Ei sitä taas muistanutkaan, miten kaunis tämä nainen onkaan, mutta onneksi osui kuva eteen. Sitä vaan en ymmärrä, että miksi "kissa" meni naimisiin jonkun muun, kuin minun kanssasi.
Makuasioitahan nämä ovat toki, mutta jotenkin vaan meikäläisen silmä pitää näkemästään tässä tapauksessa. Yleensäkin, kun koko kirjoa katsellaan, olen innostunut paljon enemmän tumma-, jopa mustahiuksisista, kuin vaaleammista yksilöistä.Minä en täysin ymmärrä. Tai ymmärrän, että ihmiset tyrmääntyvät isoista tisseistä, mutta onko hänellä muuta? Muuten aika average, kalvakka naama, väkinäinen hymy.
Yleinen älykkyyden taso on valitettavasti ainakin meikäläiselle hieman arvoitus, mutta en nyt pitäisi ihan latvakaksi b:n tasollakaan, vai olenko väärässä?
Mutta sinä olet käsittääkseni mies, ja me miehet olemme varustettuna oikeilla aivosoluilla, kun taas naiset mekaanisilla aivoilla.No kyllä minä yhden ällän aikanaan kirjoitin ja ihan insinöörismiehiäkin notta...
Minä en täysin ymmärrä. Tai ymmärrän, että ihmiset tyrmääntyvät isoista tisseistä, mutta onko hänellä muuta? Muuten aika average, kalvakka naama, väkinäinen hymy.
Nätti siis, muttei mitenkään erikoinen.
Lundista sen verran että vähemmällä pakkelilla sotattuna hän(kin) näyttää paljon paremmalta. Näin siis kerran dösässä sivummalta kuolat.. seurattuna. Sellaista tiettyä karismaa tai "läsnäoloa" tytöstä löytyy livenä.
Ehkä jos aikoo harrastaa seksiä siellä autossa tai konepellillä tai siis miten tahansa sillä tavalla, että tämä auto liittyy jotenkin asiaan. Eihän autolla tietenkään muuten ole mitään vaikutusta seksikkyyteen.Se kyllä ei nosta naisen haluttavuutta, jos hän menee dösällä. Itse katson sillä silmällä, millä autolla nainen ajaa. Jo näistä ei muuten niin fiksuista eikä seksikkäistä naisista, jos puhutaan niin joskus 96 olin kerran Tin Tin Tangossa niin Linda Lampenius tuli sinne sporttisesti Audilla pyyhältäen ja Susanna Penttilä puolestaan ajaa SLK:lla. Se on välillä ikkunani alla parkissa. Jne. jne. Dösädemarius aiheuttaa kyllä sen, ettei mies saa kyllä nousemaan.
Kyllä se on kuulkaas niin, että kun Paris Hilton ajaa SLR McLarenilla niin se on seksikästä, vaikka Paris itsessään ei ole seksikäs.
Olen jyrkästi eri mieltä. Kyllä se on mies, jolla se SLK tai vast. kuuluu olla, se on alfauroon tunnusmerkki. Sportti/luksusauto naisella on kuin kulli; minulta saa lainaksi, mutta oma lasketaan miinukseksi.
Minä en täysin ymmärrä. Tai ymmärrän, että ihmiset tyrmääntyvät isoista tisseistä, mutta onko hänellä muuta? Muuten aika average, kalvakka naama, väkinäinen hymy.
Nätti siis, muttei mitenkään erikoinen.
Se kyllä ei nosta naisen haluttavuutta, jos hän menee dösällä. Itse katson sillä silmällä, millä autolla nainen ajaa.
Heh - joskus on pakko olla samaa mieltä jopa Vanhan (ei Wanhan) kanssa - eli Michelle Pfeiffer saa jalat alta aina...Siis onko totta, ettei kukaan ole vielä tässä ketjussa maininnut jokaisen MILFin äitiä ja isoisää, Michelle Pfeifferia? Tämä jumalatar on näyttänyt samalta jo 20 vuotta ja on yksi harvoista naisista, joka saa kintut alta. Tusinakauneutta on maailma täynnä mutta kyllä laatu pitää tunnistaa.
Heh - joskus on pakko olla samaa mieltä jopa Vanhan (ei Wanhan) kanssa - eli Michelle Pfeiffer saa jalat alta aina...
Kuten olen kirjoittanut niin omalla kohdallani siihen jalkojen alta lähtemiseen vaaditaan ihan "oikea nainen", eikä siis mikään TV:ssä tai lehdissä nähty "ylitäydellinen" nainen. Mutta täytyy sanoa että tämä American Idolissa mukana oleva Brooke White pääsee kyllä aika lähelle. On kyllä kerta kaikkiaan upea nainen...
No nyt se sitten tapahtui ihan oikeasti! Olin "jäähyllä" saunasta ja kävelin television ohi juuri kun Brooke alkoi laulaa. Samalla hetkellä liukastuin märkine jalkoineni suoraan siihen television eteen perseelleni!
Jo näistä ei muuten niin fiksuista eikä seksikkäistä naisista, jos puhutaan niin joskus 96 olin kerran Tin Tin Tangossa niin Linda Lampenius tuli sinne sporttisesti Audilla pyyhältäen ja Susanna Penttilä puolestaan ajaa SLK:lla. Se on välillä ikkunani alla parkissa.