NBA

  • 624 008
  • 4 338

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Toki aika pakkorakohan se aikanaan oli, kun Irving itse halusi pois.

Niin, koska LeBron ei luvannut sitoutua Cavaliersiin, eikä Irving halunnut jäädä LeBronin ensi kesän lähdön jälkeen tyhjän päälle, vaan halusi itse olla ensimmäinen, joka tekee siirtoliikkeen. Hyvä juttu Irvingin kannalta, mutta pahaan tilanteeseenhan hän Cavsin tietyllä tavalla jätti. Se, että Cavs ei saanut parempaa korvausta Irvingistä meneekin sitten Cavsin omaan piikkiin.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
On se vaan lutuista, kun lähes jokainen jenkkimedian edustaja suorastaan vaatii Cavsin omistajaa kauppaamaan Netsin ykköspickin, jonka Cavaliers sai Irving-kaupassa, että LeBronilla olisi "apuja". Idioottimainen veto, jos Cavs kauppaa tuon varausvuoron rental-pelaajaan ja LeBron itse häipyy kesällä muualle, jossa kuvittelee saavansa paremman mahdollisuuden jahdata Chicagon kummitusta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
On se vaan lutuista, kun lähes jokainen jenkkimedian edustaja suorastaan vaatii Cavsin omistajaa kauppaamaan Netsin ykköspickin, jonka Cavaliers sai Irving-kaupassa, että LeBronilla olisi "apuja". Idioottimainen veto, jos Cavs kauppaa tuon varausvuoron rental-pelaajaan ja LeBron itse häipyy kesällä muualle, jossa kuvittelee saavansa paremman mahdollisuuden jahdata Chicagon kummitusta.

No ei se rebuild kamalasti siirry vaikka nyt lähtisi sitä mestaruutta hakemaan ja pistäisi Nets ykkösen lihoiksi. Lebron lähtenee kesällä joka tapauksessa ja ei tuolla ykköspickillä mitään sellaista saa että seuraaviin vuosiin Cavs mestaruudesta pelaisi millään. Nyt treideillä olisi pienet saumat mestaruuteen joten ALL IN olisi mun mielestä paras ratkaisu. Tai sitten pajatso tyhjäksi vielä seuraavan 48h aikana ja rebuild heti käymään. Jos joku vaan ottaisi Korverin Thompsonin ja J.R Smithin.

E: Ja Ivan Shumpertilla on vielä 11M pelaaja optio ensikaudesta.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Missä jamassa Cavs on siinä vaiheessa, jos (ja kun) he eivät voita Warriorsia/Rocketsia finaaleissa ja Lebron sekä mahdollisesti huhutut DeAndre Jordan ja Lou Williams häipivät heti kesällä ilman, että Cavs saa heistä minkäänlaista kompensaatiota? Nets-pick menisi myös täysin hukkaan ja se saattaa kuitenkin olla parhaassa tapauksessa jopa top-5 varaus, jolla saattaisi saada ihan laatupelaajan ensi kesän draftista. Jos LeBron sitoutuisi vielä yhdeksi kaudeksi Cavsiin, niin Cavsin omistaja Dan Gilbert voisi ehkä laittaa tuon varausvuoron lihoiksi, mutta muussa tapauksessa en näe yhtään järkevää syytä sille, miksi nyt kannattaisi laittaa seuran lähivuosien tulevaisuus tulilinjalle, kun siinä olisi silti hieman pelastettavissa olevaa, jos tuota varausvuoroa ei kaupata.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
En mä kyllä näe että seuran lähivuosien tulevaisuus on noiden paskasopimusten kanssa yhtään sen parempi oli niillä Netsin picki tai ei. Lebronin kanssa kuitenkin on se pieni mahdollisuus mestaruuteen. Ensi vuonna sitä mahdollisuutta ei ole. Cavsin lähitulevaisuus on paskaa jokatapauksessa mikäli Lebron lähtee ja miksi Lebron jäisi?
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
En mä kyllä näe että seuran lähivuosien tulevaisuus on noiden paskasopimusten kanssa yhtään sen parempi oli niillä Netsin picki tai ei. Lebronin kanssa kuitenkin on se pieni mahdollisuus mestaruuteen. Ensi vuonna sitä mahdollisuutta ei ole. Cavsin lähitulevaisuus on paskaa jokatapauksessa mikäli Lebron lähtee ja miksi Lebron jäisi?

Ainoa syy, jonka keksin LeBronin mahdolliseen jäämiseen on halu pelata helpossa idässä. Länteen siirtyessään LeBron ottaa riskin peräkkäisten finaaliesiintymisten suhteen, ellei hän sitten siirry Warriorsiin..

Cavs on karussa tilanteessa, mutta jos vaihtoehtoina on sysipaska tulevaisuus tai paska tulevaisuus, niin ottaisin itse jälkimmäisen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Onhan Lebronia huhuttu Phillyyn ja Bostoniin. Itse uskon että James menee kuitenkin länteen. Voittamalla lännessä mestaruuden kaatamalla matkalla Houstonin ja Warriorsin nostaisi GOAT osakkeita merkittävästi. Toki Jamesia on huhuttu myös Warriorsiin ja Houstoniin sekä Spursiin.
Itse uskon että osoite on Lakers ja George seuraa mukana.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
LeBron, Paul George ja Lakers ei tule missään universumissa olemaan yhdistelmä ja joukkue, joka kaataa Warriorsin tai Rocketsin edellyttäen, että nämä porukat pysyvät kasassa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
LeBron, Paul George ja Lakers ei tule missään universumissa olemaan yhdistelmä ja joukkue, joka kaataa Warriorsin tai Rocketsin edellyttäen, että nämä porukat pysyvät kasassa.
Ei varmaan, mutta ihan hyvän rungon se antaa. Ja onhan Davisin liikkuminen lähitulevaisuudessa mahdollista. Tosin se voi olla niin että James haluaa katettuun pöytään silloin se saattaisi olla Houston/Philly.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Luulin että James sai/saisi lähestulkoon itse päättää Cavsin rosterin ympärilleen, joten mitä parempaa yhtään missään olisi hänelle tarjolla? Lisäksi kotipitäjä ja mestaruudet voitettu siellä ja täällä, niin pikkasen ihmetyttää halu lähteä muualle... Vielä kun oletan nyt, ettei mahdu mihinkään näihin jo valmiiksi koviin jengeihin. Kaiken lisäksi johonkin, sanotaan nyt Houstoniin liittyminen olisi niin "meh" kuin olla ja voi.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Luulin että James sai/saisi lähestulkoon itse päättää Cavsin rosterin ympärilleen, joten mitä parempaa yhtään missään olisi hänelle tarjolla? Lisäksi kotipitäjä ja mestaruudet voitettu siellä ja täällä, niin pikkasen ihmetyttää halu lähteä muualle... Vielä kun oletan nyt, ettei mahdu mihinkään näihin jo valmiiksi koviin jengeihin. Kaiken lisäksi johonkin, sanotaan nyt Houstoniin liittyminen olisi niin "meh" kuin olla ja voi.

Tuossa se Jamesin suurin heikkous onkin, kun kaikki saunakaverit on haalittu ympärilleen järjettömillä sopimuksilla. Ei Cavsilla ole tilaa hankkia mitään isoja palasia ympärilleen.

Tästä herääkin taas se toinen kysymys miten James sopeutuisu esim Houstoniin kun siellä on jo Harden ja Paul?
Mielenkiintoinen The Decision part 2 tulossa kesällä.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Luulin että James sai/saisi lähestulkoon itse päättää Cavsin rosterin ympärilleen, joten mitä parempaa yhtään missään olisi hänelle tarjolla? Lisäksi kotipitäjä ja mestaruudet voitettu siellä ja täällä, niin pikkasen ihmetyttää halu lähteä muualle... Vielä kun oletan nyt, ettei mahdu mihinkään näihin jo valmiiksi koviin jengeihin. Kaiken lisäksi johonkin, sanotaan nyt Houstoniin liittyminen olisi niin "meh" kuin olla ja voi.
Mitä parempaa olisi tarjolla muualla? Miten olisi joukkue jossa voisi realistisesti taistella mestaruudesta.
Maailman paras pelaaja ei muka mahtuisi valmiiksi koviin jengeihin? LeBronin ei tarvitse kuin ilmoittaa mihin haluaa mennä, ja hänet otetaan avosylin vastaan mihin tahansa jengiin.
Kysymys on nimenomaan miksi LeBron jäisi Clevelandiin. Mestaruuteen ei ole mahdollisuutta Kyrien lähdettyä ja omistaja on täysi idiootti joka vihaa LeBronia. Luvattu mestaruuskin tuli voitettua kotikylälle, joten ei ole mitään syytä miksi jäisi tonne.

Itse veikkaan vahvasti suunnaksi Texasia, joko San Antonio tai Houston. Parhaat mahdollisuudet voittaa mestaruus eikä tarvitse maksaa veroja. Houstonissa pistelinko Harden ja bananaboat-kaveri CP3.
Spursissa taas muodostaisi uskomattoman parivaljakon Kawhin kanssa ja penkin päässä olisi historian paras valmentaja, jota LeBron tunnetusti arvostaa suuresti.

Lakersiin en usko, koska LeBron ei halua mitään osaa Ball-perheen sekoiluun.
 
Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Mitä parempaa olisi tarjolla muualla? Miten olisi joukkue jossa voisi realistisesti taistella mestaruudesta.
Maailman paras pelaaja ei muka mahtuisi valmiiksi koviin jengeihin? LeBronin ei tarvitse kuin ilmoittaa mihin haluaa mennä, ja hänet otetaan avosylin vastaan mihin tahansa jengiin.
Kysymys on nimenomaan miksi LeBron jäisi Clevelandiin. Mestaruuteen ei ole mahdollisuutta Kyrien lähdettyä ja omistaja on täysi mulkku joka vihaa LeBronia. Luvattu mestaruuskin tuli voitettua kotikylälle, joten ei ole mitään syytä miksi jäisi tonne.

Itse veikkaan vahvasti suunnaksi Texasia, joko San Antonio tai Houston. Parhaat mahdollisuudet voittaa mestaruus eikä tarvitse maksaa veroja. Houstonissa pistelinko Harden ja bananaboat-kaveri CP3.
Spursissa taas muodostaisi uskomattoman parivaljakon Kawhin kanssa ja penkin päässä olisi historian paras valmentaja, jota LeBron tunnetusti arvostaa suuresti.

Lakersiin en usko, koska LeBron ei halua mitään osaa Ball-perheen sekoiluun.

Omistaja on varmaan mulkku, mutta eipä Jameskaan mitenkään syytön tähän tilanteeseen, kun katsoo millä tasolla Jamesin selänpesijät ja muut homiet pelaa ja heidän palkkaansa niin ehkä omistajalla on vähän perusteita olla pettynyt Jamesin toimintaan tällä saralla. Tähän vielä lisäksi Roseen ja Wadeen haaskatut miljoonat.
Kyllä tuo on kaksisuuntainen tie. Mestaruuden James voitti mutta poltetun maan taktiikalla mentiin. kaikki on mennyt mitään ei ole jäljellä.
Pystyykö James sopeutumaan Popin alaisuuteen, koska San Antoniossa mennään valmentajan komennossa. Cavsissa vaihdettiin koutsia ja James saa hallita miten tahtoo. Spursissa se ei onnistu.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Omistaja on varmaan mulkku, mutta eipä Jameskaan mitenkään syytön tähän tilanteeseen, kun katsoo millä tasolla Jamesin selänpesijät ja muut homiet pelaa ja heidän palkkaansa niin ehkä omistajalla on vähän perusteita olla pettynyt Jamesin toimintaan tällä saralla. Tähän vielä lisäksi Roseen ja Wadeen haaskatut miljoonat.
Kyllä tuo on kaksisuuntainen tie. Mestaruuden James voitti mutta poltetun maan taktiikalla mentiin. kaikki on mennyt mitään ei ole jäljellä.
Pystyykö James sopeutumaan Popin alaisuuteen, koska San Antoniossa mennään valmentajan komennossa. Cavsissa vaihdettiin koutsia ja James saa hallita miten tahtoo. Spursissa se ei onnistu.
Ensinnäkin tämä riita omistajan kanssa alkoi jo LeBronin ekalla stintillä Cavsissa ennen siirtoa Miamiin, koska kyseessä on täysi idootti joka johtaa seuraa päin helvettiä. LeBronin siirryttyä paremmin hoidettuun organisaatioon Miamiin omistaja laukoi kommentteja joiden jälkeen välit eivät voi ikinä parantua. LeBron suostui nielemään ylpeytensä ja tulla takaisin Clevelandiin, koska halusi voittaa mestaruuden kotikylälleen. Nyt se on tehty ja mies voi taas lähteä kunnolla hoidettuun organisaatioon.

Roseen ja Wadeen haaskatut miljoonat? Kummallakin caphit n. 2 milliä. Wade on heittämällä tuon arvoinen, ja Rosen kanssa kannatti ottaa pieni riski joka ei nyt onnistunut.
Mitkä ihmeen selänpesijät ja homiet? Ainoa LeBronin homie joukkueessa on Wade. Hänen lisäkseen JR ainoa kenellä vähän läheisemmät välit LeBroniin, koska LeBronin agenttitoimisto edustaa häntä.

Varmasti LeBron pystyy sopeutumaan Popin alaisuuteen, koska hän on se yksi koutsi ketä LeBron kunnioittaa todella paljon. Nimenomaan tuo olisi miehelle helpotus että ei tarvitsisi sotkeentua valmentamiseen ja joukkueen rakentamiseen, kun Pop ja RC hoitavat hommansa esimerkillisesti.
Spursin epäitsekäs systeemi sopisi liigan parhaalle syöttäjälle LeBronille kuin nenä päähän.
 

sakkr

Jäsen
OKC jolla on ollut hieman ongelmia viime aikoina voitti viime yönä Golden Staten luvuin 125-105. OKC on voittanut tällä kaudella kummatkin keskinäiset kamppailut. Onko siinä Warriorsin potentiaalinen haastaja playoffeissa...? Toivottavasti pääsisivät nyt lentoon ja hommaisivat potentiaalisen Robertsonin korvaajan.

Cavaliersin alamäki jatkui Orlandon kustannuksella, kun Magic otti 116-98 voiton. Kyllä omasta mielestä vaikuttaa nyt jo aika varmalta tuo LeBronin läthtö, vaikka en sitä henkilökohtaisesti toivokkaan. Clevelandin cap tilanne on tällä hetkellä todella huono. Siellä on sekä J.R Smithillä sekä Tristan Thompsonilla kummallakin (ylihintaiset) sopimukset ensi kaudelle. Lisäksi Iman Shumpertilla 10miljoonan player option.

Olisi NBA:n kannaltakin hyvä jos finaali ei olisi tällä kaudella Cleveland ja Golden State.
 

Zohan

Jäsen
Melo tais loukkaantua ku pelas vaa 6 minuuttia? Hyvä näin. joukkue pärjää heti paremmin. Kyllähän Melo on ollu ton jengin suurin alisuorittaja. Kyl mun mielestä Rockets on selvästi vahvin haastaja GSW:lle. Eiköhän Lebron löydä itsensä tuolta ensi kaudella viimeistään (Rocketsista).
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kiitos kaikille Jamesin tilannetta avanneille. Tähän ao. otan vielä kantaa, että tarkoitin tietenkin rahallisesti enkä pelillisesti.
Maailman paras pelaaja ei muka mahtuisi valmiiksi koviin jengeihin? LeBronin ei tarvitse kuin ilmoittaa mihin haluaa mennä, ja hänet otetaan avosylin vastaan mihin tahansa jengiin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Cleveland - Minnesota kyllä yksi kauden viihdyttävimmistä otteluista. Järkyttävä määrä kolmosia.
Kiitos.

Kiitos. Ja vielä kerran kii-tos.

Mä luulin, että tämä peli on jo loppunut, mutta kävin katsomassa lopputulosta viestisi perusteella, kun siitä tuli tehtyä pieni veto. Kun sain matsin auki, niin oli menossa jo jatkoaika. Ja etenkin toinen jatkoaika. Eikun, joku olikin eri mieltä tuosta.

Oli ehkä hienoin matsin viimeinen kaksi sekuntia, mitä olen ikinä nähnyt.
No semmoinen se on. Aivan sairas pelaaja. Joskus käy tuurikin, mutta olihan tuo loppu jotain, mikä vetää täysin hiljaiseksi...
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Kiitos kaikille Jamesin tilannetta avanneille. Tähän ao. otan vielä kantaa, että tarkoitin tietenkin rahallisesti enkä pelillisesti.
Kuvitteletko oikeasti että joku seura sanoisi LeBronille "kiitos ei, kun meillä on salary cap täynnä". Jos LeBron ilmaisee halunsa tulla seuraan, niin jokainen joukkue liigassa kyllä tekee tilaa salary cappiin LeBronille.

No semmoinen se on. Aivan sairas pelaaja. Joskus käy tuurikin, mutta olihan tuo loppu jotain, mikä vetää täysin hiljaiseksi...
Mikä tossa oli muka tuuria? Maailman paras pelaaja näytti miksi hän on maailman paras.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mikä tossa oli muka tuuria? Maailman paras pelaaja näytti miksi hän on maailman paras.
Mikä? Kysytkö tosissasi?

Jos nyt vähänkään olet katsonut tuon sarjan pelejä, niin kuinka usein peliajan liki loppuessa tuollainen blokki jää oman pelaajan haltuun siten, että saadaan aikalisä ja sen jälkeen saadaan tuollainen heitto sisään, kun peliaikaa on tasan yksi sekunti jäljellä? Voin kertoa vastauksen. Se on alle 5%.

Muunmuassa LeBronilla on ollut tuollaisia hieman vastaavia tilanteita kymmeniä ja onnistumisprosentti ei ole edes kymmentä prosenttia. Jos ei vieläkään aukea, niin mieti LeBronin viimeisen kolmen sekunnin buzzer-beatereiden onnistumisprosentti ja sitten tuon blokin onnistumisprosentti siten, että se jää oman pelaajan haltuun.

Onneksi minun ei tarvitse miettiä näitä tarkemmin, koska sen on tehnyt jo moni NBA:n ammattitilastotieteilijä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös