Joo, mitaan nimia ei ole annettu ulos, mutta kyllahan treeneissa ja peleissakin tietyt tyypit on saanu huutia Natelta. Paikallisessa lehdessa kaytiin lapi keta nama tyypit voisi olla. Telfair suljettiin heti pois. Miehen tyomoraali on kova. Przybilla ja Ratcliff myos. Meilla on yksi liigan kovimmista sentterikaksikoista, jotka tekee duunia ihan helvetisti. Muista pointeista Monia sai synninpaaston kielivaikeuksiensa takia ja pelivalmiuksiensa mukaan: osaa heittaa ja puolustaa. Lisaksi Jack ja Dixon ovat olleet vahintainkin hyvia paikallaan.
Jaljelle ei jaa kun Miles, Patterson ja Z-Bo. En nyt suoralta kadelta muista paljonko Ruben saa fyrkkaa, mutta 84n ja 48n miljoonan miesten, joita myos franchise-pelaajiksi kutsutaan, pitaisi ilman valmentajan joka viikkoisia huutojakin tajuta, etta perkele siella pitaa menna perasuoli pitkalla, sata lasissa joka sekunti. Esimerkkina nuoremmille, koko ajan.
Mulle Ruben on aina ollut "kuudes mies" ja spiritin nostaja ja tsemppari vailla vertaa. Rose Garden rajahtaa aina kun Ruben tulee kentalle ja hurlumhei alkaa. Miksi han eilen sitten pillahti?? Hanen roolinsa piti olla selva! Han oli huudellut fuck:kia valmentajalle jatkuvalla syotolla, kunnes apuvalmentaja Lucas joutui kolmesti sanomaan, etta 'Calm down Ruben'. Noh, nyt aija on himassa ja jengi jatkaa kiertuettaan ilman hanta. Katsotaan mita naista kuudesta pelista tulee ilman hanta. Kiertueen jalkeen on luvassa palaveri valmentajan, Rubenin, hanen managerinsa ja GMn kesken...
Milesista ja Z-Bosta olen jauhanut jo tarpeeksi. Mulle ei suurena Miles-fanina aukea hanen ailahtelevaisuus. Ja ailahtelevaisuus nimenomaan mentaalisesti. Fyysisestihan han on aivan huippu! Warriorseja vastaan han naytti olevan taysin muualla kun Rose Gardenissa. Miksi? Eiko perkele 48 miljoonaa riita motivoimaan tekemaan sita duunia mista han oli koko elamansa unelmoinut?? Ei kai sitten.
Z-Bosta olen edelleen vain yhta mielta: All Stars-peliin ei ole mitaan saumaa ennen kun han alkaa kaymaan punttisalilla ja nayttamaan urheilijalta. Nyt han nayttaa todella lahjakkaalta hylkeelta, joka pelaa koripalloa. Ei lihaksen lihasta. Hyva pelaaja kylla, mutta saumoja parempaankin olis!
Tolla joukkueella olis pienet saumat pleijareihin, se on jo nahty. Joukkue on lahjakas ja vaarallinen jokaiselle joukkueelle. Saali vaan kun he pilaavat saumansa ihan itse.