Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 355 811
  • 5 432
Nahkahousut naisen jaloissa ovat mielenkiintoiset hyvin usein, tuntuu pakottavalta tuollaista ilmiötä tarkastella vaikka vain ruudun takaa.
Kaarina Hazardin nahkahousut ei minua tosin kiinnosta. Anteeksipyytävän moukkamainen hymiö tai häpeiö tähän.
Mitäpä tuota anteeksi pyytelemään. Kaarina Hazard on kiihottavuusindeksillä punamummon luokkaa.
Ketjun aiheeseen liittyen edesmennyt Tea Ista olisi saanut jalat alta vajaa 50 vuotta sitten. Linkki Imdb:n elokuvasivulle.
Tea Ista - IMDb
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tea Istan olen luultavasti joskus nähnyt teatterilavalla eli estraadilla, sarjaan ihan kiva eli ok.

Pirkko Mannola täytti eilen kahetskyt, eli tästäpä hieman palstan nuorisolle fanitusperspektiiviä:
Ikinuori Pirkko Mannola täyttää tänään 80 vuotta – rakastetun taiteilijan elämä kuvina

No joo, en minäkään nyt ihan Pirkon ikäinen ole, mutta yleensä naiseni ovat olleet minua hieman vanhempia joten pystyn ihailemaan vailla moraalia.
Jopa selkeästi hifkiläisyyteen kuroutunutta näyttelijää, minä olen avarakatseinen hetero.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Pirkko Mannola täytti eilen kahetskyt, eli tästäpä hieman palstan nuorisolle fanitusperspektiiviä:
Ikinuori Pirkko Mannola täyttää tänään 80 vuotta – rakastetun taiteilijan elämä kuvina

No joo, en minäkään nyt ihan Pirkon ikäinen ole, mutta yleensä naiseni ovat olleet minua hieman vanhempia joten pystyn ihailemaan vailla moraalia.
Jopa selkeästi hifkiläisyyteen kuroutunutta näyttelijää, minä olen avarakatseinen hetero.

Itsellä on lämpimiä muistoja Pirkosta about 30 vuoden takaa. Nähtiin hänet kaverin kanssa Forumin kauppakeskuksessa joskus 80-luvun loppupuolella. Oltiin itse siis parikymppisiä. En muista mikä juttu siellä oli, mutta kaverin kanssa molemmat ihmeteltiin miten sen ikäisellä naisella voi olla niin uskomattoman upeat sääret.

Pirkkohan oli näemmä sitten noin viisikymppinen silloin. Jos silloin oltaisiin tunnettu termi MILF, hän olisi varmasti meidän mielestä ollut juuri se.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Piia Pasanen saa penikseni kovettumaan.
Tässä kun näitä monia naisketjuja on lueskellut niin pitää tarttua tähän.

Kun muistelee nuoruuden aikoja niin ei tuohon pelkkään kovettumiseen todellakaan mitään vie jalat alta- ilmiötä tarvita, kuten tämän ketjun aihe on. Kyllä siihen saattoi riittää ihan kadulla kävelevä peruslukiominna, jonka tissit olivat eri paria.

Pitäiskö nostaa ylös "ketä sit polkaisisit" ketju. Vai tuliskohan siitä penaltya jos avaisi ketjun:

Kuka/mikä saa peniksesi kovettumaan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itsellä on lämpimiä muistoja Pirkosta about 30 vuoden takaa. Nähtiin hänet kaverin kanssa Forumin kauppakeskuksessa joskus 80-luvun loppupuolella. Oltiin itse siis parikymppisiä. En muista mikä juttu siellä oli, mutta kaverin kanssa molemmat ihmeteltiin miten sen ikäisellä naisella voi olla niin uskomattoman upeat sääret.

Pirkkohan oli näemmä sitten noin viisikymppinen silloin. Jos silloin oltaisiin tunnettu termi MILF, hän olisi varmasti meidän mielestä ollut juuri se.

"The concept of the MILF predates the term, as exemplified by Mrs. Robinson in the movie The Graduate (1967)."

Ei kannata jäädä harmittelemaan tolppalaukauksia, mutta olette selvästikin olleet hajulla kuinka toimia. Missä tahansa uraauurtavissa jutuissa aina ensimmäisille keksijöille naureskellaan.

Kun muistelee nuoruuden aikoja niin ei tuohon pelkkään kovettumiseen todellakaan mitään vie jalat alta- ilmiötä tarvita, kuten tämän ketjun aihe on. Kyllä siihen saattoi riittää ihan kadulla kävelevä peruslukiominna, jonka tissit olivat eri paria.

En koskaan käynyt lääkärissä yöllisen siemensyöksyn takia. Olisiko pitänyt.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kajaanilainen taksikuski Kati Korhonen (@katiekorhonen) • Instagram-kuvat ja -videot

Aika teennäinen nainen, eikä mun tyyppiä niinkään, mutta tuo ammatti tekee tuosta kiihottavan naisen. Voisin alkaa vaikka masturboimaan hänen kyydissään ja odottaa hänen lausettaan "haluaisitko maksaa tämän kyydin eri tavalla kuin rahalla"

Vähän ohi ketjun aiheen, mutta jäin miettimään kuinka hyvin sinä Sämpy pärjäisitkään Vuoden taksiasiakas- kilpailussa tuollaisella kansanomaisella, lähes luonnonlapsimaisella otteella? Kansantaiteilija esiintyy reilusti kulttuuripersoonanaan välittömän avoimesti...Onhan jumaliste Jari Tervokin palkittu taksitaiteilija!
 

Ralph

Jäsen
No joo. samanlainen tyhjäpää-barbi kuin muutkin. Hajotkoon aamuihinsa ressukka.
Näyttää noissa naamantäytteissään yli 40-vuotiaalta. Kroppa näyttää ihan kivalta, mutta tuskin ainoa sekään. Saattaa hyvinkin olla "Kajaanin kaunein taksikuski", kuten ainakin Iltasanomat kirjoittaa, sillä välttämättä kilpailu ei ole kova.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
@Ralph ja aivan saatanan surullista noissa tyrkyissä on se, että neljä miljoonaa tykkääjää kun nänni näkyy pikkuisen jossain perunalla kuvatussa kuvassa. Päivä päivältä haluan enemmän aikaan entiseen ja itseasiassa tänään joku pudotti käsipainot salilla ja tyrskähti nauramaan, kun vaadin lankapuhelimia takaisin eräässä keskustelussa. Vittu, täähän on hirveetä paskaa kaikkineensa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mihin on hävinnyt nuoruuteni käsivoimainharjoittaja Yuko Aoki...? Edelleen muuten vasta nelikymppinen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lindsey Vonn. Tykkään katsella muutenkin kuin pelkkä silmä kovana.
Koska olet valko-oletettu, niin näkisin, että ei kaltaisillasi kalpeilla miehillä ole tässä pelissa mahdollisuuksia. Sen jälkeen kun vapautui avioliitostaan, on tapaillut vain tummempia kavereita kuten Woods ja nyt Subban. Muutenkin toi Nashvillen porukka tuntuu menestyvän melko kivasti naismarkkinoilla, kun Mike Fisherinkin kimuli sopii oikein hyvin tähän ketjuun carrie underwood - Google-haku
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös