Se Karjala turnauksessa erotuomarin paitaan pukeutunut neitokainen Intrum Justitian "messuteltalla" siinä R-Kioskin vieressä, huh... Taisi perintätoimiston skaba olla ihan perushuttua, mutta koko ajan siinä oli ruuhkaa. Ei ole vaikea arvata miksi.
Varmasti täälläkin jo monesti mainittu, mutta ei tätä naista voi kuin hehkuttaa! Nimittäin Elisha Cuthbert.
Ei saakeli, kun saa Worrellin pojan puntit tutisemaan ja jalat säksäämään tämä nainen! Käy kyllä kateeksi muuatta jääkiekkoilijaa..
Vielä kerran muutama kuva Elisha Cuthbertistä.
Jos joskus tapaisi Elishan suomalaisen kaksoisolennon tai jos ei jopa Elishaa itse, niin tämä poika on sitten myyty!
Pakko sanoa, että vain kuvien perusteella ei tasan kukaan nainen.
Olen samaa mieltä, mutta tässä ketjussa on mahdollisuus ottaa huomioon muitakin seikkoja kuin pelkät kuvat. Saa käyttää aineistonaan vaikkapa tv-haastatteluja tai mitä tahansa muuta, joka valoittaa persoonaa ja mahdollistaa arvion tekemisen..
Ihmettelen jos ei ole aiemmin mainittu, mutta itse voisin käydä Tara Reidin kanssa vähintäänkin kahvilla. Hän maksaisi tietysti oman kahvinsa, sillä miksi miehen pitäisi aina maksaa? Tara - Tara Reid Photo (4449182) - Fanpop linkki vie mille lie fanpop.com sivustolle.
Minullekkin kävisi se Tara, joka hän oli vielä 10 vuotta sitten. Nykyisin on tainnut nainen vähän rupsahtaa ja muuttua vähemmän edustavaksi. Alkoholilla ja erilaisilla päihteillä taitaa olla osuutta asiaan? Jotenkin on menettäny omissa silmissä hohtoa kyseinen nainen
Minullekkin kävisi se Tara, joka hän oli vielä 10 vuotta sitten. Nykyisin on tainnut nainen vähän rupsahtaa ja muuttua vähemmän edustavaksi. Alkoholilla ja erilaisilla päihteillä taitaa olla osuutta asiaan? Jotenkin on menettäny omissa silmissä hohtoa kyseinen nainen
Varmasti täälläkin jo monesti mainittu, mutta ei tätä naista voi kuin hehkuttaa! Nimittäin Elisha Cuthbert.
Ei saakeli, kun saa Worrellin pojan puntit tutisemaan ja jalat säksäämään tämä nainen! Käy kyllä kateeksi muuatta jääkiekkoilijaa..
Vielä kerran muutama kuva Elisha Cuthbertistä.
Jos joskus tapaisi Elishan suomalaisen kaksoisolennon tai jos ei jopa Elishaa itse, niin tämä poika on sitten myyty!
Ei nyt jalkoja alta, mutta uskomatonta on se, että saamenkielisten uutisten uutistenlukijatar pesee suomenkielisten uutisten kollegat 100-0.