Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 356 417
  • 5 432

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ei sitä taas muistanutkaan, miten kaunis tämä nainen onkaan, mutta onneksi osui kuva eteen. Sitä vaan en ymmärrä, että miksi "kissa" meni naimisiin jonkun muun, kuin minun kanssasi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei sitä taas muistanutkaan, miten kaunis tämä nainen onkaan, mutta onneksi osui kuva eteen. Sitä vaan en ymmärrä, että miksi "kissa" meni naimisiin jonkun muun, kuin minun kanssasi.

Minä en täysin ymmärrä. Tai ymmärrän, että ihmiset tyrmääntyvät isoista tisseistä, mutta onko hänellä muuta? Muuten aika average, kalvakka naama, väkinäinen hymy.

Nätti siis, muttei mitenkään erikoinen.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Minä en täysin ymmärrä. Tai ymmärrän, että ihmiset tyrmääntyvät isoista tisseistä, mutta onko hänellä muuta? Muuten aika average, kalvakka naama, väkinäinen hymy.
Makuasioitahan nämä ovat toki, mutta jotenkin vaan meikäläisen silmä pitää näkemästään tässä tapauksessa. Yleensäkin, kun koko kirjoa katsellaan, olen innostunut paljon enemmän tumma-, jopa mustahiuksisista, kuin vaaleammista yksilöistä.

Yleinen älykkyyden taso on valitettavasti ainakin meikäläiselle hieman arvoitus, mutta en nyt pitäisi ihan latvakaksi b:n tasollakaan, vai olenko väärässä?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Yleinen älykkyyden taso on valitettavasti ainakin meikäläiselle hieman arvoitus, mutta en nyt pitäisi ihan latvakaksi b:n tasollakaan, vai olenko väärässä?

No kyllä minä yhden ällän aikanaan kirjoitin ja ihan insinöörismiehiäkin notta...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
No kyllä minä yhden ällän aikanaan kirjoitin ja ihan insinöörismiehiäkin notta...
Mutta sinä olet käsittääkseni mies, ja me miehet olemme varustettuna oikeilla aivosoluilla, kun taas naiset mekaanisilla aivoilla.

Tiedäthän myös vertauksen naisesta ja koirasta. Vain toista voi kusettaa puhelimessa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Minä en täysin ymmärrä. Tai ymmärrän, että ihmiset tyrmääntyvät isoista tisseistä, mutta onko hänellä muuta? Muuten aika average, kalvakka naama, väkinäinen hymy.

Nätti siis, muttei mitenkään erikoinen.

Lundista sen verran että vähemmällä pakkelilla sotattuna hän(kin) näyttää paljon paremmalta. Näin siis kerran dösässä sivummalta kuolat.. seurattuna. Sellaista tiettyä karismaa tai "läsnäoloa" tytöstä löytyy livenä.
 

scholl

Jäsen
Lundista sen verran että vähemmällä pakkelilla sotattuna hän(kin) näyttää paljon paremmalta. Näin siis kerran dösässä sivummalta kuolat.. seurattuna. Sellaista tiettyä karismaa tai "läsnäoloa" tytöstä löytyy livenä.

Se kyllä ei nosta naisen haluttavuutta, jos hän menee dösällä. Itse katson sillä silmällä, millä autolla nainen ajaa. Jo näistä ei muuten niin fiksuista eikä seksikkäistä naisista, jos puhutaan niin joskus 96 olin kerran Tin Tin Tangossa niin Linda Lampenius tuli sinne sporttisesti Audilla pyyhältäen ja Susanna Penttilä puolestaan ajaa SLK:lla. Se on välillä ikkunani alla parkissa. Jne. jne. Dösädemarius aiheuttaa kyllä sen, ettei mies saa kyllä nousemaan.

Kyllä se on kuulkaas niin, että kun Paris Hilton ajaa SLR McLarenilla niin se on seksikästä, vaikka Paris itsessään ei ole seksikäs.
 

julle-jr

Jäsen
Se kyllä ei nosta naisen haluttavuutta, jos hän menee dösällä. Itse katson sillä silmällä, millä autolla nainen ajaa. Jo näistä ei muuten niin fiksuista eikä seksikkäistä naisista, jos puhutaan niin joskus 96 olin kerran Tin Tin Tangossa niin Linda Lampenius tuli sinne sporttisesti Audilla pyyhältäen ja Susanna Penttilä puolestaan ajaa SLK:lla. Se on välillä ikkunani alla parkissa. Jne. jne. Dösädemarius aiheuttaa kyllä sen, ettei mies saa kyllä nousemaan.

Kyllä se on kuulkaas niin, että kun Paris Hilton ajaa SLR McLarenilla niin se on seksikästä, vaikka Paris itsessään ei ole seksikäs.
Ehkä jos aikoo harrastaa seksiä siellä autossa tai konepellillä tai siis miten tahansa sillä tavalla, että tämä auto liittyy jotenkin asiaan. Eihän autolla tietenkään muuten ole mitään vaikutusta seksikkyyteen.

Mitä tulee dösällä liikkumiseen, niin tehokkuuden maksimoinnin näkökulmasta se on tietysti paras vaihtoehto, pienin määrä energiaa ja tietilaa kuluu jonkun tietyn matkan liikkumiseen. (Olettaen, että esim. junaa tai jotain muuta vielä parempaa vaihtoehtoa ei ole tarjolla). Siinä mielessä omalla autolla liikkuvat naiset vaikuttavat ehkä hieman tyhmemmiltä ja näin ollen kiinnostus heihin saattaa laskea. Siis kun eivät osaa ratkaista noinkin yksinkertaista optimointitehtävää. Se nyt tietysti on sitten eri asia jos sattuu olemaan niin kiire johonkin paikkaan, että dösällä ei ehdi perille ajoissa.

Lisäksi dösässähän voi tehdä jotain hyödyllistä matkan aikana. Tosin eihän millälie retalejengillä varmaan mitään hyödyllistä tekemistä olekaan ja onhan se toisaalta hyvä, että pysyvät pidemmän ajan poissa oikeiden ihmisten tieltä ollessaan jumissa autossaan jossain Manskun ruuhkassa.
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kolmoselle käänsin iltapäivällä ja mitä... Tiltin juontajana Kristiina Wheeler! Tämä nainen jos kävelisi vastaan kadulla ja kysyisi kelloa, allekirjoittaneen saisi kaapia lapiolla asfaltista...

http://www.youtube.com/watch?v=lFin1GkxRLM
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Huuma-ohjelman lopussa yleisön joukosta arvottiin ihminen tietokilpaan. Kyseessä oli aikas prkleen vetävä 30+ nainen, nimeä en nyt muista. Ei voittanut mitään, mutta Evilin mielenkiinnon sai. Jos tulisi vastaan jossain, mihin vaimon silmä ei ylety, voisin kysyä kelloa vaikka.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Se kyllä ei nosta naisen haluttavuutta, jos hän menee dösällä. Itse katson sillä silmällä, millä autolla nainen ajaa.

Öh.. Olen melko varma että kyseessä oli erityistilanne, olivat äitinsä kanssa sen verran "out of place" meidän tavisten joukossa. Ei siis huolta. Autojen merkityksestä en niin tiedä sanoa, en ole ollut niistä kiinnostunut sitten lapsuusvuosien.

Mainitun Tiltin Kristiina Wheelerin hymy on kyllä aika mairea. Ihan kuin joku soittelisi koko ohjelman ajan takataskussa olevaan värinäpuhelimeen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siis onko totta, ettei kukaan ole vielä tässä ketjussa maininnut jokaisen MILFin äitiä ja isoisää, Michelle Pfeifferia? Tämä jumalatar on näyttänyt samalta jo 20 vuotta ja on yksi harvoista naisista, joka saa kintut alta. Tusinakauneutta on maailma täynnä mutta kyllä laatu pitää tunnistaa.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Siis onko totta, ettei kukaan ole vielä tässä ketjussa maininnut jokaisen MILFin äitiä ja isoisää, Michelle Pfeifferia? Tämä jumalatar on näyttänyt samalta jo 20 vuotta ja on yksi harvoista naisista, joka saa kintut alta. Tusinakauneutta on maailma täynnä mutta kyllä laatu pitää tunnistaa.
Heh - joskus on pakko olla samaa mieltä jopa Vanhan (ei Wanhan) kanssa - eli Michelle Pfeiffer saa jalat alta aina...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Heh - joskus on pakko olla samaa mieltä jopa Vanhan (ei Wanhan) kanssa - eli Michelle Pfeiffer saa jalat alta aina...

Sä oletkin niitä harvoja kun kanssani jostain samaa mieltä ollut on, liikutuin:)

En mä oikeasti ole paha...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuten olen kirjoittanut niin omalla kohdallani siihen jalkojen alta lähtemiseen vaaditaan ihan "oikea nainen", eikä siis mikään TV:ssä tai lehdissä nähty "ylitäydellinen" nainen. Mutta täytyy sanoa että tämä American Idolissa mukana oleva Brooke White pääsee kyllä aika lähelle. On kyllä kerta kaikkiaan upea nainen...

No nyt se sitten tapahtui ihan oikeasti! Olin "jäähyllä" saunasta ja kävelin television ohi juuri kun Brooke alkoi laulaa. Samalla hetkellä liukastuin märkine jalkoineni suoraan siihen television eteen perseelleni!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No nyt se sitten tapahtui ihan oikeasti! Olin "jäähyllä" saunasta ja kävelin television ohi juuri kun Brooke alkoi laulaa. Samalla hetkellä liukastuin märkine jalkoineni suoraan siihen television eteen perseelleni!

Hyvä paikka suorittaa masturbeissönit.

Mut joo...komppaan sua tässä Brooke-casessa. Iski hieman meikäläiseen myös tää idolikokelas. Sanoin vaimollekkin, että tuota laittaisin. Vaimo sanoi, että antautuisi Michael Johnsille...

...ketään kiinnostunut parinvaihdosta?
 
Jo näistä ei muuten niin fiksuista eikä seksikkäistä naisista, jos puhutaan niin joskus 96 olin kerran Tin Tin Tangossa niin Linda Lampenius tuli sinne sporttisesti Audilla pyyhältäen ja Susanna Penttilä puolestaan ajaa SLK:lla. Se on välillä ikkunani alla parkissa.

Mersu? Hyi saatana! Jotain Espanjassa tehtyä kuraa. Valepukeutunut Seatti.
Paellojen kannattaisi keskittyä appelsiineihin ja jättää tekniikka muille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös