NBA

  • 623 955
  • 4 338

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
The Athletic tietää kertoa että Nets ja 76ers ovat keskusteluissa James Harden - Ben Simmons treidistä.

Loppuiko Hardenin sopimus tämän kauden jälkeen?
76ers saa saa ehkä loppukaudeksi vain pelaajan ja Nets pelaajan jolla on sopimusta vielä useampi vuosi jäljellä.
Harden sopisi kyllä hyvin tuohon 76ers porukkaan. Kuten myös Ben Netsin paitaan. Pitää muistaa kumminkin että Kyrie pelaa vain vierasottelut. Sitten kun KD vielä on sivussa loukkaantumisten takia niin pystyisikö Ben kannattelee joukkuetta yksin? Sanon että ei pysty. Harden pystyy yksin voittamaan muutaman ottelun mutta ei kyllä idässä tule voittamaan yhtään kevään sarjaa.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Brooklyn hävinnyt 9 ottelua putkeen. Durant ollut kohta kuukauden sivussa ja sen jälkeen on Nets onnistunut voittamaan Washingtonin ja Spursin.

Samaan aikaan Giannis antamassa selkään Lakersille. Koko kolmikko Lebron,Davis ja Westbrook pelissä.
kolmatta jaksoa mennään ja Gianniksella 13 heitolla 29p. FG% on 100. vapariviivalla sentään 5-9

Westbrook painaa taas heitot pussiin maagisella 27% varmuudella
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Trade deadlineen 2h. Saas nähdä toteutuuko Simmons-Harden trade mitä nyt ainakin huhuillaan.
Olisi yllätys kyllä pieni yllätys jos Simmons ei liiku ollenkaan.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Trade deadlineen 2h. Saas nähdä toteutuuko Simmons-Harden trade mitä nyt ainakin huhuillaan.
Olisi yllätys kyllä pieni yllätys jos Simmons ei liiku ollenkaan.
Oliko Kristian Palotiellä ja jollain muulla taas jossain trade deadline seurantastriimi?

Ajelen kohta reilun puoli tuntia autoa, niin voisi laittaa taustalle kuulumaan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Trade deadlineen 2h. Saas nähdä toteutuuko Simmons-Harden trade mitä nyt ainakin huhuillaan.
Olisi yllätys kyllä pieni yllätys jos Simmons ei liiku ollenkaan.

Taitaapi liikkua:

BREAKING: The Brooklyn Nets and Philadelphia 76ers are finalizing trade sending James Harden for Ben Simmons, Seth Curry and draft picks, sources tell

Tämä siis The Athleticin NBA insiderin twitteristä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei ole mulle ainakaan tullut vastaan. Ihan twitterin varassa olen
Joo, koetin googletella, mutta viime vuoden vastaavaa siirtorajaseurantalähetystä ei tullut vastaan. Silloin striimi taisi olla Twitchissä.

James päästi sitten saunakaverinsa Hardenin pois Nykistä.

Minulla on suuret epäilykset siitä, että Simmonsin kanssa käy simmottis, että pokaalia ei nosteta.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Joo, koetin googletella, mutta viime vuoden vastaavaa siirtorajaseurantalähetystä ei tullut vastaan. Silloin striimi taisi olla Twitchissä.

James päästi sitten saunakaverinsa Hardenin pois Nykistä.

Minulla on suuret epäilykset siitä, että Simmonsin kanssa käy simmottis, että pokaalia ei nosteta.

Ja jos oikein englantia tulkitsen, niin Harden käyttää tämän treidin myötä pelaajan optionsa ja jatkaa 76ersissä myös ensi kaudella. Tämä oli vissiin 76ersin ehto diilille.
 
J

Just-Ice-Hockey

Mavs ilmeisesti lähettänyt Porzingisin Wizardsiin vaihdossa Spencer Dinwiddieen. Näkisin tämän erinomaisena siirtona Dallasin kannalta. Dinwiddien ja Lukan varaan on hyvä rakentaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei ole mulle ainakaan tullut vastaan. Ihan twitterin varassa olen
Nyt huomasin Keskelle keksintöä Twitteristä, että Twitchin puolella klo 23:00 alkaen tulee striimiä siirtoihin liittyen. Käyttäjänimi taisi olla kpalotie.

Etenkin näkemys tuohon Simmonsin siirtoon kiinnostaa aika paljon.

EDIT: Nyt siellä ollaan LIVESSÄ.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
NBA:ta olen päässyt seuraamaan muutamaan otteeseen parin viime vuoden aikana, sillä joskus jotkut ottelut näkyvät parhaaseen katseluaikaan telkasta. Koska minulla ei ole suosikkijuokkuetta liigassa, jokainen ottelu tuntuu yhtä mielenkiintoiselta ja voin tasapuolisesti tsempata kumpaakin joukkuetta. Pelin suolaa ovat juuri donkit, syöttöpelit sekä yksilötaito, mitä pääsee onneksi näkemään parhaimmillaan kymmeniä kertoja ottelun aikana. Laji on jääkiekon ja baseballin jälkeen mielenkiintoisin Pohjois-Amerikan suurista joukkuelajeista.

On kuitenkin yksi asia noissa NBA:n otteluissa, joka vielä monenkin katselukerran jälkeen aiheuttaa jos ei nyt oksennusefektiä niin ainakin pakottaa vaihtamaan kanavaa ja se on väliaikanumerot. Niin idioottimaista, niin lapsellista ja niin äärimmäisen kaupallista paskaa, että ihan pahaa tekee. Mutta sehän on se asia, jolla NBA elättää itsensä, joten sitä ei vaan voi poistaa otteluista.

Kuten mainitsin, olen vasta vähän aikaa seurannut kyseistä liigaa, sillä pitkän aikaa näitä otteluita ei näkynyt kuin kaapeli-tv:n välityksellä. Sen takia aiempien kausien tapahtumat ovat pitkälti tuntematonta aluetta minulle enkä osaa esimerkiksi yhtä ainoaa mestarijoukkuetta parin viime vuoden ajalta. Tästä johdatuksesta pääsenkin itse kysymykseen: ovatko NBA:n ottelut aina olleet sellaisia, että mainostaukoja saattaa yhden erän aikana olla jopa kolme kappaletta?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
@alwahla En osaa sanoa kuinka kauan nuo ovat olleet tuollaisia, mutta siinä on syy, miksi en itse edes katso suorana noita pelejä. On onneksi tapoja katsella ottelut jälkikäteen ja valikoida mitä pelejä katsoo, on NBA TV:tä ja on piraattisivustojakin, joita en tietenkään suosittele. Jonkin aikaa jos seurailet sarjaa, niin kyllä sieltä alkaa suosikkijoukkueita -ja pelaajiakin löytyä :)
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
UTA-LAL
LeBronJames laittoi taas kerran ihan epätodellisen näytöksen päälle viimeisillä minuuteilla ja nosti Lakersin 10p tappioasemasta 3p johtoon minuutti ennen pelin päättymistä…ja lopulta tämä riitti voittoon
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
UTA-LAL
LeBronJames laittoi taas kerran ihan epätodellisen näytöksen päälle viimeisillä minuuteilla ja nosti Lakersin 10p tappioasemasta 3p johtoon minuutti ennen pelin päättymistä…ja lopulta tämä riitti voittoon

Ja nyt saa sitten pyörittää show'ta entistä enemmän omaan tahtiin, kun Davis on vähintään kuukauden sivussa.

Tai no, onhan siellä Westbrook.
 
Viimeksi muokattu:

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Taitaapi liikkua:

BREAKING: The Brooklyn Nets and Philadelphia 76ers are finalizing trade sending James Harden for Ben Simmons, Seth Curry and draft picks, sources tell

Tämä siis The Athleticin NBA insiderin twitteristä.
No olipas hehkutukseen nähden yksi historian suurimpia floppeja tämä "kautta aikain hyökkäys-kolmikko". Reilu kausi yhdessä, 0 mestaruutta ja sukset ristiin. Mestaruutta janoava Harden ei siis enää jaksanut katsella Kyrien perseilyä joukkueen kustannuksella, vaan päätti pakottaa Netsin kauppaamaan miehet Phillyyn. Tämähän on vain jatkumoa Kyrien uralle, kun aikaisemmissa seuroissakin (Cavs, Celtics) välit menivät muiden pelaajien kanssa. Käsittämätöntä että KD haluaa hukata uraansa tämän idiootin kanssa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Minnesotan Karl-Anthony Towns painoi sitten samaan peliin kauden piste-ennätyksensä, sekä kauden levypalloennätyksensä.
San Antoniota vastaan Towns iski taululle aivan levottomat tehot 60 pistettä ja 17 levypalloa, sekä kolmoset 7/11 ja vaparit 15/16.

Warriorskin painoi puoliaikaan mennessä kevyet 73 pinnaa, vaikka Curry ja Thompson osuivat vain 4/11 kaaren takaa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Minnesotan Karl-Anthony Towns painoi sitten samaan peliin kauden piste-ennätyksensä, sekä kauden levypalloennätyksensä.
San Antoniota vastaan Towns iski taululle aivan levottomat tehot 60 pistettä ja 17 levypalloa, sekä kolmoset 7/11 ja vaparit 15/16.

Warriorskin painoi puoliaikaan mennessä kevyet 73 pinnaa, vaikka Curry ja Thompson osuivat vain 4/11 kaaren takaa.

Lakers jatkaa vahvoja otteita myös. Torontoa vastaan 12pistettä ekalla neljänneksellä..Taas tulee turpaan että soi. Lebronin +/- taisi olla -30p kun katselin tilastoja.
 

Hokitero91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Kyriellä taulussa nyt 41 puoliajalla. Seuraavan kerran ukko askissa vasta reilun viikon kuluttua joten Nash voisi antaa hyvällä omallatunnolla miehen hakea tuota Koben 81 pistettä.

On kyllä huikea peluri sille päälle sattuessaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös