NBA Street vs EA NBA 2002

  • 1 186
  • 35

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Honka vs Blues

Niin ajattelin tässä kysyä, että kumpi on parempi ? Itse tykkään ensimmäisestä, koska siinä pelataan vähän ronskisti ja säännöistä who cares ?

NBA street rulez forever

by. Sokos
 
Viimeksi muokattu:

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
ai kumpi on parempi.. NBA 2002!! Streetissä realistisuus 0:lla

Laskevia pallojakin torjutaan siihen malliin että HUHHU!!

I LOVE THIS GAME. SAY MY NAME
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitäh, se ominaisuus tekeekin pelistä niin legendaarisen. Blokkailu on hubaa ja siitä tulee kunnon fiilis. Koris on muutenkin niin tylsää, että huh huh. Ea:n versiossa jokaisesta blokista/ajelusta tulee virhe...... boring !

by. Sokos
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
AI ETTÄ KORIS TYLSÄÄ!!!!!!!!! SYÖ SINILEVÄÄ!!

Pelaajatkin liihottaa Streetissä kuin jotkun vit..sin haikarat "SUPAFLY". Heitto tyylikin on ihan ku jostai Matinkylän kaduilta.

PS: raipe on hidas!!
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heh, Ea:n Nba 2002 on graafisesti todella surkeasti `toteutettu`. Peli nykii jopa pleikkari kakkosella! Täytyy myöntää, että onhan se realistinen = tylsää koripalloa. Sama kun menisi katsomaan sm-korista. Fiilis nolla antakaa mun olla. Street on magee, varsinkin kun sitä pelaa porukassa.

Raipeko hidas :) ? Entäs Jugi the lehmä :) ?
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
I come from the hard blocks.. eat my sox!!

Koris on yhtä tylsää ku Ilveksen mestaruus toiveet!! Streetissä on niin naurettavia liikkeitä, kun esim: Shaq "Big Daddy" veivaa vaikka maassa maaten!! HÄPEÄ SOKOS!! "SUPAFLY". Kadulla peli alkaa, tosi pelit pelataan sitten parketilla. Oot varmaan niitä jätkiä, jotka on olevinaan niin Bronx jätkää kun vaan voi olla, pidät varmaan kulta korujakin ku pelaat!

PS: Raipe on heikko
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pointtini onkin se, että pelaaminen on tärkeintä. Itse tykkään pelata pelejä mm. netissä. Realistisuus on hyvä ja huono asia. Kun puhutaan moninpeleistä ja realistisuudesta voittaja on varmasti voittaja. Eli NBA street on kokonaisuus, Brox is better life.

Raipe ei liity mitenkään koko topicciin. Tai oikeastaan yhtä huonosti kuin IZI Vykoukkija Bluesiin. No zoukki zoukkina, mutta IZI on zoukki. Bybybybyby !
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Niin.. Uskoisin että et edes osaa pelata NBA 2002:sta. Itselläni niitä virheitä tulee niin kovin harvoin.. Vykoukal onkin yhtä susi ku Susi vaan voi olla. Izi on ruma, Apinakin olisi vihainen jos sitä Iziin vertaisi. DR J is in the house, get the party started!!

SOKOS otetaan koris matsi kun keli sallii, niin näytän sulle mallii.

I'm the man, I'm just good as I say I am
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jeesh otetaan vaan matsi, jos uskallat. Ongelma on siinä, että minkälaisilla säännöillä me pelattaisiin ? Street ?
Kuka on tuomari jos pelataan sittenkin säännöillä ? Pelataako Lepuskissa, siellä kämäsessä urheilupuistossa ?

Izi on susi, legendaarinen ja tehoton. Taitaa olla ainokainen pointti, josta me molemmat olemme samaa mieltä. :)

We dont need no education... soi Pink Floyd nyt taustalla. Mieleen tulee Marek siniviivalla ja se kuuluisa "lämäri".

Ikäs Tohtori Sykerö? Omani = 18 !
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Oon 19v. voin tuoda pari tsybyy chearleaderiksi. Tuomarikin saadan paikalle.. panoksiakin voisi peliin laittaa.. 100 euroo?

Lempinimeni on Fin-air!

joo, ollaan samaa mieltä Izistä, mitä mieltä oot muutoin Bluesista? mun mielestä se on pikkuveli.
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ai ihan tsybyjäkin saadaan paikalle? :) Huh nyt jo pelottaa, ties
mikä Jordan sinä voitkaan olla. Fin-air kuulostaa aika lupavalta.
Tuomari on pakko hankkia.

