Neiti ja neidin kaljamaha

  • 4 700
  • 32

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti dana77

Itseasiassa mietin justiinsa tänään tutkimusta, jonka mukaan lihavat naiset nauttivat seksistä enemmän kuin laihat.

Minä muuten uskon siihen tutkimukseen sata prosenttisesti!
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen melkoisen hoikka, joidenkin mielestä laihakin, mutta silti mä en salli itseni pukea ylle noita hirmuisen matalavyötäröisiä housuja, kun mun maha ei ole semmonen täysin treenattu lihaskimpale, vaan siinä on vähän rasvaa, eikä se mun mielestä näyttäis hyvältä niissä housuissa.

Ja sitäpaitsi kun semmoset housut päällä istahtaa jonnekin, täytyy aina muistaa tarkistaa, ettei alkkarit paista takapuolella, elikkä mieluiten istuu tuolilla, jossa on umpinainen selkänoja. Sama juttu siis kun miehilläkin, karmeelta se näyttää jos peppu tunkee housuista ulos.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Chip
Ja sitäpaitsi kun semmoset housut päällä istahtaa jonnekin, täytyy aina muistaa tarkistaa, ettei alkkarit paista takapuolella, elikkä mieluiten istuu tuolilla, jossa on umpinainen selkänoja. Sama juttu siis kun miehilläkin, karmeelta se näyttää jos peppu tunkee housuista ulos.

Tossa joskus viime kuussa näin bussin ikkunasta, kun nuori, hoikka nainen kumartui sumplimaan jotain lastenrattaiden pyörää.

Ei näkynyt oikeastaan alkkareitakaan kun peppu ihan selkeästi tunki housuista ulos. En nyt tiedä oliko se niin kauhea näky:cool:
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti pernaveikko


Tossa joskus viime kuussa näin bussin ikkunasta, kun nuori, hoikka nainen kumartui sumplimaan jotain lastenrattaiden pyörää.

Ei näkynyt oikeastaan alkkareitakaan kun peppu ihan selkeästi tunki housuista ulos. En nyt tiedä oliko se niin kauhea näky:cool:

No, ehkäpä te miehet näette asian hieman eri tavoin. Mutta jos jollain mun kaverilla paistaa stringit housuista, niin kyllä me siitä sanotaan, kun ei se välttämättä henkilöstä itsestään ole kivaa. On tietty olemassa niitäkin, jotka ihan tietoisesti haluavat näytellä takamustaan julkisesti... mun kaveripiiriin ei vaan semmosia kuulu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Chip
Sama juttu siis kun miehilläkin, karmeelta se näyttää jos peppu tunkee housuista ulos.


Miehen näkökulmasta pari juttua.

Nuorilla jätkillä on ne kuuluisat lökäpöksyt, jotka roikkuvat polvitaipeissa ja persvako näkyy. Sitä ei pysty käsittämään. Miten jotkut viittivät pitää sellaisia?

Toinen juttu on autovaraosaliikkeet. Äijät nojaavat siihen tiskille ja paskaiset, kuluneet vanhat farkut roikkuvat siten, että samainen persvako taas vilahtelee. Työmies on työmies, mutta silti jotain rajaa siihenkin.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
kaljamaha ei tietenkään sovi miehille eikä naisille.
kaljamahalta kuitenkin voi kätevästi välttyä lopettamalla kaljan ja muunkin alkoholin käytön ja harrastamalla reipasta liikuntaa.

XXX!

XjukkaX
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti jukkavuorio
kaljamaha ei tietenkään sovi miehille eikä naisille.
kaljamahalta kuitenkin voi kätevästi välttyä lopettamalla kaljan ja muunkin alkoholin käytön ja harrastamalla reipasta liikuntaa.

XXX!

XjukkaX

Hei herää missä liikut? Mun mielestä modet voisi poistaa sun oikeudet tollasesta solvaukesta, sairasta :D
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti jukkavuorio

kaljamahalta kuitenkin voi kätevästi välttyä lopettamalla kaljan ja muunkin alkoholin käytön ja harrastamalla reipasta liikuntaa.

Pelimies vetää kahdessa tunnissa bissellä kunnon tenut.
Pelimies ei mitään siidereitä kittaa.
Pelimies menee baariinkin vielä 39 asteen kuumeessa.
Pelimies vetää viinaa helposti 3 päivää.
Pelimies tietää aina oluidensa olinpaikan
Pelimies aloittaa pohjien ottamisen jo kuudelta aamulla.
Pelimiehen koordinaatio ei kärsi alle 15 oluen juomisesta.
Pelimies ei irvistele viinasta.
Pelimies juo shotit aina pohjanmaan kautta.
Pelimies ei koskaan tilaa yhtä shottia kerralla.

jukkavuorio! Otan ehdottamasi vitsinä. Olihan se sitä? Olihan?
Yllä kymmenen käytetyintä teesiä, mitä tulee Mieheen ja viinaan! Ugh!:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös