Claudia Cardinale
Ikää se 70 ja risat nykyään, mutta tuo 30-vuotias versio pesee kyllä nämä nykyiset Megan Foxit ja Jessica Albat aivan täysin. Klassinen kaunotar.
Paitsi että Saijalla ei mitenkään kovin isot hinkit ole. Ellei ole käynyt hiljakkoin suurennuttamassa, mene ja tiedä.En yleensä tykkää blondeista, törröhuulista, kotimaisista ja isotisseistä, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Tässä on kaikki edellämainitut, mutta iskee silti.
Kun en ole seurannut ketjua ihan alusta asti, ihmettelen että ei ole sattunut silmään Saija Lentosen
Hokasin just että Smallvillestä esitetään Subilla minulle uusia jaksoja ja että jo kiitettävään kissakiintiöön (Kristin Kreuk, Erica Durance) oli introssa lisätty V:n Laura Vandervoort. Ihan kiva.
Emma Watson
Näki muuten jo jossain saagan kolmososassa, että tuosta tytöstä tulee vielä tekijä. Päälle vielä ylimielinen upper class -aksentti, a vot.
On kai katsottava uusin Potter. Kerta vielä
Neljän tähden illallinen -TV-sarjassa tällä viikolla mukana oleva Annika Eklund, olen rakastunut, aivan ihana nainen.
Minä en ole ikinä ymmärtänyt tuota Watsonin ihailemista. Naama näyttää 11-13 vuotiaalta, ja vartalo myös. Mutta tähänkin pätee vanha sanonta, että toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Tässä tapauksessa tyttärestä.
Meinasin postata saman viime viikolla. Sitten mainitsin naispuoliselle kaverilleni katsoneeni ko. ohjelmaa ja hän sanoi tuntevansa Annikan, joten olen hieman sinua paremmissa asemissa. ;)
Tuo sinun Gemmasi taas on omaan makuuni turhan persoonaton perusblondi. Rumaksi tietenkään sano, mutta ei mitään mikä sillä tapaa "sytyttäisi".Mutta kun muuttaa pari kirjainta Gemman sukunimestä muotoon "Atkinson", niin sitten aletaan puhua naisesta, joka saa jalat alta ja pään pyörälle.
Nyt sai jalat melko veltoiksi Kim Wilde kun näin kyseisen artistin musavideon Youtubessa. Ei mitään käryä miltä vuodelta tuo on mutta näin jo ikääntyneenä äijänä Wilde tuntuu vieläkin melko hottikselta. Paranee vanhetessaan selkeästi.
Alla linkki kyseiseen musapätkään:
http://www.youtube.com/watch?v=fJRyWDwGG-4
Aaah... todellakin. Siis mikä nainen!Kyllä Bond-tyttö Arterton vie Gemma-taiston.