Jahka Jokerit toivon mukaan IPK-sarjan voittaa ja etenee odotettuihin liigakarsintoihin, tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, miten historiallinen kevään huipennus tulee näkymään seuran viestinnässä ja markkinoinnissa.
Liigakarsinnat kiinnostavat toki jo lähtökohtaisesti Mestis-pudotuspelejä enemmän ja paikallehan on myös odotettavissa tulevan iso joukko Jukureiden / Pelicansin kannattajia, oli lippujen hinnoissa sitten "premiumia" tai ei.
Toistaiseksi Nakkien viestintä pudotuspelienkin aikana on herättänyt kritiikkiä ja sinänsä hyvää slogania "yhdessä" on kuvattu miltei ontoksi. Ero viime vuoden "Heaven Is a Place on Earth"-teemaan on aika selvä jälkimmäisen eduksi, vaikka silloin pudotuskevät jäikin lyhyeksi.
Toivottavasti Nakit ovat olleet suoraan yhteyksissä EP:n suuntaan. Sykkivän jokerisydämen omaavia ideanikkareita tässä yhteisössä kun riittää.
Liigakarsinnat kiinnostavat toki jo lähtökohtaisesti Mestis-pudotuspelejä enemmän ja paikallehan on myös odotettavissa tulevan iso joukko Jukureiden / Pelicansin kannattajia, oli lippujen hinnoissa sitten "premiumia" tai ei.
Toistaiseksi Nakkien viestintä pudotuspelienkin aikana on herättänyt kritiikkiä ja sinänsä hyvää slogania "yhdessä" on kuvattu miltei ontoksi. Ero viime vuoden "Heaven Is a Place on Earth"-teemaan on aika selvä jälkimmäisen eduksi, vaikka silloin pudotuskevät jäikin lyhyeksi.
Toivottavasti Nakit ovat olleet suoraan yhteyksissä EP:n suuntaan. Sykkivän jokerisydämen omaavia ideanikkareita tässä yhteisössä kun riittää.