Kuka osaa sanoa, että löytyykö Oulusta vielä ulkojäitä? Esim. Heinäpään kentiltä?
Joko Helsingissä on jäitä ja höntsiä jossain? Kelit on niin vaihtelevia, että liekkö kelvollisia kenttiä vielä missään?
t. junantuoma
Kisapuisto, Radiomäki ja Mukkula. Siinä nuo ehkä suosituimmat jäät Lahessa. Muita jos pitää mainita, niin Kivimaa, Paavola ja Kankola(/Jalkaranta).
Siitä ei ole tietoa onko jäiden eteen vielä tehty mitään tänä syksynä.
Huomenna päästään Turussa vetämään ensimmäiset luistimenpiirrot, kun Parkin kenttä avataan.
Missäs Jyväskylästä kannattaa etsiä tekojäitä tai talvella ihan luonnonjäitä? Muutin opiskelujen perässä tänne mutta höntsäämään olisi kiva päästä talvella niin missä olisi sopivan tilava ja ei aina ihan täyteen ahdettua luonnonjäätä?
Täällä odotellaan jo innolla, että päästään omalta osalta korkkaamaan Rauman ulkojäät. Osaako joku sanoa missä päin noita on sitten kun on ollakseen? Kokemäellä tuli käytyä sen kerran viikossa, mutta nyt kun täällä Raumalla on päässyt kerran viikossa höntsäämään harjoitushallilla niin alkaa kyllä maistumaan siltä että useamminkin voisi käydä.
Jaahas. Harrastekiekko starttasi elokuun lopussa, ulkojäät muutama viikko sitten. Kerkesin pelata tällä kaudella ~40 kertaa viime jäille ostetulla mailalla, ja nyt se sitten meni paskaksi. Ihmettelin miten lämärit eivät enää lähteneet kuin kanuunan suusta ja päätin sitten himassa tutkiskella juttua. Tyly tuomio: lapa halki. Ei nää bauerin mailat vaan kestä, vaporissa oli sama vika aikoinaan. Onko ehdotuksia seuraavan mailan suhteen? Hintahaarukassa 0-100e, ja mieluiten sellainen että flexi on sopiva pieneen kikkailuun mutta myös vedot lähtevät napakasti. Bauerin supreme -sarjaa olen harkinnut, mutta en tiedä uskallanko lähteä sille tielle. Rbz kiinnostaisi mutta ei ole aikaisempia käyttökokemuksia.
Itse voin suositella Warriorin mailoja, hyvin kestäneet ainakin minulla. Mallia en osaa sanoa, mutta ainakin parin pitäisi osua tuohon hintahaarukkaan.Onko ehdotuksia seuraavan mailan suhteen?
Tyly tuomio: lapa halki. Ei nää bauerin mailat vaan kestä, vaporissa oli sama vika aikoinaan. Onko ehdotuksia seuraavan mailan suhteen?
Itse voin suositella Warriorin mailoja, hyvin kestäneet ainakin minulla. Mallia en osaa sanoa, mutta ainakin parin pitäisi osua tuohon hintahaarukkaan.
Kun monissa mailoissa on vaihtoehtoina JR ja SR, niin mitä tuo INT tarkoittaa johon olen nyt viimeaikoina törmännyt? Niissä tuntuu olevan pienempi flex kuin SR mailoissa, mutta ovatko ne sitten vastaavasti lyhyempiä?
Kun monissa mailoissa on vaihtoehtoina JR ja SR, niin mitä tuo INT tarkoittaa johon olen nyt viimeaikoina törmännyt? Niissä tuntuu olevan pienempi flex kuin SR mailoissa, mutta ovatko ne sitten vastaavasti lyhyempiä?
-Warrior Dolomite SR - 85 Flex 95e