Tulinpa huomanneeksi, että olen kirjoitellut tähän ketjuun eniten viestejä kaikista jatkislaisista. No, ei huono ketju olla kärjessä. Ja voipi olla, että tämä on tullut todettua aiemminkin, mutta sanotaan se taas, kun on kevät ja tissit on mielessä (vuodenaika ei liittynyt asiaan mitenkään). Eli kun puhutaan hyvännäköisistä ja viehättävistä naisista, niin minä ainakin tarkoitan silloin ensisijaisesti kasvoja. Kaikki muu tulee periaatteessa kasvojen jälkeen. Periaatteessa, koska joku silkkaa silavaa oleva traani-Terhikki ei vetoa, vaikka olisi kuinka nätit kasvot. Kokonaisuus on tietenkin olennainen asia, mutta jos joku kaveri sanoo nähneensä kaupungilla hyvännäköisen naisen, mulle tulee ekana mieleen nätit kasvot.
Minusta taas tissit on aina kivoja, ihan koosta riippumatta. Sillä tissien koolla ei ole oikeastaan mitään merkitystä seksikkyyden kannalta, se tulee ihan muista asioista.
Samaa mieltä, vaikka äärimmäisyydet on tietty asia erikseen. Eli jos naisella sattuu olemaan tissien tilalla ryppyiset nahkapussit tai pelkät nännit, saattaa se jo hiukan häiritä.