakkonen rikki. Päälle kilohan on nyt ollut perus.
Joo 2280e taisi olla potti ja tosiaan yksi jätti maksamatta. Uskomaton yhteisö tämä jatkis, kun noin tunnollista porukkaa.@Tikiti taisi voittaa yli kaksi tonttua?
Eipä nuo potit viisi vuotta sitten olleet mitään tonniluokkaa. Taisi aika monta pottia olla luokkaa 400€? Ainakaan minun voittamani potti ei ollut tuota isompi. @Jyväsjemmari varmaan muistaa paremmin?