Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Miksi katsoivat videolta, kun ei liittynyt tuo korkea maila itse maaliin?
Samaa mietin, kun ei ohjattu korkealla maaliin?Miksi katsoivat videolta, kun ei liittynyt tuo korkea maila itse maaliin?
7-3 johdettais, mikäli osattais laukoa. Valmennuksessa peiliin katsomisen paikka. Naiset hyvällä, mestaruutta enteilevällä peli-ilmeellä.Suomen heikkous on ehdottomasti maalinteon tehokkuus. Neljä laukausta joista nolla maalia. Jos noista kaikki olisi mennyt sisään, niin Suomi johtaisi ottelua. Ja näin.
Miksi katsoivat videolta, kun ei liittynyt tuo korkea maila itse maaliin?
Yle Urheilun tietojen mukaan Tapani sai Suomen valmennukselta vapaapäivän, osallistuakseen ystävänsä häihin. Päävalmentaja Toivola oli asiasta vähäsanainen, kun häneltä kysyttiin asiasta vahvistusta ottelun jälkeen.
– Se on henkilökohtainen asia ja en ota kantaa siihen enempää, Toivola kommentoi.
Mutta jos näin on, millainen arvovalinta ja millainen viesti se on joukkueelle?
– Se on meidän joukkueemme sisäinen keskustelu ja olemme sen käyneet ja me seisomme sen takana.
Jos pitää paikkaansa, voidaan niputtaa mm. huippu-urheilu ja sama liksa kaikille. Hih.Tapani lähti siis ystävän häihin ja missasi MM-kisojen ottelun siksi.
Täytyy sanoa, että erittäin mielenkiintoinen ratkaisu sekä Tapanilta, että niiltä jotka tällaisen syyn poissaololle ovat hyväksyneet.
Ei varmana tule. Ei edes A-lohkon heittopussia.Suomesta tulee kisojen heittopussi, ei toisaalta yllätä yhtään.
Susanna Tapanin poissaolo kertoo jotakin oleellista myös kisojen pelisysteemistä. Oikeasti on nimittäin mitalin väriä ajatellen aivan yhdentekevää, onko Suomi alkusarjassa toinen vai kolmas. Toki alkusarjan ykkössija olisi helpottanut tietä finaaliin, mutta sitä nyt ei ollut näköpiirissä.Kertoo ikävää kieltä näiden kisojen arvosta se, että oikeasti noin tärkeä pelaaja käy kesken kisojen Suomessa ystävän häissä. Topi Raitasen piti olla bestmanina ystävälleen sinä päivänä, kun voitti EM-kultaa. Ei ollut häissä vaan voittamassa.
Suomesta tulee kisojen heittopussi, ei toisaalta yllätä yhtään.
Kanada-pelistä ja valmistavista otteluista tutummat kokoonpanot kasassa jälleen.Suomen kokoonpano Japani-peliin: