Kyllä 30-40-vuotiaat naiset ovat juuri parhaita. Eivät ole enää epävarmoja, räikeästi meikkaavia nuoria tyttöjä, vaan itsevarmuutta ja karismaa on jo. Pari ryppyä voi jo olla, mutta mitäs se komeassa haittaa. Silti monet ovat vielä oikein simpsakassa kunnossa tuon ikäisinä, elleivät ole jotain monta kertaa poikineita lähiövalaita. Tuossa iässä naiselle on tullut usein jo myös järkeä päähän, prinsessahaaveet on unohdettu. Eli kyllä nainen on parhaimmillaan, kun ikä alkaa kolmosella.
Tälle +1. Juuri tätä ajoin myös tässä takaa. Myönnän että sen suurempia kokemuksia noita +30v mimmeistä ei ole, mutta 18-23v sitäkin enemmän, ja ei voi muuta sanoa kuin hirvittää millaisia tyhjäpää-pissiksiä kaikki tuntuvat olevan. 21 ikävuoteni aikana olen yhden ainoan kyseiseen ikähaarukkaan osuvan naisen tavannut, jonka kanssa voisin oikeasti seurustella. Hirveää uhoa kaikesta, tyyliin pakko päästä vähintään Stadiin asumaan ku d44 tää Jykyläki on nii juntti mesta, ei tääl oo ees bileit. Helsinki riittää mulle just ja just ennen ku muutan Nykkiin. Tämän lisäksi some-huomiohuorailut, pakolliset fitness-harrastukset ja iPhonet sekä Fjällrävenin reput. Kaikki likat kun tuntuvat olevan sellaista aivotonta massaa, juostaan niin muodin ja kaikkien muiden trendien perässä eikä vahingossakaan uskalleta olla erilaisia. Tämä yksi likka, joka minua kiinnostaa muttemme ole yhteen päätyneet, on minut vietellyt juuri tuolla erilaisuudellaa. Tämä ei käy salilla ottamassa selfieitä (harrastaa kyllä muuten liikuntaa) eikä omista muita some-tilejä kuin facebookin. Okei osasyynä saattaa olla että on ns uskovaisia tyttöjä, mutta mieluummin sellainen kun joku iki-teini.
Sen takia itse diggaan noista vanhemmista naisista koska siinä on usein tullut sen verran elämänkokemusta jo, että uskalletaan olla rohkeasti oma itsensä eikä panosteta niin paljoa siihen turhaan oheishöttöön. Uskon myös että noilla vähän "vanhemmilla" naisilla on myös jo selvemmän tavoitteet ja suunnat elämälleen. Tai ainakin realistisemmat, jos mitään Nykkejä tai Kalifornioita ei lasketa.