Nauttiiko HIFK:n hallitus luottamustasi?

  • 15 980
  • 167

Nauttiiko HIFK:n hallitus luottamustasi?


  • Äänestäjiä
    234

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kai se pitää ruveta ”Dinot ulos” bandista puuhaamaan nordiksen pihaan ja vinkata lehdistölle, että käy nyt muutaman kuvan siitä nappaamassa. Mitä helvettiä sielä oikeasti mietitään?? Ei tarvitse vastata tiedän kyllä.

Ketäs Dinoja siellä on? Mun mielestä ei ketään.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EI NAUTI, LÄHTEKÄÄN MENEMÄÄN JA HETI, JOS JANNE PESONEN ON UUSI UTJ.
Mä annan kyllä vielä pienen mahdollisuuden, että tämä on uutisankka....
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
EI NAUTI, LÄHTEKÄÄN MENEMÄÄN JA HETI, JOS JANNE PESONEN ON UUSI UTJ.
Mä annan kyllä vielä pienen mahdollisuuden, että tämä on uutisankka....
Siis mitä helvettiä. Sitä viettää mukavan lauantaipäivän ja nyt yhtäkkiä on kaivettu joku Pesonen ehdokkaaksi. Milloin tämä loppuu?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ketäs Dinoja siellä on? Mun mielestä ei ketään.
Tuohimaa ilmeisesti sinun kuplassasi ihan syyntakeettomana saanut tuolla saunakerholaisena olla mukana jo vuosikymmeniä? Eikä Tuohimaa yksin ole ongelma vaan hänen edustamansa syöpäpesäke nimeltä Ishockey Rf, joka tätä seuraa on karille ohjannut Göran Stubbin poistumisesta asti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä se jotain nauttii, muttei välttämättä luottamusta.

Taikka siis ihan hyvää linjaa vedetään ulkonäkökulmasta, mutta ei kai tuota voi luotettavana pitää sittenkään?

P.s. Ja äänestin "poissa", etten sekoita hyvää gallupointia.
 

LocalHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki paikalliset joukkueet
IFK Hockey Oy hallitus on jo pidemmän ajan ollut urheilun osalta suuri puhallus. Päätökset siitä kuka saa minkä duunipaikan tehdään aivan muualla. Surullisinta on etteivät kaikki Oy hallituksen jäsenet tätä edes tajua. IFK kaipaa kipeästi varakkaan yksityisen pääomistajan joka 51% omistuksella tekee tärkeät päätökset. Tämä tapahtuu ainoastaan mikäli yleisö & sponsorit äänestävät jaloillaan.
Huvittavinta tässä (tavallaan, I feel you) on se, että tämä on ollut minulla tiedossa jo 2010-luvulta asti. Suurin osa ei tästä ole kuullutkaan, eikä siksi voi faktaa käsitellä. Ottakaa selvää, sitten totuus ei enää tunnu niin pahalta. Kun totuus on selvillä, sen voi hyväksyä ja sen jälkeen voi miettiä miten tästä eteenpäin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Jos Pesonen on totta niin hallituksen ja yrityksen fokus on taloudessa (sinällään ok) ja PJ on paskanpuhuja valehtelija (fakta}.
Jälkimmäisestä kohdasta samaa mieltä, mutta en ymmärrä kuinka osaamattoman henkilön palkkaaminen vastaamaan tuotteesta palvelisi millään tavalla seuran taloutta. Itse asiassa tämä voi käydä aika helvetin kalliiksi.
 

MattiPussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Iso FarssiKlubi
Ei nauti. Mielenkiintoisena ajatuksena; Voikohan tuota kotisivuilta löytyvää Whistleblowing -lomaketta täyttää tälläisessä tapauksessa, kun YLE ilmoittaa ”varmana” uudesta UTJ:sta ja seura ei kommentoi asiaa heti. Täyttääkö tämä seuran uutisankan alas ampumatta jättäminen lomakkeen kuvauksessa mainitun ”epäeettisen toiminnan” kriteerit?
 
Viimeksi muokattu:

LocalHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki paikalliset joukkueet
Tuohimaa ilmeisesti sinun kuplassasi ihan syyntakeettomana saanut tuolla saunakerholaisena olla mukana jo vuosikymmeniä? Eikä Tuohimaa yksin ole ongelma vaan hänen edustamansa syöpäpesäke nimeltä Ishockey Rf, joka tätä seuraa on karille ohjannut Göran Stubbin poistumisesta asti.
Hyvä Frankie! Toit esiin asioita, joita 95% tämän palstan lukijoista ei tiedä, vaikka nämä ovat ihan selvitettävissä olevia tietoja. No, näinhän se menee, sopulit. : Koivisto vertasi toimittajia sopuleihin
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jälkimmäisestä kohdasta samaa mieltä, mutta en ymmärrä kuinka osaamattoman henkilön palkkaaminen vastaamaan tuotteesta palvelisi millään tavalla seuran taloutta. Itse asiassa tämä voi käydä aika helvetin kalliiksi.
Aiemmin laitoin johonkin ketjuun, että säästämällä saadaan tuloksia taloudellisesti. Ostan johtajan toimet, jos esim hallitus antaa tehtäväksi kannattavuuden. Kannattavuutta voi parantaa 1) hintoja korottamalla 2) kulukurilla, 3)lisämyynnillä (Nordiksen täyttöaste topissa, pleijaripelit mahdollisuus ja toki sponsorit).
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Aiemmin laitoin johonkin ketjuun, että säästämällä saadaan tuloksia taloudellisesti. Ostan johtajan toimet, jos esim hallitus antaa tehtäväksi kannattavuuden. Kannattavuutta voi parantaa 1) hintoja korottamalla 2) kulukurilla, 3)lisämyynnillä (Nordiksen täyttöaste topissa, pleijaripelit mahdollisuus ja toki sponsorit).
Kulujen karsiminen väärässä paikassa heikentää tuotetta ja siten vaikuttaa kielteisesti organisaation kiinnostavuuteen sidosryhmien sekä maksavien asiakkaiden keskuudessa. Tämä maksaa pitkässä juoksussa taatusti enemmän kuin mitä Pesosen ja jonkun oikean ammattilaisen palkkapyyntöjen erotus on.

IFK:n olisi syytä parantaa kannattavuuttaan ensisijaisesti tekemällä laadukkaita investointeja eikä säästää toimitusjohtajan jälkeen organisaation tärkeimmän työntekijän palkkakuluissa.
 
Viimeksi muokattu:

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK on tämän feikkiheikin boikotissa. Nordikselle en tule enkä fanikamaa osta ennen muutosta.
Juu, täälläkin nyt sitoudun suosiolla feikkiheikki osastolle toistaiseksi. Annan tietenkin täysin syyntakeettomalle Pesoselle mahdollisuuden näyttää osaamistaan, ja ilolla tietenkin tervehdin sitä, jos menestyksekkääksi osoittutuu. En epäile hetkeäkään, etteikö hänkin tekisi varmasti aivan kaikkensa menestymisen eteen, ja en tietnekään voi sitäkään tietää, että jos seurassa päätävillä elimillä on jotakin sellaista tietoa Pesosen tasosta, jota minulla ei tietenkään ole.

Seuran viimeaikaiset toimet sekä menetys ylipäätään eivät kuitenkaan rohkaisen siihen positiiviseen ajatteluun kovastikaan nojailemaan, joten siksi tyydyn toistaiseksi feikkiheikkeilyyn, ja annan seuran nyt sitten ensin näyttää, että siellä ollaan ihan tosissaan asioiden kanssa, ja että se myös alkaa näkymään seuran menestyksessä joka osa-alueella. Siihen asti pidätätn oikeuden pitää vähäisetkin rahani poissa seuran ulottuvilta sen feikkiheikkeilyn nimissä.

Tietenkin pidän alati peukkua sen puolesta, että homma osuu kohdilleen, ja pakko aikanaan tulla sitten myöntämään -kun villen ja pesosen kolmatta mestaruutta peräkkäisn juhlitaan- että kyllä siellä perkele joku oiekasti tiesi jotakin, ja teki täsmälleen oikeita ratkaisuita.

Toivotaan siis, että se IFK ja sen "oikeat juhlimaan oikeutetut faninsa" ovat oikeassa, ja tästä käynnistyyy IFK:n dynastia, jota vielä kauan aikaa jääkiekon historiasta liltaisin lapsille kerrotaan vuosisatojenkn päästä, ja kaukaa kiekkoilevan maailman joka kolkasta saapuu runsain joukoin väkeä ihmettelemään kahden suuruden, VP:n ja Pesosen patsaita Gardenin uumenissa. Miesten, jotka rakensivat historian kovimman dynastian IFK:sta.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Tuohimaa oli myös välissä poissa joten ei mene Dinosta.
Provoatko sä tarkoituksella? Mihin suuntaan sä oikein omia ajatuksia noin niin kuin yleisesti viet.
Suu vaahdossa seura oli paskaa ja kusta pari kuukautta taaksepäin. Nyt jokainen toiminta on hyväksyttyä ja perusteltua. Väliin heittelet sanoja ja lauseita, joita voit tarkoituksella kumota ja lällätellä enhän minä näin sanonut paskalla, koska tiedät että niihin tartutaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, täälläkin nyt sitoudun suosiolla feikkiheikki osastolle toistaiseksi. Annan tietenkin täysin syyntakeettomalle Pesoselle mahdollisuuden näyttää osaamistaan, ja ilolla tietenkin tervehdin sitä, jos menestyksekkääksi osoittutuu. En epäile hetkeäkään, etteikö hänkin tekisi varmasti aivan kaikkensa menestymisen eteen, ja en tietnekään voi sitäkään tietää, että jos seurassa päätävillä elimillä on jotakin sellaista tietoa Pesosen tasosta, jota minulla ei tietenkään ole.

Seuran viimeaikaiset toimet sekä menetys ylipäätään eivät kuitenkaan rohkaisen siihen positiiviseen ajatteluun kovastikaan nojailemaan, joten siksi tyydyn toistaiseksi feikkiheikkeilyyn, ja annan seuran nyt sitten ensin näyttää, että siellä ollaan ihan tosissaan asioiden kanssa, ja että se myös alkaa näkymään seuran menestyksessä joka osa-alueella. Siihen asti pidätätn oikeuden pitää vähäisetkin rahani poissa seuran ulottuvilta sen feikkiheikkeilyn nimissä.

Tietenkin pidän alati peukkua sen puolesta, että homma osuu kohdilleen, ja pakko aikanaan tulla sitten myöntämään -kun villen ja pesosen kolmatta mestaruutta peräkkäisn juhlitaan- että kyllä siellä perkele joku oiekasti tiesi jotakin, ja teki täsmälleen oikeita ratkaisuita.

Toivotaan siis, että se IFK ja sen "oikeat juhlimaan oikeutetut faninsa" ovat oikeassa, ja tästä käynnistyyy IFK:n dynastia, jota vielä kauan aikaa jääkiekon historiasta liltaisin lapsille kerrotaan vuosisatojenkn päästä, ja kaukaa kiekkoilevan maailman joka kolkasta saapuu runsain joukoin väkeä ihmettelemään kahden suuruden, VP:n ja Pesosen patsaita Gardenin uumenissa. Miesten, jotka rakensivat historian kovimman dynastian IFK:sta.
Pesonen todellakin on tähän syytön ja ansaitsee näytön paikan!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ei ole mulla ollut suu vaahdossa koskaan kusta eikä paskaa. Jos olisi mulle rasite niin jättäisin mun elämästä pois. Kyllä minäkin kritiikkiä annan, mutta suurimman vitutuksen hälvettyä mietin asioita useasta suunnasta.

Ja jos pitää vastata kysymykseen niin toistaiseksi on luottoa kun nykyinen hallitus ei edes vuotta ole ollut kasassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös