Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 360 503
  • 5 434
Suosikkijoukkue
HIFK
Riitta-Liisa Roponen.

En nyt voi sanoa, että vielä todellakaan jalat alta, mutta jotenkin niissä haastatteluissa on aina sellainen tapaus. En osaa selittää, mutta iskee meikäläiseen.

Ja se Veronica Marsin pääesittäjä. Etenkin Heroesin 2. kaudella on elementissään. Siinä on vain jotain sellaista naapurintyttöä ja hyvin nappaa meikäpoikaan.
 
Suosikkijoukkue
Taistelijat
Riitta-Liisa Roponen.

En nyt voi sanoa, että vielä todellakaan jalat alta, mutta jotenkin niissä haastatteluissa on aina sellainen tapaus. En osaa selittää, mutta iskee meikäläiseen.

Itselleni iskee myös jokin Riitta-Liisassa, ja sitä on hankala sanoin kuvailla. Riitta-Liisa on söpö omaperäisellä tavalla. Hänellä on kivan tyttömäinen ja viaton olemus, vaikka ikää on pian jo 30. Tyttömäisen pyöreät kasvot, Pohjois-Pohjanmaan murre ja tuulahdus jotain menetettyä ja turmelumatonta, joka on harvinaista nykynaisissa. Välillä Riitta-Liisa on hiukan pihalla haastatteluissa tai tuittuna tyhmille kysymyksille, mikä on myös kovin söpöä.

Toinen vähän samanlainen tapaus on Laura Raittila, tuo urheilutoimittaja. Lauran salaperäinen "makukamari"-hymy on valloittava, ja muutenkin charmikas nainen. Kristiina Heikkinen on myös mainittava tässä yhteydessä. Jos Laura Raittila on rauhallisuudessaan valloittava, Heikkinen on puolestaan tyttömäisen pirteä tapaus.

Enimmäkseen nuo valloittavat tytöt tai naiset ovat jotain ihan tavallisia naapurintyttöjä tai naikkosia, joita kohtaa kadulla, ravintoloissa, koulussa, töissä... Mutta julkkiksista nuo kolme ovat jääneet mieleen, vaikken ketään heistä olekaan livenä nähnyt.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enimmäkseen nuo valloittavat tytöt tai naiset ovat jotain ihan tavallisia naapurintyttöjä tai naikkosia, joita kohtaa kadulla, ravintoloissa, koulussa, töissä... Mutta julkkiksista nuo kolme ovat jääneet mieleen, vaikken ketään heistä olekaan livenä nähnyt.

Minulla on myös niin että nuo julkkikset yms. ei oikein sytytä. Kyllähän niitä siis kiva on katsella mutta vaikka miten kaunis olisi niin ei heistä yksikään "vie jalkoja alta". Mutta sen sijaan joku kaupassa vastaantuleva, periaatteessa ihan tavallisen näköinen tyttö saattaa sen tehdä. Yleensä ne on juuri ihan tavallisen näköisiä naapurintyttöjä joissa on vaan "sitä jotain".
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ei sytytä juuri niin paljon nämä Jessica Albat ja Eva Longoriat yms.
Onhan heille kauniit kasvot ja hyvä vartalo, mutta mitä nyt bikinikuvia olen nähnyt, niin kaipaisin myös jotain muuta heiltä. Pidän enemmän muodokkaammista naisista ja sellaisista viattomista ja ujoista naisista. Nämä mainitsemani ovat lähinnä sellaisia diivoja ja liian tunnettuja.
 

scholl

Jäsen
Riitta-Liisa Roponen kun hiihti yhdistelmäkilpailussa stadionalueella niin hän näytti paljon enemmän jyrsijältä kuin Saku Koivu. Se on erittäin kova saavutus. En kyllä ymmärrä, miten se voisi jalat saada alta.

Minua se huvitti kyllä todella paljon.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Magdalena Neuner

Saksassa kaikki hyvännäköisest naiset harrastavat joko hiihtoa tai ampumahiihtoa. Tässä taas esimerkki. Paradoksaalista, että vaikka kaikki saksalaiset hiihtäjät eivät ole kauniita, kaikki kauniit saksalaiset ovat hiihtäjiä.
 
Suosikkijoukkue
Taistelijat
Riitta-Liisa Roponen kun hiihti yhdistelmäkilpailussa stadionalueella niin hän näytti paljon enemmän jyrsijältä kuin Saku Koivu. Se on erittäin kova saavutus. En kyllä ymmärrä, miten se voisi jalat saada alta.

Minua se huvitti kyllä todella paljon.

Jooh, sehän se viehätyksen salaisuus onkin... Vakavammin puhuen kiinnostavimpia naisia ovat mielestäni ne, jotka jollain persoonallisella tavalla poikkeavat "täydellisyydestä" ja vallitsevasta naisihanteesta. Olen huomannut, että melkein kaikilla ihastuttavilla naisilla on jokin melko selkeä "virhe" ulkonäössä tai olemuksessa, mikä tekee heistä valtavirrasta positiivisesti erottuvia. Tämä voi olla syy, miksi mallit ja kuvan kauniit näyttelijät ja juontajat harvemmin säväyttävät erityisesti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jooh, sehän se viehätyksen salaisuus onkin... Vakavammin puhuen kiinnostavimpia naisia ovat mielestäni ne, jotka jollain persoonallisella tavalla poikkeavat "täydellisyydestä" ja vallitsevasta naisihanteesta. Olen huomannut, että melkein kaikilla ihastuttavilla naisilla on jokin melko selkeä "virhe" ulkonäössä tai olemuksessa, mikä tekee heistä valtavirrasta positiivisesti erottuvia. Tämä voi olla syy, miksi mallit ja kuvan kauniit näyttelijät ja juontajat harvemmin säväyttävät erityisesti.

Täysin samaa mieltä! Itse olen myös huomannut että ne on juuri ne "viat" jotka jotenkin sytyttävät, "liian täydelliset" naiset harvemmin.
 
Magdalena Neuner

Saksassa kaikki hyvännäköisest naiset harrastavat joko hiihtoa tai ampumahiihtoa. Tässä taas esimerkki. Paradoksaalista, että vaikka kaikki saksalaiset hiihtäjät eivät ole kauniita, kaikki kauniit saksalaiset ovat hiihtäjiä.
Oho. Aika mimmi on kyllä. Tarttee varmaan alkaa pian harrastaan tuota lajia, ei tartte opetella ku hiihtään ja ampuun enää. Sit vois jossain maailmancupafterskiissä käydä vähän vokotteleen..
 
Suosikkijoukkue
Taistelijat
Täysin samaa mieltä! Itse olen myös huomannut että ne on juuri ne "viat" jotka jotenkin sytyttävät, "liian täydelliset" naiset harvemmin.

Joo. Ja sen asian olen huomannut, että myös seksikkäillä naisilla on jokin hieman ärsyttävä ominaisuus ulkonäössä tai olemuksessa. Vähän rumankin voi olla seksikäs. Tämän vuoksi noilta misseiltä ja malleilta usein puuttuu todellinen seksikkyys.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täysin samaa mieltä! Itse olen myös huomannut että ne on juuri ne "viat" jotka jotenkin sytyttävät, "liian täydelliset" naiset harvemmin.
Niin, se on sitä luonnollisuutta ne "virheet". Lisäksi elämä on ihan hiton paljon helpompaa, jos ei ole vääristyneet ja mahdottomat kauneusihanteet. Ihmisessä kun on paljon muutakin kuin pärstäkerroin. Ainakin toivon mukaan.

Lisäksi kauneus nyt on tunnetusti subjektiivinen asia. Yleiset kauneusihanteet on vaan viitteellisiä, kai siinä jotain yleisiä määritelmiä voi tehdä, mutta ei ne silti päde kovin pitkälle.

Edit. Kaikkein hauskinta, kun monelle menee läpi kauniina ne kaikkein photoshopatuimmat kuvat, mistä on jok'ikinen ihon virhe poistettu filttereillä ja ties millä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, se on sitä luonnollisuutta ne "virheet".

Nimenomaan! Jos on "liian täydellinen" ja täysin virheetön (kuten juuri nämä photarilla siloitellut kuvat julkkiksista) niin ei niitä oikein voi edes pitää oikeina ihmisinä vaan ennemminkin jonain paperinukkeina. Ja ainakaan minä kun en pysty millään rakastumaan paperinukkeen vaan ihka oikeaan ihmiseen kaikkine puutteineen ja virheineen. Juuri sellaiset naiset vievät minulta jalat alta, ei niiden tarvitse olla mitään missimittaisia ja virheettömiä kaunottaria vaan ihan oikeita ja aitoja ihmisiä jotka ulkonäön lisäksi "säteilevät" ulkopuolelleen jotain sellaista joka saa kiinnostumaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Itsekin olen kuolannut Karin perään (oli pakko saada kirjoittaa tuo lause). Itse tykkään siitä kuitenkin enemmän sellaisena hikisen rähjäisenä naapurintyttönä, jollaisena se esiintyy ohjelmassa. Tuollainen sliipattu Kartsa ei oikein toimi.

Totta viserrät.
Nyt tuli viime viikolla, muistaakseni, se jakso Maikkarilta, jossa käytiin läpi poistettuja otoksia. Yhdessä kohtauksessa porukka odotteli jotain, niin Kari makasi selällään korkean kuormalavan päällä maitipuoli kaarelle kääntyneenä. Leuka putosi ja oli pitkään auki.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Totta viserrät.
Nyt tuli viime viikolla, muistaakseni, se jakso Maikkarilta, jossa käytiin läpi poistettuja otoksia. Yhdessä kohtauksessa porukka odotteli jotain, niin Kari makasi selällään korkean kuormalavan päällä maitipuoli kaarelle kääntyneenä. Leuka putosi ja oli pitkään auki.

Tutkittuani asiaa, liityn joukkoonne.
 

Zigismund

Jäsen
Sama täällä, jotenkin tavallisen kaunis on tuo Karin. Jostain löytyy kuvia Byronista oikeen reilusti meikattuna ja se ei näytä ollenkaan niin hyvältä kun myytinmurtajissa, jossa ei paljoa yleensä meikkiä päällä.

Jep, Byron(en haluu sanoa Kari, heh) on paras sellaisena viattomana "mekaanikko-tyttönä". Siinä on sitä jotakin.

Tänään taas 22:30. Pakkohan se on katsoa.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Kyl minuun kans iskee nuo aiemmin mainitut Avril Lavigne, Natalie Portman ja Jessica Alba. Kaikissa on jotain sellaista selittämätöntä vetovoimaa...eli sellainen yleinen kauneus + "se jokin"
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kyl minuun kans iskee nuo aiemmin mainitut Avril Lavigne, Natalie Portman ja Jessica Alba. Kaikissa on jotain sellaista selittämätöntä vetovoimaa...eli sellainen yleinen kauneus + "se jokin"
Tämä on kyllä jännä juttu, nimenomaan tuon Albanhan mainitsee suunnilleen joka kolmas kaveri. Onhan se hyvännäköinen ja -muotoinen juu, mutta meikäläisen silmillä katsottuna nimenomaan puuttuu se jokin, eikä sytytä juuri enempää kuin keskimääräinen Siwan kassa. Henkimaailman hommia.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Serranon perheestä tuttu Verónica Sanchez on melko herttainen.

Kuva 1

Kuva 2

Tuossa naisessa vaan on sitä jotain. Aika sulaa vahaa olisin hänen edessään. Yksi syy minkä takia sarjaa tulee tuijotettua viikonloppuisin, vaikka uusintoja ovatkin. Toinen sarjan kaunokaisista Elsa Pataky onkin poistunut jo jokin aika sitten sarjasta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veronica Sanchez on kyllä häiritsevän kaunis ja hehkeä nainen. Melkein rikollista, että on olemassa noin kauniita olentoja.

Varmaan menisin ihan totaaliseen solmuun jos kävelisi vastaan kadulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös