Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
datanomit, tuo epäinsinöörien Albert Einsteinit.
edit: Deletoin loput pois.
edit: Deletoin loput pois.
Jännää että nainen voi tehdä sen pelkällä äänelläänkin... Nimittäin saada lähes jalat alta.
Ehkä yksi seksikkäimpiä lauluääniä maailmassa - Ambrosia Parsley (Shivaree), olkaatte hyvät: Shivaree - Goodnight moon
Nelosen Kenotyttö, ainaki tänään klo 21.00..Perkele et oli nätti.. Jollain tapaa söpön tavallinen, mut silti oikeesti aika uuuuh....Miten kenoo pelataa?
Saksa, tuo rakkauden kieli! Ja tosiaan, tuollaisella naurulla varustettu naaras ei voi olla siveä.Jokin kolahti, kun katsoin videon saksalaisesta Maxi Bieweristä...
Saksa, tuo rakkauden kieli! Ja tosiaan, tuollaisella naurulla varustettu naaras ei voi olla siveä.
Kyllä täytyy sanoa että tuo nuori alppinistimme Sanni Leinonen on nainen mun mieleen.
Kyllä silmä lepää. Uskomattoman hyvän näkönen nainen.
Naisia ja naisia.. en tiedä mihin kategoriaan seuraava neitonen kuuluu, mutta ihastuin tuohon. Emmi Bogdanoff
Ei mitään pelkoa, en ole täysi-ikäinen.
edit: lisäyksenä kysyisin, havitteletko sitä, että olisin seksuaalisesti kiinnostunut kyseisestä henkilöstä? Voin sanoa että en. Voi tykätä vaikka asenteesta.
Joku siis ehti ennen minua jo tarttumaan tähän aiheeseen. Piti sanoa myös, että ihan näppärä tyttökvartetti on Karvian suunnalta ponnistanut parrasvaloihin. Paitsi lauluäänellä, on neitejä siunattu myös kohtalaisen mukavalla ulkonäöllä.Juuri tällä hetkellä kakkosella Tartu Mikkiin-ohjelmassa on Mattilan sisarusparvi laulamassa..ja täytyy sanoa että ei ole tuo Anneli Mattila ollenkaan pahan näköinen.. :)
Juuri tällä hetkellä kakkosella Tartu Mikkiin-ohjelmassa on Mattilan sisarusparvi laulamassa..ja täytyy sanoa että ei ole tuo Anneli Mattila ollenkaan pahan näköinen.. :)
Joku siis ehti ennen minua jo tarttumaan tähän aiheeseen. Piti sanoa myös, että ihan näppärä tyttökvartetti on Karvian suunnalta ponnistanut parrasvaloihin. Paitsi lauluäänellä, on neitejä siunattu myös kohtalaisen mukavalla ulkonäöllä.
Juankosken kesäkisojen saappaanheiton alkukarsinnan tuomari 10-12 vuotta sitten. Muita faneja Jatkoajasta? Niin, että varmaan olisi faneja jos nimiä/linkkiä viljelisit.
Tämä tummakutrinen nainen. Miten voi olla noin nätit silmät.. Tässä toinen kuva.
Ei välttämättä ole kuitenkaan älyä ihan jokaiselle hirveästi siunaantunut: http://www.iltalehti.fi/viihde/200607214904380_vi.shtml (linkissä lisätietoa uran aikaisista tapahtumista)Joku siis ehti ennen minua jo tarttumaan tähän aiheeseen. Piti sanoa myös, että ihan näppärä tyttökvartetti on Karvian suunnalta ponnistanut parrasvaloihin. Paitsi lauluäänellä, on neitejä siunattu myös kohtalaisen mukavalla ulkonäöllä.