Enye kirjoitti:Ihanaa, kiitos!!
Paskaakin paskempi maanantai kirkastui hetkessä.
Ei ihan niin paska, mutta aurinkoista on! !
Kiitos ja kumarrus, olkoot tä sitten se meidän mestaruus tälle kaudelle
Viimeksi muokattu:
Enye kirjoitti:Ihanaa, kiitos!!
Paskaakin paskempi maanantai kirkastui hetkessä.
kausi kirjoitti:Tamminen ja Jortikka eivät mahdu samaan lääniin. Muita mahdollisia nimiä ovat Jaakko Ketonen, Harila, nimimerkki sunnuntai (etkös se ollut sinä joka tarjouduit toimariksi vai muistanko väärin?) ja kokonaan muualta tulevat toivon mukaan pätevät kandit.
Popov kirjoitti:Vai miten se vanhan lastenohjelman tunnusmelodia menikään... Joka tapauksessa tämä Alfred J. Kwak-biisi on soinut päässä viimeiset puoli tuntia, eli siitä lähtien kun katsoin Ylen teksti-tv:tä ja luin ilouutisen.
neiti kevät kirjoitti:ps. missä luuraa Snumi? Missä viipyy Narvan puolustuspuhe ja itkuinen kiukuttelu Kasin ja fanien epäreiluudesta?
Olipas mauton kommentti, vaikka yrititkin sitä lieventää.Pressiboxi kirjoitti:Oloneuvoksen itkuraivareita odotellaan myös. Ei vaan, inhorealismi sikseen.
champselyse kirjoitti:Olipas mauton kommentti, vaikka yrititkin sitä lieventää.
Jaa, minulla taas on soinut koko päivän Timo RautiaisenPopov kirjoitti:Joka tapauksessa tämä Alfred J. Kwak-biisi on soinut päässä viimeiset puoli tuntia,
kosh kirjoitti:Jaa, minulla taas on soinut koko päivän Timo Rautiaisen
"Ansas* teki meille maan
poltettavakseen ja tuhottavakseen sai sen
Jouko Narvanmaa."
(*Ansas 90-luvulla)
Ohmi kirjoitti:Tarkoittaako tämä Mustien Kobrien paluuta?
blackhawk kirjoitti:Olisi aika keskittyä taas olennaiseen eli itse peliin.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Itse en kaipaa yhtään niitä amerikkalaistyylisiä cheerleadereitä (huomatkaa alkuperäinen merkitys "cheerleader") yhteenkään lätkämatsiin. Jos niille pitää vielä jotain siitä maksaa, niin painukoot huitsin nevadaan.blackhawk kirjoitti:Toivottavasti ei! Ja ne nykyisetkin keskenkasvuiset tyttölapset voisi lähettää jonnekin muualle hyppimään. Olisi aika keskittyä taas olennaiseen eli itse peliin.
champselyse kirjoitti:Tästä olen täysin samaa mieltä. Itse en kaipaa yhtään niitä amerikkalaistyylisiä cheerleadereitä (huomatkaa alkuperäinen merkitys "cheerleader") yhteenkään lätkämatsiin. Jos niille pitää vielä jotain siitä maksaa, niin painukoot huitsin nevadaan.
Pressiboxi kirjoitti:Nooh, jos dynaamisen tehoduomme kaikki sekoilut lyötäisiin tiskiin täällä, ei kukaan uskoisi setistä puoliakaan. Sikäli tuo oli aika lievä viittaus aiheeseen loppupeleissä. Kausi voi jatkaa tästä jos haluaa. Jos ei, katsottakoon tämäkin synkkä vaihe TPS:n historiassa päättyneeksi ja pulinat pois.
Kossu kirjoitti:Ilkka Kanerva?
wilberto kirjoitti:Ei siinä kauaa tarvinnut odotella kun tämä Suomen kaikkitietävä kiekkoprofessori päätti aukaista sanaisen arkkunsa case Narvanmaasta..
Lätkis kirjoitti:On pakko ehdottaa Jokkelle kultaista käden puristusta ja pyytää ihmisiä saapumaan HIFK-peliin sankoin JOUKOIN! Mikä sen parempi lähtö kun tupa täynnä iloisia turkulaisia?
kausi kirjoitti:Ansaksen&Narvanmaan rekrytoinnit vs uusi toimintatapa ja uudet tuulet.