Nappaako ulkojäät?

  • 327 341
  • 1 369

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vedätte pienellä porukallanne ulkojää hommia siellä Tampesterissa? Veskoilla ihan kamat päälläkö? Parit Tampereen reissut tulossa tässä lähiaikoina ja täytyypä ottaa luistimet mukaan siltä varalta jos herrat menossa niin isken jäälle mukaan.

Onhan meitä vaihteleva määrä, jotain tavallista rahvasta otetaan mukaan kun pelaamaan ruvetaan. Ja veskat on kamat päällä, sivuunkirjoittaneen laukaisutarkkuus huomioon ottaen voisi olla ilmankin.
 

_jokkeri_

Jäsen
Nyt on kyllä hirveät halut ulkojäille. Viimeksi sunnuntaina tuli oltua Leppävaaran urheilupuistossa, jossa on muuten omien kokemusten perusteella Espoon parhaat "uj" pelit. Alkuviikko jäänyt valitettavasti väliin opiskelu syistä, mutta huomenna olisi taas tarkoitus mennä vähän höntsäilemään.

Jiihoo on muuten tunnistettu minunkin toimesta. Usein ollaan oltu samoissa peleissä.
Itsekin olen bongannut tämän Blues poppoon viimeaikoina aika usein Leppävaarasta. Myöskin muutama muu sm-liiga/ A-sm pelaaja tullut bongattua Lepuskista ja se kiekko pysyy niillä lavassa kuin liimattuna ja mitä erikoisempia harhautuksia keksivät myös.

Tarkotus olis nyt loppuviikosta käydä joka päivä pelailemassa, varsinkin kun frendiki pääsee kait huomenna intistä lomille. Kaikki muutkin kynnelle kykenevät höntsäilemään lepuskiin, jotta saadaan hyvät pelit aikaan.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tänään sama fleguilu jatko omalta osalta. Perkele kun flunssa syö kaikki voimat, muttei kuitenkaan mistään kunnon lentsusta ole kyse, joka pakottaisi jäämään punkan pohjalle. Kotiinhan ois fiksu jäädä, mutta kun olo on ihan ok, sillon kun ei urheile, niin kynnys jäille lähtemiseen madaltuu. Meinaan about viikko tai kaks on enää jäljellä tätä huvia, helmikuun jälkeen eivät enää pidä kunnossa ainakaan Leppävaaran jäätä. Sitten pelataan niillä jäillä mitä on. Koitetaan nyt ottaa kaikki ilo irti UJ:sta. Huomenna taas yrittämään, jollei ole pahasti kipiä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Huomenna sorsapuisto noin 16.30 alkaen hitaita hanskoja ja paukkuvia nivusia. Tervetuloa
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Huomenna sorsapuisto noin 16.30 alkaen hitaita hanskoja ja paukkuvia nivusia. Tervetuloa

Paikalle tulossa. Viime kerran alkukankeus on jo karistettu joten odotettavissa kunnon kahvipakettikoppeja hanskalla alakulmasta.
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Josko sitä viikonlopun aikana uskaltautuisi avamaan luistelukauden täällä Porissa. Tammikuussa asuin vielä Savossa ja siellä tuli kyllä nautittua ulkojäistä.

Voisin jopa harkita selibaattia, tyydyttäisin itseni 2 tutia päivässä ulkojäähöntsällä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Äsken tuli käytyä jäällä ensimmäistä kertaa JWC:n jälkeen. Patilleen tuli vetästyä ja nyt odotellaan millaseks muotoutuu kyynerpää ja lonkka. Hanska onneksi suojasi kämmentä. Lämärin jälkeen luistin tarttui railoon tai vastaavaan ja suoraan kyljelleen. Ei onneksi mitään vakavaa, mutta voihan noista ruumiinosista aika mustat tulla. Toivottavasti ei. En edes muista milloin olen viimeksi kaatunut ilman varusteita. Noin tunti ja vartti tuli pyörittyä kentällä, muita ei juuri ollut ja pelejä ei syntynyt. Onneksi edes joku, niin oli joku juttukaveri.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Otappa Nokkis se räpylä mukaan huomenisaa niin vien sen viikonloppuna fiksarille.

Eli huomenna, sama aika, sama paikka.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Otappa Nokkis se räpylä mukaan huomenisaa niin vien sen viikonloppuna fiksarille.

Eli huomenna, sama aika, sama paikka.

Tulossa, minä ja uusi mailani. Saa nähdä iskeekö ramppikuume ja lähtee samanlaisia lepakoita kuin rautakangella. Ensitestit lupasi hyvää, ranneveto sopivan ikävä torjuttava, mukavan matala ettei hanskoilla taida saada. Yläkulmat on meidän molareiden vahvuudet, niihin ei kannata yrittää jos veto ei lähde kuin tykin suusta, ja ei se minulta lähde. Ylämummo. Respect!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Täytynee jättää tämän päivän jäät väliin. Aamusta asti ollut joku hiton huimaus meneillään ja tuntuu vain pahenevan. En ole lainkaan vakuuttunut, että pysyisin sitäkään vähää tolpillani juuri nyt.

Torstaina uusi yritys? Tai toimitan sen räpsän jotenkin loppuviikon aikana. Ja otatkos tulevana viikonloppuna ne patjat testiin?

Jos muita on tulossa niin oikeastana voisin testata ne tänään, om de passar? Voisin tulla hakemahan jos vain kerrot mihin tulla.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mites obi-wan ja Koirapoika, mennäänkö lätkimään? Yksinäni ei ole tarvetta lähteä kurvailemaan kun illalla on kuitenkin sählyvuoro. Torstaina en itse ehdi, mutta huominenkin sopisi kyllä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mites obi-wan ja Koirapoika, mennäänkö lätkimään? Yksinäni ei ole tarvetta lähteä kurvailemaan kun illalla on kuitenkin sählyvuoro. Torstaina en itse ehdi, mutta huominenkin sopisi kyllä.

mulle käy huominenkin, rupee näemmä lunta satelemaan. ihan miten parhaaksi näette
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Voin käydä itsekseni roiskimassa tänäänkin, siinä neljän paikkeilla paikalla. Tulen kyllä muinakin päivinä kun porukkaa tulee.
EDIT: Huomenna uusi yritys ilmeisesti, menen kuitenkin hönstäilemään, eiköhän sinne pelaamaankin pääse.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mites obi-wan ja Koirapoika, mennäänkö lätkimään? Yksinäni ei ole tarvetta lähteä kurvailemaan kun illalla on kuitenkin sählyvuoro. Torstaina en itse ehdi, mutta huominenkin sopisi kyllä.

mulle käy huominenkin, rupee näemmä lunta satelemaan. ihan miten parhaaksi näette

Voin käydä itsekseni roiskimassa tänäänkin, siinä neljän paikkeilla paikalla. Tulen kyllä muinakin päivinä kun porukkaa tulee.
EDIT: Huomenna uusi yritys ilmeisesti, menen kuitenkin hönstäilemään, eiköhän sinne pelaamaankin pääse.

niin että mites on, lähenkö hakeen rojuja himasta vai kuinka tehdään. ei sitä luntakaan näemmä sitten alkanut satamaan

ja viimeinen päivitys jos koiris vielä lukee, menossa ollaan tänään
 
Viimeksi muokattu:

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
niin että mites on, lähenkö hakeen rojuja himasta vai kuinka tehdään. ei sitä luntakaan näemmä sitten alkanut satamaan

Sinne vaan.. kamatkin on jo mukana niin vois jotkut pienet rennot lätkimissessiot ottaa. Jos Nokkiksen krapula helpottaa niin ei muuta kun kentälle mukaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nokkiksen pyynnöstä, raporttia forumille.

On se vaan niin että varusteurheiluksi on mennyt tämä jääkiekkokin, ainakin tuo maalissa heiluminen. Pääsin kokeilemaan tuollaisia modernin meiningin patjoja ja voin todeta että olipas homma huomattavasti sujuvampaa.

Eli kun vertailussa on Kohot mallia melko vanha ja Simmonsit, melko tuoreet sellaiset, niin kyllä Gene vie voiton.

Pakko se on myöntää että varusteostoksille meno voisi olla viksua
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pakko se on myöntää että varusteostoksille meno voisi olla viksua

Nokkikselle myös tiedoksi jos kiinnostaa, olin ohimennen katsovani että Hiitelässä oli molarin luistimet alessa, punaista hintalappua oli. Patjojen hintoja en katsellut, arvatenkin hirveä hinta.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Huomenna Sorsuun kukaan? Pienet kepeät ennen kiekkokierrosta.

Pakko passata kun lähden jo hyvissä ajoin Hämeenlinnaan virittäytymään huippumatsiin SaiPaa vastaan. Perjantaina voisin olla kehissä ellei ole jotain maailmanlopun rapelia. En siis lupaa vielä mitään.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jos iltapäivällä Sorsu vetää puoleensa, tulen itsekin.
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Sattui sitten mukavasti loppupäivä vapaata niin josko sitä hieman haukkaisi jotain ja lähtisi vähän höntsäilemään. Porukkaa ei varmaan hirveästi tähän aikaan missään ole, mutta edes vähän saisi liikuntaa. Lunta vähän satelee, mutta onneksi lähikentällä auraavaat kenttää ihan kiitettävän usein.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olen menossa lumesta huolimatta, jos ne äijät tekisi siellä töitänsä ja auraisi kaukaloa eikä kyttäisi milloin kahvi on valunut. Aina sitä vaikka itsekseen höntsäilee tunnin verran. Lähden matkalle nyt.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olen menossa lumesta huolimatta, jos ne äijät tekisi siellä töitänsä ja auraisi kaukaloa eikä kyttäisi milloin kahvi on valunut. Aina sitä vaikka itsekseen höntsäilee tunnin verran. Lähden matkalle nyt.

Olen siellä neljän nurkilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös