Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 505
  • 5 434
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Naapuritalon katutasossa toimii yksityisyrittäjä-suutarina (sic!) sellainen hyvin hennon oloinen vaalea neitokainen (sic!), joka nikkaroi kenkiä ym. kamaa ahkerasti aina, kun kuljen liikkeensä ohi. Hän on kiistatta tämän ketjun neitoja, ja minä mitä luultavimmin häneen salaa ihastunut.
Joo yks mies tonne alle ja 2-3 tohon seisomaan, vai mitä teille muka tulee ensimmäisenä mieleen tuosta kuvasta?
OT: Kari Ketonen, tai ehkä vielä enemmän Jani "Miliisi" Honkanen.
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Onko teilla kellaan joogaa-harrastavia Facebook-"ystavia"? Tallasena pikkupervona joogakuvia (kaverit, kaverien kaverit jne jne) on hauska katsoa ja miettia poseerauksille muutakin kayttoa. Pitaiskohan alkaa venytteleen??
 

scholl

Jäsen
Eve on myöskin tuttu IFK:n aloituskiekon tuojana valkoisessa asussaan. En tiedä onko enää tällä kaudella ollut mukana. Hyvännäköinen misu kyllä kyseessä.

no sitten ainakin alan voida pahoin. Koko se hölmöily että pyöritään kuin väkkärä ennen matsia on kuvottavaa touhua. Ainakin ollut viimeiset 10 vuotta noin yleisesti ottaen siis ottamatta kantaa yksittäiseen henkilöön. Ei kuulu lätkään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eve on myöskin tuttu IFK:n aloituskiekon tuojana valkoisessa asussaan. En tiedä onko enää tällä kaudella ollut mukana. Hyvännäköinen misu kyllä kyseessä.

Juu huomasin tuota Eveliinan blogia selatessa että misu on HIFK-henkinen, en tosin tiennyt että kyseessä oli juuri se HIFK-peleistä tuttu kuuma aloituskiekon tuoja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kate Upton

Linkki maailman kuumimman naisen kotisivuille.

Jaa... Tää ketju voidaankin sitten oikeastaan sulkea.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kate Upton

Linkki maailman kuumimman naisen kotisivuille.

Jaa... Tää ketju voidaankin sitten oikeastaan sulkea.

Tämä vuoden 2011 Jatkoajan kesätyttö toimii kyllä vieläkin. Eräs kuva, jossa Kate nousee uima-altaasta, on ehdoton suosikkini. Kas tässä.

Olen kallistunut sittemmin tummemman version kannalle, ja tämän olen jo pariin otteeseen tainnut ketjussa mainitakin. Emily Ratajkowski. En jaksa linkitellä, Googlen kuvahaku auttakoon. Ihastus tapahtui ennen Blurred Lines -soopaa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tämä vuoden 2011 Jatkoajan kesätyttö toimii kyllä vieläkin. Eräs kuva, jossa Kate nousee uima-altaasta, on ehdoton suosikkini. Kas tässä.

En ole koskaan ymmärtänyt tämän tissienkantotelineen päälle. Kannut on toki hyvät, mutta muuten aika keskinkertainen kokonaisuus.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hyi hitto mitkä rinnat! Ei ikinä. Kasvoiltaan nätti nainen menee totaalisen pilalle.

?

Nyt mä en ymmärrä. Aidosti jäin monttu auki tuijottamaan tota viestiä.
.
.
.
En vieläkään keksi mitään sanottavaa. Onko sun mielestä rintava nainen jotenkin huono juttu, ja tykkäät enemmän sellasista 10-v. pojan näköisistä natalieportmaneista, vai oliko juuri Uptonin tisseissä jotain pahaa?

Mun on nimittäin vaikea olla olemassa noiden kuvien ja videoiden edessä. Tulee "kriisi".
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
?

Nyt mä en ymmärrä. Aidosti jäin monttu auki tuijottamaan tota viestiä.
.
.
.
En vieläkään keksi mitään sanottavaa. Onko sun mielestä rintava nainen jotenkin huono juttu, ja tykkäät enemmän sellasista 10-v. pojan näköisistä natalieportmaneista, vai oliko juuri Uptonin tisseissä jotain pahaa?

Mun on nimittäin vaikea olla olemassa noiden kuvien ja videoiden edessä. Tulee "kriisi".

Minä ainakin toivon, että tuo penkinlämmittäjän viesti oli hiukan sarkastinen. Parempia tissejä ei löydy varmaan mistään?!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onhan tuo Kate Upton ihan kivaa katseltavaa, mutta mielestäni jotenkin keskiverto kuitenkin. Ei jalat alta -osastoa. Neidistä diggaaville tässä se oleellisin linkki.

Eräs omista suosikeistani, joka on monelta osin kuin Kate Upton, on Alice Eve. Linkkiä en tähän väliin tarjoa, koska tahdon pitää hänet itselläni.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Miinakoirani sai vahvan vainun tästä viestistä, mutta taisi älähtää liian myöhään. Sääliksi käy uhriparkoja.

Ihan oikean vainun sai. Rakensin tämän vielä puolitarkoituksella totuudenmukaisesti, sillä oikeasti en yleensä pidä isoista rinnoista, vaan pidän niitä rumina. Nuo taas, jotain todella kaunista. Jopa niin kaunista, että oli pakko avata linkki uudestaan ja katsoa vielä kerran.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mun miinaharava on selvästi täysin ylikuumennut, eikä ihme sillä niin on mieskin noiden kannujen edessä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole koskaan ymmärtänyt tämän tissienkantotelineen päälle. Kannut on toki hyvät, mutta muuten aika keskinkertainen kokonaisuus.

Kyllähän tuota katselee, mutta eniten tuossa Katessa häiritsee poikamainen lantionseutu. Kyllä naisella kuuluu näkyä kunnon lantio eikä mikään muodoton kehonjatke.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tuota katselee, mutta eniten tuossa Katessa häiritsee poikamainen lantionseutu. Kyllä naisella kuuluu näkyä kunnon lantio eikä mikään muodoton kehonjatke.

Samaa mieltä olen. Ilman noita kannuja Kate Upton olisi aika mitäänsanomaton, sillä ei ole edes kasvoiltaan mikään erityisen kaunis. Uptonin kohdalla huomaa hyvin sen, että lantio on naisella tärkeämpi kuin kannut. Melkein mitkä tahansa tissit ovat hyvät, mutta lantio/perse ei.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
IMO aika huvittavaa että Jatkoajan kotisohvarunkkarit näkee kauheasti huomautettavaa Kate Uptonissa. Kyllä mulle ainakin Kate kelpaisi vallan mainiosti. Justin Verlanderkin deittasi jossakin vaiheessa Katea; se jätkä pääsee kyllä valitsemaan "jonon kärjestä".

Edit: Niin ja tissit > perse, siinä oma prioriteettini.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
IMO aika huvittavaa että Jatkoajan kotisohvarunkkarit näkee kauheasti huomautettavaa Kate Uptonissa.
Edit: Niin ja tissit > perse, siinä oma prioriteettini.

En omista sohvaa, joten en lukeudu mainitsemaasi porukkaan. Näin ollen katson olevani oikeutettu esittämääni kritiikkiin.

Minulle tissit ja perse ovat yhtä tärkeitä ominaisuuksia.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Anteeksi mutta mitä vittua täällä tapahtuu?

Täällä saatana hehkutellaan jotain Nooralotta Neziriä, kullinsyöjä Greenpeaceaktivisti-Siniä ja jotain ties mitä mutta kun tiskiin lämätään Kate Upton niin runkkareiden sarvet osoittaa kohti maapallon keskipistettä. Mä en haluaisi sanoa tätä, mutta mitä vittua?

Joojoo, makunsa kullakin mutta nyt jotain saatanan rajaa noihin juttuihin.

Ei muuta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä minulle kelpaisi Kate Upton tai Nooralotta Neziri. Hyvännäköisiä naisia molemmat, etenkin NoLo.

Sen sijaan merirosvo-Sini ei kelpaisi. Ei vakuuta oikein millään osa-alueella, kun en siitä rähinäpiiperö-vivahteestakaan oikein lämpene.

Ei tää oo niin vaikeeta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kyllä minulle kelpaisi Kate Upton tai Nooralotta Neziri. Hyvännäköisiä naisia molemmat, etenkin NoLo.
Sen sijaan merirosvo-Sini ei kelpaisi. Ei vakuuta oikein millään osa-alueella, kun en siitä rähinäpiiperö-vivahteestakaan oikein lämpene.
Ei tää oo niin vaikeeta.

Juuri näin. Referoin tekstistä turhat välit saadakseni tekstin luettavampaan muotoon, koska jaksotukset olivat jo valmiiksi kohdillaan. Tämän tein silkasta tylsyydestä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Täällä saatana hehkutellaan jotain Nooralotta Neziriä, kullinsyöjä Greenpeaceaktivisti-Siniä ja jotain ties mitä mutta kun tiskiin lämätään Kate Upton niin runkkareiden sarvet osoittaa kohti maapallon keskipistettä. Mä en haluaisi sanoa tätä, mutta mitä vittua?

Joojoo, makunsa kullakin mutta nyt jotain saatanan rajaa noihin juttuihin.

Ei muuta.

Eikös tämän ketjun ideana ole vähän kokonaisvaltaisempi naisen viehätysvoima kuin pelkät munkit? Ketjun nimihän on "naisia, jotka saavat sinulta jalat alta", ei "naisia, joilla on mahtava peräsin ja pulleat purjeet".

Ellei nyt ole täysin ulkokultaisiin ja pinnallisiin seikkoihin keskittyvä, niin yleensä mieheltä menee "jalat alta" silloin, kun naisen hyvään ulkomuotoon yhdistyy jotain muitakin ominaisuuksia tai kykyjä.

En nyt ole mikään NoLo-fanikerhon jäsen, mutta eiköhän osa Nooralotan viehätysvoimasta perustu myös siihen, että hän on urheilullinen ammattilaisurheilija. Ja vaikka Greenpeace-Sini saattaisi kullin irroittaa jälkeenpäin, niin hänelläkin on muita attribuutteja kuin ulkonäkö, eli hän on aktivisti/terroristi, riippuen keneltä kysyy.

Kate Uptonilla on toki hienot lollot, mutta eipä kai hänellä muuta virkaa ole ole kuin olla tissienkantoteline. Eivät missit/mallit tai ns. turhat julkkikset muutenkaan juuri mitään muuta ole. Tissejä voi kyllä tuijottaa jo ihan terveydellisistä syistä, mutta saahan niitä tissejä rakenneltua photoshopillakin. Pelkillä tisseillä itsessään ei ole viehätysvoimaa ja karismaa, jota vaaditaan, jotta kaunis nainen vie jalat alta.

Ei sikäli, etteikö Kate Upton minulle kelpaisi mainiosti. Ties vaikka olisi kuinka sielukas, hauska ja fiksu nainen rintavarustuksensa takana.

Uptonin lantioon ja perseeseen en ota kantaa. Kelpaisivat nekin. Kunhan on pillu eikä housuista löydy mitään bonusyllätyksenä heiluvaa heppiä, niin se riittää. Isot paksut takamukset ovat muutenkin ns. neekerien hommia, eivät valkoisten naisten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös