Vaikea sanoa tuon jälkeen mitään. Muuta kuin että otan osaa. Todellakin.No et sääkään kauheesti nähny ole jos toi on kauneimpia.
Vaikea sanoa tuon jälkeen mitään. Muuta kuin että otan osaa. Todellakin.No et sääkään kauheesti nähny ole jos toi on kauneimpia.
Ei vienyt jalkoja alta, mutta ajattelin mainita että Kirsi Salo on todella kovassa kuosissa 48-vuotiaaksi. Tämän havannon tein Maria Veitola yökylässä ohjelmassa.
Vesalassa ei ole muuten mitään vikaa paitsi että hän on aivan älyttömän lyhyt. En nyt yleensä ole niin niuho naisen pituuden suhteen, mutta jossakin menee raja. Ja minun mielestäni Paula jää sen rajan alle eikä häntä voi oikein parhaallakaan tahdolla pitää hyvännäköisenä. Ainakaan livenä.Paula Vesala on kyllä todella kaunis nainen. Ollut aina, ja edelleen 35 vuotiaana kelpaisi edelleen itselleni.
Mulla on joku fetissi noihin lyhyisiin naisiin, johtuu varmaan siitä että itsekin olen vain paria senttiä vajaa 180 cm. Tosin mulle tuli Vesalan lyhyys yllätyksenä ihan hiljattain. Luinko joskus jostain haastattelusta että Vesala olisi 157 cm pitkä? Livenä en ole koskaan nähnyt jos jotain kaljatelttaa festareilla ei lasketa, eikä sieltä oikein saa mittakaavaa. Etenkin kun vieressä laulava Mira Luoti on 164 cm pitkä.Vesalassa ei ole muuten mitään vikaa paitsi että hän on aivan älyttömän lyhyt. En nyt yleensä ole niin niuho naisen pituuden suhteen, mutta jossakin menee raja. Ja minun mielestäni Paula jää sen rajan alle eikä häntä voi oikein parhaallakaan tahdolla pitää hyvännäköisenä. Ainakaan livenä.
Onhan toi aikamoinen kissa, mutta mietityttää tuo luomu-aste. Veikkaan/pelkään ehostusta rintavarustuksessa...
Onhan toi aikamoinen kissa, mutta mietityttää tuo luomu-aste. Veikkaan/pelkään ehostusta rintavarustuksessa...
Aika karmea.Sasha Barkov on tehnyt niin sanotun noudon
Meil samat.Sitä tuntee itsensä vanhaksi (tai aikuiseksi), kun tuollainen muovinukke ei sytytä sitten yhtään. Rippikouluikäisenä tuollainen olisi räjäyttänyt koko talon, mutta nyt ei tapahtunut minkäänlaista reaktiota
Kauneusihanteiden asteittainen kehittyminen överiksi sukupolvien myötä, ja tietenkin slaavi + 'Murica on myös aika kova kombo. Joku kasarin missi olis tänä päivänä ihan järkyttävä lähiöharakka joka ei kiinnosta ketään.Mikä siinäkin on, että kasvoiltaan ihan nätiltä näyttävä nuori nainen on tehnyt itsestään tuollaisen.
Äsmarketin myyjätär.
Ne on aina kauniita nuoria tyttöjä. Aina. Paitsi ne jotkut.
Tästä tuli mieleen. S-ryhmällä vaan on perhanan ovela taktiikka meille poikamiehille jotka ei muuten oikeen kyseistä paikkaa halua suosia - hemmetin hyvännäköiset myyjättäret. Perhana. Yritä siinä sitten boikotoida.Äsmarketin myyjätär.
Ne on aina kauniita nuoria tyttöjä. Aina. Paitsi ne jotkut.