Niin siitä bluesista. "teemana Espoolaisuus" kertokoon jo sen kaiken. Joukkueesta ja varsinkin organisaatiosta olen sitä mieltä, että ei hyvä. Espoolaisena voin todeta, että rahalla ei aina saa kaikkea. Bluesin on tänään pakko voittaa, brandi kyllä kestää sen vaikka ei pääsisikään sinne pleijareihin.
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Joo.. onhan se naurettavaa se espoon pelleily, kauden alussa piti taas olla niiin kova miehistö kasassa.. ja ketut!!

Törmäsin TElomoon punttisalilla, se jätkä nosti penkiltä ihan naama punasena 90kg! vahva ori toi meijän teemu.

Tavoitteenani on päästä Lepuskin kaduilta NBA:n.

Länsi-Auto Kauppa. blöös vois alittaa vaikka hallin nimen vaihdolla!!

SCOOBY DOOBY DOO
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
yksinpuhelua...
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Koriksesssa minut tunnetaan A.K.A. Scoop Jackson. Pelejä olen pelannut enimmäkseen Lepuskissa. Vahvuuksiani on ehdottomasti kolmoset ja dinners served-liikkeet.
Loopit ovat jeesh, etenkin marhaba-movement on magee.

pest.... mikä on pointtisi. Jätkä on yhtä peestä kuin Saipa.
Myy ittes parempaan jengiin !

byy. Angry Scoop
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Nyt ymmärrän miksi Pest ei ole Best. onhan tässä kax jätkää, ei siis yksin puhelua.

Joo.. Itse olen kax kertaa donkannu vapari viivalta, taidan myös windmill jamin sekä oman pravuurini "flying Mehmed".

Kadulla kohdataan, milloin olisi sulla aikaa?
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eiköhän sitä aikaa ole kesällä, kesäkuussa olisi lomaa. Mielenkiinnosta voisin tulla, tietenkin vois after the game mennä bisselle ja kerrata vaikkapa mitä tulikaan tehtyä.

Onko muitakin halukkaita ? Sovitaanko päiväksi 6.kesäkuuta klo: 15:00 ? Be there

by. Bad Boy Sokos
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Kun nyt kerran bissen mainitsit saadaan varmaan muuan "kunkku" paikalle:D

He's got morning glory, and life is a different story..

By: Fin-Air
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo kyllä se sopii. Kunkku&resthless vaan paikalle, mitä enemmän porukkaa sitä parempi. Eli paikkana on Lepuski tarkemmin urheilupuisto. Päivä on 6.kesäkuuta ja aika 15:00.

Fiilis on tärkeintä, itsekin olen ihan paska varsinkin koriksessa. Låppåå sinne tullaan heittämään ja nöyryyttämään itse Sykeröä. 100 erkkiä vai panos, ? Aloitetaan vaikka mielummin bissellä.

Nähdään sitten siellä, dont let me down.

by. Scoop
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Noh noh.. ompas kovaa itse kritiikkiä.

Voittajat ei luovuta, Luovuttajat ei voita:)

A.K.A Minetti, LEIKKAA LETTI, SULJE NETTI, tullaan myös näkemään kentällä.

Muista: "Pelissä on vaiheensa"

By: Fin-Air
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ok, katsellaan kuinka paljon saadaan sitä porukkaa sitten tulemaan. Kaikki halukkaat, kirjoittakaa vaan tähän topicciin jos kiinnostusta on yhtään.

Minkä kokoinen muuten olet Sykerö ? Kysyn vaan sillä, ettei kyyti tule olemaan esim. Big Daddy

Itse olen,

187 cm,
77 kg
Ja Dirk Nowitzky-letti

byy. Scoop
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
n.186cm & 65kg

KB:n kengillä höystettynä.

"Kevyt runko on helppo kantaa" nonnii..

Viime kesän saldo one-one peleissä koko kesän aikana yx takkii..
(Kyseenalaisesti):cool:
Siitä on hyvä jatkaa..

By:
Fin-Air
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilmoittautuneita on tähän asti tullut neljä henkilöä. Kaikki ovat Helsingistä.. ja kaikki ifk-faneja.

Lisää vaan vaikka ei seisokkaan ! :)

t. Scoop
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Kunkku ja Minetti on myös ilmottautunut kaikkien aikojen katukoris tapahtumaan.

Hurja turnaus edessä, taso hyppelee varmaan melkoisesti, Mut mitä sil on väliä, kun olet niin lätkässä.

By:
Fin-Air
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kohta on about kymmenen kasassa. Tavoitteena on kerätä 15 henkilöä... Ilmoittautumisia lisää, kiitos.

t. Scoop the man
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Moottorit käyntiin!! Arska taivaalle, pallo ja fiilis messiin.

Oon saanu 12 jätkää ja 3 muijaa mukaa!!

Läppä ja meikä lentää kesällä!!

By:Fin-Air
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös