Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 558
  • 5 434

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Panisitko? Tuota naurua kun kuuli, niin mikään ei auta. Ei mikään.
Tai sitten nopeasti vaan kullia suukapulaksi, niin ei nauru pääse häiritsemään.

Oikeastaan tuollainen kikattava hirnuminen on ihan söpöä. Hmm...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei kukaan ole kylmästä vedestä noustuaan telkkarihaastatteluissa ihan oma itsensä. Ja laittakaa mutelle jos häiritsee! Jos yksi nauru estää tuollaisen kropan mielikuvanaimisen, niin mahtaa olla vaikeaa löytää sitä oikeaa päiväuniseuraa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis toi nainen? Eilen jo katsoin ja nyt katsoin uudestaan kun kehuminen vaan jatkuu. No vartalo on kiva, mikä ei ole harvinaista nuorilla, mutta kasvoista kait toi on keskinkertainen. Ja mitenhän lie noi rinnatkin lömpsähtää kun liivit avaa. Päälle vielä toi kikattaminen.

Joo turha kirjoittaa että panisin kun kait mä panisin muutenkin lähes kaikkea mikä liikkuu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No voi vittu jos ei kelpaa! Kova on taso täällä muutamilla, kun nauru ärsyttää. Harmi ettei ollut sukunimeä tuossa, voisi tarkastella asiaa tarkemmin neidin Instagrammin, Facebookin jne. perusteella. Soittakaa joku MTV3:een, että saadaan nimi tietoon. Tai menkää päivystämään tonne uimarannalle.
 

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jep, olen huomannut ja harmitellut moneen kertaan että en saa mitenkään soviteltua aikataulujani sillä tavalla että pääsisin tuonne keikalle. Käsittääkseni Robyn Adele oli ollutkin tämän kiertueen jollakin keikalla mukana. Ainakin muistan nähneeni facebookissa jonkun tällaisen päivityksen PMJ:ltä.

Itsekin pyörittelin mahdollisuutta lähteä Tallinnaan tai Tukholmaan katsomaan keikkaa, mutta onnellisten sattumusten kautta sain tuon päivämäärän sopimaan. Lupaan reiluun Jatkoaika-henkeen päivittää tänne tiedon, jos Robyn oli mukana, tehden tuskastasi täydellisen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tai menkää päivystämään tonne uimarannalle.
Voin jo kuvitella itse leikeltyihin farkkushortseihin ja 90-luvun game worneihin tai bändipaitohin pukeutuneiden jatkoaikalaisten kokoontuneena rannalle stalkkaamaan ko. neitoa ja arvioimaan pantavuutta kropan, kasvojen ja naurun perusteella. Tuomiona tietenkin "en panisi". Pussikaljat nurtsilta messiin ja kavereiden kanssa juttelemaan tulevan yön ketjukoostumuksista, Barkovin tyttöystävän muovisuudesta ja naisurheilun turhuudesta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voin jo kuvitella itse leikeltyihin farkkushortseihin ja 90-luvun game worneihin tai bändipaitohin pukeutuneiden jatkoaikalaisten kokoontuneena rannalle stalkkaamaan ko. neitoa ja arvioimaan pantavuutta kropan, kasvojen ja naurun perusteella. Tuomiona tietenkin "en panisi". Pussikaljat nurtsilta messiin ja kavereiden kanssa juttelemaan tulevan yön ketjukoostumuksista, Barkovin tyttöystävän muovisuudesta ja naisurheilun turhuudesta.
Ihan niinkuin et täysin arvostaisi kyseistä jaloa toimintaa? Ihan pantavan oloinen mimmi kyllä, eikä itseäni tuo nauru hirveästi häirinnyt ainakaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jokohan olen joskus jossain ketjussa maininnut että Inka Korhonen sytyttää?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Täsmälleen noin. Jokin tuossa tytössä viehättää.
Onhan tuolla hyvä kroppa, kivat blondit hiukset, kauniit kasvot valkoisella hymyllä ja luonnekin sellainen hömelön bimbon yltiöpositiivinen. Kuten M10 aiemmin sanoi, niin mute päälle ja menoksi.
Jotenkin tuosta Kristasta huokuu sellainen, että on aivan saatanan villi sängyssä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta nämä alle 160 senttiset naiset eivät missään nimessä ole hyväkroppaisia...
Mistä noiden pituuksia edes tietää, ainakaan telkkarin välityksellä. Pari kertaa oon nähnyt livenäkin, mutta en ole ajatellut.

Joo ei ehkä tyttöystävämatskua, mutta just sellainen muija minkä ostais nuolemaan palleja jos lotossa tulis isompi summa. Tosi seksikäs siis oujee.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Shirley Manson (Garbagen laulaja). Katselin tässä jonkun keikkatallenteen viime vuodelta ja on yhtä jalat alta vievä kuin bändin esikoisalbumin aikaan parikymmentä vuotta sitten.

Ei kai tuo ulkonäöllisesti kummoinen ole mutta eivät kumiset akat olet minuun ikinä muutenkaan iskeneet ja skottiaksentti kuulostaa vieläkin seksikkäältä vaikka tästä on jo melkein 30v kun olen siellä asunut.
Ah! Ja naisen iässä - tänä vuonna mittariin 50 v! Niin kuin muuten Helena Bonham Carterillekin. Ihania naisia, ihania!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jenni Alexandrova. Kuola valuu kun katsoo naisen instagram kuvia.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös