Loppuiko Hardenin sopimus tämän kauden jälkeen?
Loppuu. Kuten myös Kyrien diili. Ainakin Spotracin mukaan.
Loppuiko Hardenin sopimus tämän kauden jälkeen?
Oliko Kristian Palotiellä ja jollain muulla taas jossain trade deadline seurantastriimi?Trade deadlineen 2h. Saas nähdä toteutuuko Simmons-Harden trade mitä nyt ainakin huhuillaan.
Olisi yllätys kyllä pieni yllätys jos Simmons ei liiku ollenkaan.
Trade deadlineen 2h. Saas nähdä toteutuuko Simmons-Harden trade mitä nyt ainakin huhuillaan.
Olisi yllätys kyllä pieni yllätys jos Simmons ei liiku ollenkaan.
Ei ole mulle ainakaan tullut vastaan. Ihan twitterin varassa olenOliko Kristian Palotiellä ja jollain muulla taas jossain trade deadline seurantastriimi?
Ajelen kohta reilun puoli tuntia autoa, niin voisi laittaa taustalle kuulumaan.
Joo, koetin googletella, mutta viime vuoden vastaavaa siirtorajaseurantalähetystä ei tullut vastaan. Silloin striimi taisi olla Twitchissä.Ei ole mulle ainakaan tullut vastaan. Ihan twitterin varassa olen
Joo, koetin googletella, mutta viime vuoden vastaavaa siirtorajaseurantalähetystä ei tullut vastaan. Silloin striimi taisi olla Twitchissä.
James päästi sitten saunakaverinsa Hardenin pois Nykistä.
Minulla on suuret epäilykset siitä, että Simmonsin kanssa käy simmottis, että pokaalia ei nosteta.
Nyt huomasin Keskelle keksintöä Twitteristä, että Twitchin puolella klo 23:00 alkaen tulee striimiä siirtoihin liittyen. Käyttäjänimi taisi olla kpalotie.Ei ole mulle ainakaan tullut vastaan. Ihan twitterin varassa olen
UTA-LAL
LeBronJames laittoi taas kerran ihan epätodellisen näytöksen päälle viimeisillä minuuteilla ja nosti Lakersin 10p tappioasemasta 3p johtoon minuutti ennen pelin päättymistä…ja lopulta tämä riitti voittoon
No olipas hehkutukseen nähden yksi historian suurimpia floppeja tämä "kautta aikain hyökkäys-kolmikko". Reilu kausi yhdessä, 0 mestaruutta ja sukset ristiin. Mestaruutta janoava Harden ei siis enää jaksanut katsella Kyrien perseilyä joukkueen kustannuksella, vaan päätti pakottaa Netsin kauppaamaan miehet Phillyyn. Tämähän on vain jatkumoa Kyrien uralle, kun aikaisemmissa seuroissakin (Cavs, Celtics) välit menivät muiden pelaajien kanssa. Käsittämätöntä että KD haluaa hukata uraansa tämän idiootin kanssa.Taitaapi liikkua:
BREAKING: The Brooklyn Nets and Philadelphia 76ers are finalizing trade sending James Harden for Ben Simmons, Seth Curry and draft picks, sources tell
Tämä siis The Athleticin NBA insiderin twitteristä.
Minnesotan Karl-Anthony Towns painoi sitten samaan peliin kauden piste-ennätyksensä, sekä kauden levypalloennätyksensä.
San Antoniota vastaan Towns iski taululle aivan levottomat tehot 60 pistettä ja 17 levypalloa, sekä kolmoset 7/11 ja vaparit 15/16.
Warriorskin painoi puoliaikaan mennessä kevyet 73 pinnaa, vaikka Curry ja Thompson osuivat vain 4/11 kaaren takaa.
Ehdin jo miettiä ennen nukkumaanmenoa, että kai nyt Irving painaa Townsin just tekemän 60 pisteen yli, vai painaako sittenkään ja lepuutetaan loppupeli?Kyriellä taulussa nyt 41 puoliajalla. Seuraavan kerran ukko askissa vasta reilun viikon kuluttua joten Nash voisi antaa hyvällä omallatunnolla miehen hakea tuota Koben 81 pistettä.
On kyllä huikea peluri sille päälle sattuessaan.