Itse olen käynyt Marraskuusta lähtien ilmaiseksi luistelemassa Helsingin Lassilan, pukinmäen ja leppävaaran tekojäillä.Tekojäistä maksetaan, luonnonjäistä ei. Onko jossain sitten ilmaiset tekojäät?
Itse olen käynyt Marraskuusta lähtien ilmaiseksi luistelemassa Helsingin Lassilan, pukinmäen ja leppävaaran tekojäillä.Tekojäistä maksetaan, luonnonjäistä ei. Onko jossain sitten ilmaiset tekojäät?
Kappas. Olen luullut, että ne on kaikki maksullisia, kun itse käyttämäni kentät ovat aina olleet maksullisia. Hyvä tietää tämäkin, kiitokset siitä.Itse olen käynyt Marraskuusta lähtien ilmaiseksi luistelemassa Helsingin Lassilan, pukinmäen ja leppävaaran tekojäillä.
Käyttämistäni jäistä esim. Pukinmäki ja Hiekkaharju nyt ainakin ovat ilmaiset vuodesta toiseen.Tekojäistä maksetaan, luonnonjäistä ei. Onko jossain sitten ilmaiset tekojäät?
Leppävaarassa Espoossa oli vielä tänään ihan ok. Mutta ei kyllä tarvii kuin yksi plussakeli päivä ja se on siinä.Onko tässä pk-seudulla jossain vielä ulkojäät / tekojäät kunnossa?
Leppävaarassa Espoossa oli vielä tänään ihan ok. Mutta ei kyllä tarvii kuin yksi plussakeli päivä ja se on siinä.
Leppävaaran jäät koettu ja erittäin hyvässä kunnossa oli. Kuuden maissa saatiin vielä sopivasti jään puhdistus. Eli homma toimii Espoossa.Laitatko raporttia tänne, miltä homma näyttää.
Onkohan Koulukadulla jäät pian kunnossa?
Matkaluistelu (hokkareilla) on muuten yllättävänkin raskasta sellaiselle henkilölle, joka on tottunut pelailemaan jääkiekkoa ja luistelemaan ainoastaan kaukalossa. Lätkävuosia kuitenkin allekirjoittaneellakin aika paljon takana, mutta silti yllätti, kun ensimmäistä kertaa lähti ihan vain luistelemaan. Se oli reittiä toki, mutta tuollainen "pelkkä" luistelu on yllättävänkin tehokasta liikuntaa jos matkaa luistelee.Kentälle on ehkä puoli kilometriä. Luistimet kaapissa. Mailaa en omista enkä kiekostakaan ole varma. Saattaa löytyä lätkäkassin pohjalta varastosta. Mutta voisi kai sitä luistella ilman mailaakin.