Olipa Liigan toiseksi kovin ylivoima ponnetonta eka erässä. Nää vaan pitäs käyttää.
Joo ei mitään Ässien av:lta pois, mutta pitää välillä purkaa tänne negaketjuun jos tulosta ei tule.Vastassa taitaa olla Liigan kovin alivoima joten ei mikään ihme jos maalinteko sitä vastaan on vaikeaa.
Nämä aloitukset on kyllä murheenkryyni. Näin mutulla Humaloja ainoa, joka saa puhtaat paperit. Pyörälä on täysin lapanen aloituksissa, ja sitten siellä on joku Mäenalanen ottamassa ratkaisuhetkien aloituksia joka on urallaan aloittanut ehkä viisi kertaa.Tänään oltiin lapasia alotuksissa eikä oikein muutenkaan päästy kunnolla maalille.
Ilu sekä Lehtonen kentällä kun haetaan tasoitusta.
Samaa olen joskus miettinyt et Heshka voisi olla tuossa Lehtosen paikalla ja vaikka Saarista kokeilla viivassa. Kalapudas voisi olla vaikka siihen asti Saarisen nykyisellä tontilla kunnes Olausson palaa. Heshkalla on kyllä hyvä kuti myös viivassa, mutta ei ole nyt oikein sieltä toiminut. Lehtosella ei ole nyt käyttöä taas vaihteeksi.Toki tuossa koutsitkin voisivat herätä ja ottaa niitä hyökkääjiä vaikka viivamiehiksi. Ja minusta Heshka (rightin pelaajana) voisi edelleenkin nousta tuonne lähemmäs maalia ampujan paikalle YV:llä. Masuhrhan teki kourallisen maaleja nousemalla viivasta.
Minkä ne tekivät? Hävisivät sarjakakkoselle ottelussa jossa olivat hallitsevampi osapuoli? Koittakaa nyt jumalauta nähdä muutakin kuin se tulos, Kärpät pelas tänään oikeasti viihdyttävää lätkää! Tulos tietysti harmittaa ja hukattujen paikkojen määrä mutta hävettää lukea kuinka täällä osa haukkuu joukkuetta "letkukulleiksi". Harri Aho ja Suikkanen on niitä ketä saa (ja pitää) suolata tästä kaudesta. Oulun Kärpät pelas tänään hyvän ottelun, häpeä jussimy!Nyt muuten vituttaa. Viimeinenkin uskonpisara meni tänään tuohon joukkueeseen ja valmennukseen. Voi helevetin letkukullit minkä teitte ja vielä lauantai-iltana kotihallissa. Kärpät on kuolemassa sukupuuttoon!
Minkä ne tekivät? Hävisivät sarjakakkoselle ottelussa jossa olivat hallitsevampi osapuoli?
Ollaan ytimessä.Boldasin olennaisen.
Ei mua lämmitä tasaväkinen peli jotain vitun KalPaa vastaan ellei sitä käännetä voitoksi. Eikä ketään muutakaan pitäisi lämmittää.
Uskomattoman vaikeaa on kyllä parille nimimerkille luetun ymmärtäminen. Hienosti taas otettu irrallinen lause tekstistä ja vedetty mutkat suoriksi. Mahtaa olla teillä raskas elämä ja harrastukset. Itse ainakin nautin tämänpäiväisestä jääkiekko-ottelusta loppua ja tulosta lukuunottamatta.Boldasin olennaisen.
Ei mua lämmitä tasaväkinen peli jotain vitun KalPaa vastaan ellei sitä käännetä voitoksi. Eikä ketään muutakaan pitäisi lämmittää.
Olet oikeassa. Kärppien seuraaminen tuntuu aivan helvetin raskaalta. Tällä hetkellä se ei vain auta ketään, että katsotaan tulosten taakse. Mennään tammikuun loppua. Pisteitä on tultava jos meinataan edes tavoitella tuota 7. sijaa.Uskomattoman vaikeaa on kyllä parille nimimerkille luetun ymmärtäminen. Hienosti taas otettu irrallinen lause tekstistä ja vedetty mutkat suoriksi. Mahtaa olla teillä raskas elämä ja harrastukset. Itse ainakin nautin tämänpäiväisestä jääkiekko-ottelusta loppua ja tulosta lukuunottamatta.