Oma vaimo saa kyllä joka aamu jalat alta. Välillä sitä unenpöpperössä aamulla herää ja tsiigaa viereensä, että jumalauta miten loistava juttu.
Jatkoajan ensimmäinen pari kaapista ulos?Mulla on aikalailla sama tilanne :) Aika kiva fiilis, totta tosiaan!
Ollaan molemmat miehiä, eli siinä mielessä väärässä ketjussa ollaan.Jatkoajan ensimmäinen pari kaapista ulos?
Ei tarvitse selitellä, homoseksuaalisuus on nykyään ihan hyväksytty ja luonnollinen juttu.Ollaan molemmat miehiä, eli siinä mielessä väärässä ketjussa ollaan.
Elikkäs pahoittelut OffTopicista!
Et ole selvästi lukenut jatkoajan aihetta käsittelevää ketjua. Suosittelen, kunhan popcornit ja colat on käsillä.Ei tarvitse selitellä, homoseksuaalisuus on nykyään ihan hyväksytty ja luonnollinen juttu.
Minä sanoin vaimon vievän jalat alta, @V-G- totesi samansuuntaisesti --> johtopäätös, että olemme homoja. Mä tipun tuossa logiikassa kärryiltä :)
VG totesi että "Mulla on aikalailla sama tilanne", eli hän oli siis aikalailla samassa tilanteessa sinun kanssasi, eli samassa sängyssä sinun kanssasi, jolloin vaihtoehdot on edellämainittu tai 1srAprilin skenaario.Minä sanoin vaimon vievän jalat alta, @V-G- totesi samansuuntaisesti --> johtopäätös, että olemme homoja. Mä tipun tuossa logiikassa kärryiltä :)
Sekin voisi olla tavallaan mahdollista, jos mun vaimo (silloinen tyttöystävä) olisi vuosikausia sitten lämmennyt yhdellä risteilyllä nimimerkin @MustatKortit hyvälle yritykselle. Haha!Niin tipuin minäkin. Luulin, että teillä on yhteinen vaimo.
Sekin voisi olla tavallaan mahdollista, jos mun vaimo (silloinen tyttöystävä) olisi vuosikausia sitten lämmennyt yhdellä risteilyllä nimimerkin @MustatKortit hyvälle yritykselle. Haha!...
Mulle tuli ensin mieleeni tuo samainen mielikuva, jonka muutama minuutti ennen minua esittelit, joten otin plan b:n käyttöön. Noin muutoin olen sitä mieltä, että kikkeli- ja homovitsit ovat parhautta myös naisista keskusteltaessa.Muuten olen sitä mieltä että - kuten aina - oma läppäni oli paras ja meni ihan hukkaan tällaisen hihi-homo-hihi-hassuttelun seassa.
Turha etsiä naisia ja loogista ajattelua samasta paikasta.Mä tulin katsomaan naisten kuvia, niin täällä sivun verran huonoa huumoria ja loogista ajattelua. Ei hyvä.
Kun ketjun otsikossa kuitenkin puhutaan naisista, niin jaan tässä nimim. Scipion pettymyksen sillä on mielestäni perusteltua olettaa, että täältä voisi logiikan sijasta löytyä niitä naisia. Kuitenkaan esimerkiksi MustatKortit vai V-G- eivät ole linkanneet ainuttakaan kuvaa omiin/yhteiseen vaimoonsa. Ei ole ketjun hengen mukaista se.Turha etsiä naisia ja loogista ajattelua samasta paikasta.