Johan Kesti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Pakkohan tuo oli käydä tsiigaan. Helvetti mikä nauru, mutta kyllä, panisin!
Panisitko? Tuota naurua kun kuuli, niin mikään ei auta. Ei mikään.Pakkohan tuo oli käydä tsiigaan. Helvetti mikä nauru, mutta kyllä, panisin!
Tai sitten nopeasti vaan kullia suukapulaksi, niin ei nauru pääse häiritsemään.Panisitko? Tuota naurua kun kuuli, niin mikään ei auta. Ei mikään.
Arvasin että joku tarttuu tuohon! Toinen tykkää äideistä ja toinen niiden äideistä...Lienet kuitenkin tarkoittanut neitiä ajassa 19.17-19.21?
Jep, olen huomannut ja harmitellut moneen kertaan että en saa mitenkään soviteltua aikataulujani sillä tavalla että pääsisin tuonne keikalle. Käsittääkseni Robyn Adele oli ollutkin tämän kiertueen jollakin keikalla mukana. Ainakin muistan nähneeni facebookissa jonkun tällaisen päivityksen PMJ:ltä.
Voin jo kuvitella itse leikeltyihin farkkushortseihin ja 90-luvun game worneihin tai bändipaitohin pukeutuneiden jatkoaikalaisten kokoontuneena rannalle stalkkaamaan ko. neitoa ja arvioimaan pantavuutta kropan, kasvojen ja naurun perusteella. Tuomiona tietenkin "en panisi". Pussikaljat nurtsilta messiin ja kavereiden kanssa juttelemaan tulevan yön ketjukoostumuksista, Barkovin tyttöystävän muovisuudesta ja naisurheilun turhuudesta.Tai menkää päivystämään tonne uimarannalle.
Ihan niinkuin et täysin arvostaisi kyseistä jaloa toimintaa? Ihan pantavan oloinen mimmi kyllä, eikä itseäni tuo nauru hirveästi häirinnyt ainakaan.Voin jo kuvitella itse leikeltyihin farkkushortseihin ja 90-luvun game worneihin tai bändipaitohin pukeutuneiden jatkoaikalaisten kokoontuneena rannalle stalkkaamaan ko. neitoa ja arvioimaan pantavuutta kropan, kasvojen ja naurun perusteella. Tuomiona tietenkin "en panisi". Pussikaljat nurtsilta messiin ja kavereiden kanssa juttelemaan tulevan yön ketjukoostumuksista, Barkovin tyttöystävän muovisuudesta ja naisurheilun turhuudesta.
Täsmälleen noin. Jokin tuossa tytössä viehättää.Krista Siegfrieds - mute päälle ja muna käteen
Onhan tuolla hyvä kroppa, kivat blondit hiukset, kauniit kasvot valkoisella hymyllä ja luonnekin sellainen hömelön bimbon yltiöpositiivinen. Kuten M10 aiemmin sanoi, niin mute päälle ja menoksi.Täsmälleen noin. Jokin tuossa tytössä viehättää.
Krista Siegfrieds - mute päälle ja muna käteen
Minusta nämä alle 160 senttiset naiset eivät missään nimessä ole hyväkroppaisia...Onhan tuolla hyvä kroppa
Mistä noiden pituuksia edes tietää, ainakaan telkkarin välityksellä. Pari kertaa oon nähnyt livenäkin, mutta en ole ajatellut.Minusta nämä alle 160 senttiset naiset eivät missään nimessä ole hyväkroppaisia...
Ihan nätti (poliisiksi), mutta hitusen liian laiha ja lantiokin on poikamainen. Tosin jos hän tulisi minulta kinuamaan säälipanoa, varmaankin antaisin.Adrienne Koleszár (@adrienne_koleszar) • Instagram photos and videos
Saksalainen poliisi Adrienne Koleszar, mikäli sattuu näistä fitness-naisista pitämään.
Ah! Ja naisen iässä - tänä vuonna mittariin 50 v! Niin kuin muuten Helena Bonham Carterillekin. Ihania naisia, ihania!Shirley Manson (Garbagen laulaja). Katselin tässä jonkun keikkatallenteen viime vuodelta ja on yhtä jalat alta vievä kuin bändin esikoisalbumin aikaan parikymmentä vuotta sitten.
Ei kai tuo ulkonäöllisesti kummoinen ole mutta eivät kumiset akat olet minuun ikinä muutenkaan iskeneet ja skottiaksentti kuulostaa vieläkin seksikkäältä vaikka tästä on jo melkein 30v kun olen siellä asunut.
Hyvä bongaus. Olisi kelvannut mulle kesätyttökisaankin. Ei teinihupakko ja tuon viittaamasi somesivuston kuvat pistää haaveilemaan viinimaisteluista Jennin kanssa, muutenkin sopivan tyylitietoinen eikä liian tyrkky.Jenni Alexandrova. Kuola valuu kun katsoo naisen instagram kuvia.
Ottaisin mieluusti omaksi chatte-asiakaspalvelijakseni.Jenni Alexandrova. Kuola valuu kun katsoo naisen instagram kuvia.